ترفندهای سکس چت برای مخ زنی  + آموزش بهترین روش های سکس چت

ترفندهای سکس چت برای مخ زنی 

در این پست، ترفندهای سکس چت برای مخ زنی را مرور می کنیم. رد و بدل کردن پیام‌های سکسی اغلب باعث ایجاد ارتباط می‌شود. اینکار باعث می‌شود زمانی که با هم نیستید احساس نزدیکی به شریک زندگی خود کنید. اما اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، دشوار است بدانید از کجا شروع کنید. ما اینجا هستیم تا ترفندهای سکس چت را به علاقه مندان آموزش دهیم.

 

بسیاری از مردم متوجه می شوند که سکسی چت یک عنصر هیجان انگیز اضافی را به رابطه اضافه می کند. رد و بدل کردن پیام‌های سکسی اغلب باعث ایجاد ارتباط می‌شود و باعث می‌شود زمانی که با هم نیستید احساس نزدیکی به شریک زندگی خود کنید. همچنین به شما کمک می‌کند تا با صحبت کردن در مورد خواسته‌هایتان در اتاق خواب راحت‌تر ارتباط برقرار کنید.

 

بیشتر بخوانید: رکوردهای سکس جهان که باعث تعجب شما می شوند!

 

آموزش بهترین روش های سکس چت

اما اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، دشوار است بدانید از کجا شروع کنید. با در نظر گرفتن این موضوع، جیمی بل، متخصص روابط جنسی و نویسنده پورن صوتی در BLOOM، نکات مهم خود را در مورد چگونگی تبدیل شدن به بهترین سکستر به اشتراک گذاشته است. می توانید از این ترفندها برای تحت تاثیر قرار دادن شریک زندگی خود استفاده کنید.

 

1. از گرم کردن غافل نشوید

جیمی می‌گوید وقتی شروع می‌کنید، آهسته حرکت کنید و ببینید چه حسی دارد. او می‌گوید: در ابتدا بیان کردن خواسته‌هایتان در قالب کلمات ممکن است کمی ناخوشایند باشد. بنابراین احساس نکنید که باید فوراً وارد خانه شوید. کارها را با یک متن پیشنهادی شروع کنید. یک چیز عشوه آمیز بگویید مانند “دیشب خیلی به آن فکر کرده ام” یا “چی می پوشی؟”

ترفندهای سکس چت برای مخ زنی 

سپس ببینید چه جوابی پس می گیرید. به یاد داشته باشید که یک شخص واقعی در طرف دیگر صفحه نمایش شما وجود دارد، بنابراین همیشه تصور نکنید که او در حال و هوای روحی است. هنگامی که “اتاق را بخوانید” و تشخیص دادید که شریک زندگی شما آماده است، شما می تواند شروع به گرم شدن بیشتر کند.

 

بیشتر بخوانید: مسابقات سکس سوئد و نکات جالب درمورد آن! + عکس

 

2. ایجاد تعلیق در سکس چت

جیمی می‌گوید باید سکس چت را «پیش‌بازی مجازی» در نظر بگیرید و عجله نکنید. او می‌گوید: بسته به موقعیت خود، با تعلیق ساختمانی بازی کنید تا لذت را تشدید کنید. اگر قبل از اینکه بعداً با هم ملاقات کنید، در طول روز پیامک می‌زنید، می‌تواند جالب باشد که پیام‌های خود را خالی کنید. متن‌هایی را در مورد کارهایی که می‌خواهید در طول روز انجام دهید برای یکدیگر بفرستید.

 

به این ترتیب هیجان ایجاد می‌کنید. اما شما هنوز چیزهای زیادی برای انتظار خواهید داشت. از سوی دیگر، اگر در یک رابطه از راه دور هستید یا برای مدتی همدیگر را نمی‌بینید، جیمی می‌گوید بهتر است زمانی را برنامه‌ریزی کنید که هر دو آزاد باشید تا روی مکالمه و هر کدام تمرکز کنید. او همچنین گفت که نباید از بردن آن به FaceTime هراس داشته باشید زیرا همه چیز گرم می شود.

 

3. زبان بازی با ترفندهای متنی

گاهی اوقات برقراری ارتباط از طریق متن ممکن است دور به نظر برسد. جیمی می‌گوید، اما اغلب متوجه می‌شوید که خاص بودن و استفاده از زبان توصیفی می‌تواند به شما و شریک زندگی‌تان کمک کند خلق و خوی خود را ایجاد کنید. او توصیه می کند پیام های خود را شخصی سازی کنید، شریک زندگی خود را با نام او خطاب کنید و در مورد خاطرات و تجربیات مشترک صحبت کنید.

آموزش سکس چت برای مخ زنی 

همچنین، او توصیه کرد: وقتی اعتماد به نفس خود را بالا می برید، می توانید حتی سعی کنید کلیپ های صوتی ارسال کنید. خلاق باشید و با زبانی آزمایش کنید که معمولاً برای به حداکثر رساندن لذت استفاده نمی‌کنید. اگر در تلاش هستید که چه بگویید، می‌توانید از طریق داستان‌های وابسته به عشق شهوانی یا پورن صوتی الهام بگیرید.

 

بیشتر بخوانید: سکس پارتی زوج جوان انگلیسی و قوانین عجیب آن + عکس

 

4. سکس چت ایمن را تمرین کنید

جیمی می‌گوید: درست مانند دنیای واقعی، هنگام ارسال پیامک، رعایت احتیاط ضروری است. قبل از شروع، او توصیه می‌کند که مکالمه‌ای داشته باشید تا مشخص شود هر دو با چه چیزی راحت هستید. او گفت: هیچ چیز سریعتر از جنسیتی که احساس می کند مرزهای یک نفر را زیر پا می گذارد، خلق و خو را از بین نمی برد. همچنین مهم است که از حریم خصوصی شریک خود محافظت کنید.

انواع ترفندهای سکس چت

اطمینان حاصل کنید که هیچ کس دیگری نمی تواند به پیام های آنها دسترسی داشته باشد. به نوبه خود از آنها بخواهید همین کار را برای شما انجام دهند. این ایده خوبی است که مطمئن شوید دستگاه های شما نیز ایمن هستند. تنظیمات خود را تغییر دهید تا پیام ها به طور کامل در صفحه اصلی شما ظاهر نشوند. به این فکر کنید که آیا در چندین دستگاه وارد سیستم شده اید یا خیر.

 

جیمی در پایان گفت: هیچ راه درستی برای سکست وجود ندارد و برای یافتن آنچه برای شما و شریک زندگی‌تان مفید است، می‌توانید کمی آزمایش کنید. در ابتدا، ممکن است احساس آسیب‌پذیری داشته باشید، اما یادگیری بیان خواسته‌هایتان می‌تواند برای عزت نفس شگفت‌انگیز باشد. کلید سکس چت موفق، این است که ذهن خود را باز کنید و سرگرم شوید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات