بیوگرافی + شروع

لی یو وون بازیگر اهل کره جنوبی می باشد. پس از پایان درام تاریخی Daemang (به زبان انگلیسی به معنی جاه طلبی بزرگدر سال 2002)، او اعلام کرد که به طور موقت از صحنه سرگرمی کناره گیری می کند. با مجله شانس همراه باشید تا با زندگی شخصی و آثار لی یو وون بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی

لی یو وون متولد 9 آوریل 1980 یک بازیگر اهل سونگنام استان گیونگ گی کره جنوبی است. او در رشته تئاتر و فیلم از دانشگاه دانکوک فارغ التحصیل شد و فعالیت های هنری خود را از سال 1997 آغاز نمود.

نام و نام خانوادگی لی یو وون
تولد 9 آوریل 1980
ملیت سونگنام استان گیونگ گی کره جنوبی
شغل مدل و بازیگر
تاهل متاهل
اینستاگرام yowonlee (7496)
بیوگرافی لی یو وون

شروع

سال دوم دبیرستان بود که در یک مسابقه مدلینگ برنده شد و اولین بار به عنوان مدل در شماره نوامبر 1997 مجله مد فیگارو ظاهر شد. این منجر به تبلیغات و سپس نقش‌ های کوچک در سریال‌ های تلویزیونی و فیلم‌ ها شد. اولین نقش بازیگری قابل توجه او در درام تلویزیونی جنجالی مه آبی (2001) بود که در آن نقش یک زن جوان را بازی کرد که در 20 سالگی با مردی متاهل رابطه عاشقانه پیدا می کند. لی در سال 2005 به عنوان بازیگر نقش اول در درام دوره ای مد دهه 70 بازگشت موفقیت آمیزی به بازیگری داشت. در سال 2007، لی نقش شخصیت اصلی را در درام پزشکی و عاشقانه جراح بونگ دال هی بازی کرد، اگرچه سریال بعدی او، ملودرام عشق در رتبه بندی کمتر موفق بود.

او سپس به عنوان بخشی از گروه بازیگران 18 مه، فیلمی در مورد قتل عام گوانگجو و یکی از پردرآمدترین فیلم های کره ای در تمام دوران، به بازی جدی تری روی آورد. در سال 2016، لی با کمدی رمانتیک عجیب و غریب «رئیس وحشتناک من» بازگشت موفقی به صفحه نمایش کوچک داشت. نقش او به‌ عنوان یک زن حرفه‌ ای مورد استقبال قرار گرفت و بسیاری از آن به عنوان «نقش کشف مجدد» او یاد کردند. او سپس در فیلم دیگری با عنوان بله، خانواده شرکت کرد و نقش خبرنگاری را ایفا کرد که بزرگ‌ ترین فرزند در میان چهار خواهر و برادر است. در سال 2017، لی در سریال کمدی سیاه و سفید باشگاه اجتماعی انتقام جویان بازی کرد.

شهرت

او بیشتر برای ایفای نقش ملکه سئوندوک در درام دوره ای موفق شناخته شده است.

همسر لی یو وون کیست؟

او در تاریخ 10 ژانویه 2003 با پارک جین وو که تاجر و گلف باز حرفه ای می باشد ازدواج کرد. آن ها در حال حاضر دارای دو فرزند دختر و یک فرزند پسر هستند.

فهرستی از آثار

  • ملکه سئوندوک
  • مه آبی
  • دکتر پادشاه
  • امپراطوری طلا
  • رئیس وحشتناک من
  • بوی مرد
  • من از تو متنفرم، اما خوب است
  • به پمپ بنزین حمله کنید

اینستاگرام لی یو وون

لی یو وون در شبکه اجتماعی اینستاگرام دارای صفحه می باشد و از خود و فعالیت هایش پست هایی را با دنبال کنندگان خود به اشتراک می گذارد. تعداد فالوئرهای بالایی ندارد و تعداد آن ها حدودا 7500 نفر می باشند.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات