درآمد بالای غذاخور حرفه ای و جذاب آسیایی  + جذاب ترین زن غذاخور دنیا

درآمد بالای غذاخور حرفه ای و جذاب آسیایی 

درآمد بالای غذاخور حرفه ای و جذاب آسیایی باعث تعجب کاربران شده است. این زن جوان و جذاب می گوید: من یک غذاخور حرفه ای هستم و 24 هزار پوند از چند کیلو غذا خوردن در چند دقیقه به دست آورده ام. راینا هوانگ، 29 ساله، 10 سال گذشته را صرف سفر به سراسر جهان کرده است و برخی از سخت ترین چالش های غذایی را به عهده گرفته است.

 

رشته کاری منحصر به فرد او باعث شده است که او از طریق مسابقات 30000 دلار (24000 پوند) به دست آورد. این غذاخور حرفه‌ای به اشتراک گذاشته است که چگونه می‌تواند کیلو‌ها غذا را با سرعت زیاد بخورد – از جمله 100 بشقاب سوشی در 35 دقیقه و 17 پوند استیک در 70 دقیقه. خط کاری منحصر به فرد او باعث شده است که او 30000 دلار در طی 10 سال کسب کند.

 

جذاب ترین زن غذاخور دنیا

آخرین برد راینا در لس آنجلس باعث شد که او تقریباً 100 کوفته را در 10 دقیقه ببلعد – در جایگاه اول قرار گرفت و یک جایزه 1000 دلاری (790 پوندی) به خانه برد. وی در سفر اخیر خود به تایوان، ژاپن و ویتنام در آسیا، راینا در چالشی شرکت کرد که در آن مجبور شد به اندازه 5 فوت 2 اینچ قد خود سوشی بخورد – که در مقایسه با 108 بشقاب ارزش داشت.

درآمد بالای غذاخور حرفه ای و جذاب آسیایی 

او آن را فقط در 35 دقیقه تمام کرد و حتی شش بشقاب اضافی برای اندازه گیری خوب خورد. باید بگوییم که راینا چالش های خود را در تیک تاک و یوتیوب مستند می کند – جایی که او در مجموع 4.3 میلیون دنبال کننده دارد. راینا از، لس آنجلس، کالیفرنیا، ایالات متحده، در مورد شغل منحصر به فرد خود صحبت می کند: من در تمام عمرم زیاد و سریع غذا خورده ام و این کار آسان شده است.

 

بیشتر بخوانید: لو رفتن عکس های لخت جذاب ترین پلیس زن دنیا + عکس

 

فکر می کنم این از بازی های ویدیویی ناشی می شود – فقط می خواستم سریع غذا بخورم تا بتوانم به بازی خود برگردم. وی ادامه می دهد: من تقریباً هر روز به رستوران‌ها می‌روم و وقتی در تور هستم، هر روز چالش‌هایی را انجام می‌دهم. اکنون این شغل تمام وقت من شده است و بسیار سپاسگزارم که می‌توانم در این موقعیتی باشم که رستوران‌ها هستند.

 

چالش های غذاخوری راینا هوانگ

او می گوید: از من دعوت کردند که بیایم و چالش های آنها را امتحان کنم، اما این کار سختی زیادی را طلب کرد. خانم راینا قبل از اینکه 10 سال پیش وارد دنیای رقابتی غذا خوردن شود، انواع شغل‌ها – از جمله پخش جریانی توییچ و خوانندگی- را امتحان کرده بود. او اضافه کرد: من سعی کردم بخشی از صنعت سرگرمی باشم زیرا می‌خواستم بازیگر یا خواننده شوم.

جذاب ترین زن غذاخور دنیا

اما این کارها خیلی اشباع شده است، من همچنین بازی‌های پخش جریانی را در توییچ امتحان کردم. ولی زمانی که به عنوان سرآشپز کار می کردم، یک روز یکی به من گفت که یک چالش غذایی انجام دهم و من توانستم یک بوریتو 4 پوندی را در شش دقیقه بخورم. یکی از من در حال انجام این کار ضبط کرد و ویدیو خیلی بهتر از هر چیزی بود.

 

تا به حال این کار را انجام دادم و فکر کردم “خدای من، مردم دوست دارند غذا خوردن من را تماشا کنند. هیچ سرنخی نداشتم که در کجا شروع به دادن غذای رایگان به من کنند. زیرا می‌توانستم مقدار زیادی غذا بخورم. بعد از پنج ماه کار مداوم در یوتیوب، ایمانم را بالا بردم و تصمیم گرفتم تمام وقت آن را دنبال کنم. خانواده ام در حال بررسی این موضوع بودند.

 

بیشتر بخوانید: واژن جدید هدیه تولد مدل زیبا به دوست پسرش +عکس

 

مخالفت خانواده با حرفه غذاخوری

راینا می گوید: خانواده اول مخالف بودند، ولی در نهایت بسیار حمایت کردند و اکنون بسیار خوشحال هستند. حالا من بیشتر از یک سرآشپز درآمد دارم – که در آن زمان 2000 دلار (1580 پوند) در ماه بود. غذای مورد علاقه راینا برای خوردن فله، مکزیکی است، زیرا او می‌تواند سریع آن را از بین ببرد و او قصد دارد در مسابقات مکزیکی بیشتری در فصل جشن شرکت کند.

چالش های غذاخوری راینا هوانگ

او گفت: فکر می‌کردم در غذاهای آسیایی خوب هستم، اما شاید آنطور که فکر می‌کردم خوب نیستم. چالش‌های Burrito عالی هستند زیرا بسیار نرم هستند، بنابراین فکر می‌کنم می‌توانم آنها را خیلی سریع تکمیل کنم. مسابقات فقط به آنچه در فصل است بستگی دارد. چون در حال حاضر فصل تعطیلات است بسیاری از مکان ها در حال حاضر تبلیغ می کنند.

 

در حال حاضر چند مسابقه تاماله خوردن در کریسمس برگزار می شود. اما راینا همیشه قادر به انجام هر چالش نیست و اخیراً مسابقه خود را در تایوان ملاقات کرده است. این زن جوان گفت: من به مدت 10 روز آنجا بودم، 3.6 کیلوگرم یاکیسوبا و 17 پوند استیک داشتم که آنها را تکمیل کردم. اما این همبرگرهای چینی با خمیر بسیار غلیظ وجود داشت که من در واقع شکست خوردم.

 

چالش های غذاخوری برای راینا هوانگ

یکبار مجبور شدم سعی کنم 15 عدد همبرگر چینی را بخورم. اما هر چیزی که کربوهیدرات زیاد داشته باشد، برای من بسیار دشوار است. زیرا می تواند بسیار سنگین باشد و قورت دادن آن سخت است. از آنجایی که نان زیادی داشت، قورت دادن آن بدون توجه به مقدار آب بسیار سخت بود. داشته است. این چیزی است که من در تفاوت بین غذاخوران رقابتی در آسیا و آمریکا متوجه شده ام.

 

بیشتر بخوانید: خاطرات جالب کارگر جنسی از مشتریان در طول سالها + عکس

 

غذاخوران رقابتی آسیایی دوست دارند برای مدت طولانی بنشینند در حالی که آمریکایی ها دوست دارند سریع آن را پایین بیاورند. من به روش آمریکایی عادت کرده ام، بنابراین نوشیدن آب کمک می کند. برای روغن کاری غذا تا بتوانید آن را خیلی سریع پایین بیاورید. با بسیاری از خورندگان رقابتی آسیایی ملاقات کردم.

 

قبل از اینکه یک جرعه غذا بخورند، از قبل 2 کیلوگرم غذا خورده بودند، زیرا آن را کندتر مصرف می کردند. و در آخر هم باید بگوییم که راینا امیدوار است روزی به بریتانیا سفر کند تا با برخی از آثار کلاسیک بریتانیایی در دنیای رقابتی غذا خوردن آشنا شود. به منظور مطالعه پست های بیشتر در این زمینه، می توانید به لینک های پیشنهادی ما مراجعه کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات