خوش فرم ترین باسن های دنیا  + جذاب ترین باسن های جهان 

خوش فرم ترین باسن های دنیا 

در این پست، خوش فرم ترین باسن های دنیا از دید علمی را به شما معرفی می کنیم. محققان مد و زیبایی، می گویند که آنها اکنون با فرمولی برای “باسن بی نقص” آمده اند. و به گفته آنها، باسن “کامل” هیچ ربطی به اندازه ی آن ندارد و در عوض بر اساس نسبت “طلایی” دور کمر به باسن است. باسن افراد بسیار متفاوت است – برخی پهن و اطراف و برخی دیگر فشرده تر هستند.

 

هنگامی که صحبت از ترجیح در یک شریک به میان می آید، بسیاری از آنها به دنبال چیزهای متفاوتی هستند. با این حال، بوفین ها می گویند که اکنون فرمولی برای “باسن بی نقص” ارائه کرده اند. اما آنها چگونه باسن ها را اندازه می گیرند؟ به گفته محققان، “باسن خوش فرم” ارتباطی با سایز ندارد و در عوض بر اساس نسبت طلایی دور کمر به باسن است.

 

بیشتر بخوانید: بزرگترین باسن دنیا متعلق به این خانم است + عکس

 

جذاب ترین باسن های جهان 

باسن خوش فرم و استاندارد حدود 35 درصد بزرگتر از کمر است. کسی که از این نوع نسبت استفاده می کند، خواننده و بازیگر جنیفر لوپز است که به خاطر باسن عالی و معروفش شناخته شده است. در همین حال، برای مردان، شاخص تروکانتریک گلوتئال (GTI) 0.66 محبوب ترین بود. این با تقسیم فاصله از باریک ترین نقطه کمر تا پایین باسن بر پهن ترین قسمت اندازه گیری می شود.

خوش فرم ترین باسن های دنیا 

الکساندر اسکارسگارد، بازیگر سوئدی هونک، ظاهراً در این نوع نسبت عقب مانده است. محققان دانشگاه لوما لیندا در کالیفرنیا برای کشف آنچه که گونه‌های نوک بالایی دارند، هشت تصویر دیجیتالی ایجاد کردند. آنها سپس از 1146 مرد و زن سؤال کردند که کدام یک را ترجیح می دهند. تاش با امتیاز بالا دارای نسبت دور کمر به باسن 0.65 بود، جایی که کمر باریک است و باسن بیرون می‌زند.

 

اما در جایگاه دوم 0.60 (که می توان آن را با خواننده کایلی مینوگ مقایسه کرد)، پس از آن 0.675، 0.75، 0.7، 0.5 و 0.8 قرار گرفت. موردی که کمترین جذابیت را از نظر شرکت کنندگان داشت، نسبت ظاهری کمی غیرطبیعی 0.55 داشت. این نشان می دهد که جامعه ممکن است از آرزوی داشتن باسن هایی مانند کیم کارداشیان (0.50) و نیکی میناژ (0.55) دور شوند.

 

بیشتر بخوانید: زنی که چاق ترین واژن جهان را دارد + عکس

 

نشانه های داشتن باسن جذاب چیست؟

بر اساس گزارش ها، تفاوت معنی داری بین گروه های سنی، جنسیت و گروه های قومی در انتخاب آنها وجود نداشت. نویسندگان در صحبت کردن در مورد این تحقیق گفتند: نسبت‌های ایده‌آل جدید دور کمر به باسن 0.6 و 0.65 استانداردهای قبلی را به‌روزرسانی می‌کنند و نشان‌دهنده یک ایده‌آل جدید دراماتیک‌تر و «انحنادار» است که نشان‌دهنده تغییر الگوی اولویت مهم است.

جذاب ترین باسن های جهان 

این مطالعه بر روی پشت مردانه که در مجله Plastic and Reconstructive Surgery منتشر شد، توسط تیمی از جراحان از ایالات متحده انجام شد. بر اساس پنج عکس از ادم‌های مرد، از 2095 مرد و زن 25 تا 34 ساله در مورد ترجیحاتشان سؤال شد. در این مطالعه، برنده کلی (GTI 0.66) اندازه متوسطی داشت، و همچنین با یک اشاره عضلانی به خوبی تناسب داشت.

 

بعدی 0.64 (که می توان آن را با ستاره جادویی مایک چونینگ تاتوم مقایسه کرد)، سپس 0.68، 0.62 و 0.58 بود. نسبت جانبی ترجیحی ران به باسن 1.18 بود، در حالی که زاویه برآمدگی مورب امتیاز بالا 60 درجه بود. آشیت پاتل، نویسنده اصلی این مطالعه گفت: “نتایج ما نشان می‌دهد که زیبایی گلوتئال مردانه ترجیح داده می‌شود. یافته‌ها نشان می‌دهند که ظاهر نسبتاً تقویت‌شده و متناسب بسیار مطلوب است.

 

بیشتر بخوانید: دختری که بزرگترین سینه های جهان را دارد + عکس

 

نسبت کمر به باسن استاندارد چقدر است؟

آقایان و خانم‌ها باسن مردانه برجسته‌تر با کانتور برجسته‌تر، اما عرض باریک با فرورفتگی جانبی مشخص را ترجیح می‌دهند. در نظرسنجی ما، ارزیاب‌ها فکر می‌کردند که باسن ایده‌آل مردانه نباید صاف باشد، بلکه نباید بیش از حد بیرون بیاید. باسن نباید خیلی پهن باشد و باید گودی مشخصه را در طرفین حفظ کند. هر دو تیم می گویند امیدوارند از یافته های خود برای تکنیک های جراحی پلاستیک استفاده کنند.

نسبت کمر به باسن استاندارد

خوش فرم ترین باسن های دنیا از دید علمی

 

بنابراین، این اندازه گیری از کمر در کوچکترین نقطه و باسن در بزرگترین نقطه آن گرفته می شود. هرچه نسبت دور کمر به باسن افراد بیشتر باشد، چربی بیشتری در اطراف وسط خود دارد و باعث می‌شود پشت بدن کمتر انحنا داشته باشد. دو مطالعه در مورد زنان معروف که افراد باسن شان جذاب می‌دانند نشان داده است که نسبت طلایی بهینه برای یک زن 0.65 است.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات