احدپور خانقاه کیست؟ + عکس های احدپور خانقاه را در کجا ببینیم؟

احدپور خانقاه یکی از بهترین پوکر باز ها در جهان می باشد. بازی پوکر یکی از بازی های پرطرفدار در دنیا می باشد که علاقه مندان بسیاری در سرتاسر جهان دارد.

همه ساله تورنمنت پوکر در بین پوکر بازان قهار جهان انجام می‌ شود و در این میان نام برخی از شرکت کننده های ایرانی از جمله آنتونیو اسفندیاری، حسین انسان، فرزاد بنیادی و منوچهر احدپور خانقاه به چشم می خورد و ما در این مقاله قصد داریم به بیوگرافی احدپور خانقاه و افتخارات او در سری بازی های پوکر بپردازیم.

احدپور خانقاه کیست؟

احدپور خانقاه کیست؟

منوچهر احدپور خانقاه متولد سال هزار و سیصد و سی و سه در شهر تهران می باشد و فارغ التحصیل رشته مهندسی بزرگراه و ترافیک از دانشگاه نیوکاسل انگلیس می باشد. او پس از اتمام تحصیلات به ایران بازگشت و در بین سال‌ های ۱۳۵۴ تا سال ۱۳۶۵ در صنعت راه سازی ایران مشغول به کار بود و حتی پروژه های شخصی هم در این زمینه مدیریت می‌ کرد.

احدپور خانقاه یک پوکر باز حرفه‌ ای است که در بین پوکر بازان دنیا چهره‌ ای شناخته شده و معروف دارد و همه پوکر بازان دنیا از او به عنوان یک حرفه ای و قهرمان در این زمینه یاد می‌ کنند. البته او خیلی دیر وارد عرصه بازی پوکر شد؛ اما در مدت کوتاه به خاطر تبحر و توانایی که در این زمینه داشت توانست یک رکورد دار در این زمینه باشد.

احدپور برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ وارد عرصه بازی‌های پوکر شد و به صورت رسمی در مسابقات رسمی پوکر شرکت کرد و در رقابت با دیگر پوکر بازان قهار جهان توانست به پیروزی دست یابد. او در ادامه مسابقات پوکر در سال های بعد و حضور موفق و پیروزمندانه احدپور در این مسابقات به جمع پوکر بازان موفق تاریخ پوکر بازی ایرانی پیوست.

عکس های احدپور خانقاه را در کجا ببینیم؟

او به عنوان یک پوکر باز توانا در سراسر جهان و در بین ایرانیان شناخته می شود و عکس های بسیاری از او در وب سایت های مختلف گوگل به اشتراک گذاشته شده است. شما با جستجوی نام این پوکر باز با عکس‌ های متعددی از او مواجه خواهید شد.

آیا احدپور خانقاه پولشویی کرده است؟

احدپور خانقاه ارتباط نزدیکی با الهام علی اف دیکتاتور آذربایجان دارد او همچنین رابطه خانوادگی و دوستانه با کمال الدین حیدروف مهمترین وزیر دولت علی‌ اف دارد. طوری که فرزندان احدپور خانقاه و حیدروف با یکدیگر روابط تجاری زیادی دارند.

به همین خاطر و به خاطر روابط نزدیک احدپور با چنین شخصیت های مهمی در آذربایجان مدتی قبل یک خبرنگار معروف کشور مالت احدپور را متهم به پولشویی کرد. به این خاطر که در پرونده های مربوط به پاناما پیپرز مشخص شد که پشت یک کمپانی به نام ۱۷ بلک قرار دارد. این کمپانی ارتباط نزدیکی با بازی بلک جک ۱۷ دارد و اقدام به پولشویی می کند از همین رو این خبرنگار احدپور را متهم به پولشویی کرد.

استراتژی احدپور خانقاه در پوکر چیست؟

با وجود این که منوچهر احدپور توانسته چندین بار در این رقابت‌ ها پیروز شود و موفق به کسب جایزه های قابل توجه نیز باشد؛ اما به دلیل این که او به تازگی وارد این عرصه شده است و در چند سال اخیر به جمع پوکر بازان حرفه ای پیوسته است نمی‌ توان درباره استراتژی و سبک بازی منوچهر احدپور به طور مشخص نظر داد و استراتژی او را مشخص کرد.

راز موفقیت احدپور خانقاه در پوکر چیست؟

در حال حاضر احدپور خانقاه به یکی از برترین پوکربازان در سراسر جهان تبدیل شده است که توانسته موفقیت‌ های بسیار زیادی را در کارنامه حرفه‌ ای اش به ثبت برساند. حال بازی فوق العاده احدپور و پیروزی های پی در پی اش باعث شده تا خیلی از افراد کنجکاو شوند تا رمز موفقیت این پوکر باز را بدانند.

جالب است بدانید مدتی قبل احدپور در یکی از مصاحبه های خود راز موفقیت هایش را این گونه بیان کرد که با تمرکز بالا، استفاده از ترفندها و استراتژی‌ های خاص خود در هنگام بازی، کسب تجربه، عدم بروز دادن احساساتش در هنگام بازی و برخی از موارد دیگر توانسته در این حرفه به موفقیت برسد. گفتنی است که بازی این پوکر باز مشهور ایرانی از جذابیت بسیار زیادی برخوردار است. حال هیجان و جذابیت بازی‌ های او باعث شده تا خیلی از افراد به مشاهده بازی‌های خانقاه بپردازند.

افتخارات این پوکرباز شامل چه مواردی است؟

افتخارات این پوکرباز شامل چه مواردی است؟

احدپور از سال ۲۰۱۶ به صورت رسمی در مسابقات پوکر جهانی شرکت کرد و با توانایی که داشته توانسته است در سه سال اخیر فعالیتش در این مسابقات حدود ۲.۳ میلیون دلار با حضور در مسابقات مختلف پوکر در اروپا به دست آورد به همین خاطر او به جمع موفق ترین پوکر بازان تاریخ پوکر بازی در ایران پیوست. بزرگترین رقمی که تا کنون احدپور برنده شده مربوط می شود به سال ۲۰۱۸ در بارسلونا که فقط در بخش نولیمیت هولدم ۱.۳ میلیون دلار برنده شد که در واقع از افتخارات او محسوب می شود.

همسر احدپور خانقاه کیست؟

به خاطر این که منوچهر احدپور در چند سال اخیر به جمع پوکربازان پیوسته و به شهرت رسیده است اطلاعاتی زیادی در رابطه با زندگی شخصی و خانوادگی این پوکرباز در هیچ وب سایتی موجود نمی باشد. فقط اطلاعات کلی از جمله: سن احدپورخانقاه، تحصیلاتش و این که در کدام کشور زندگی می کند و مشغول چه کاری است می توانید به دست بیاورید. با توجه به این اطلاعاتی دقیقی در رابطه با این که همسر احد پور چه کسی است؟ و این که او چند فرزند دارد؟ نمی توانیم برای شما عزیزان ارائه دهیم.

حاشیه‌ های احدپور خانقاه در رابطه با چه موضوعاتی است؟

مهمترین حاشیه ای که در رابطه با منوچهر احدپور خانقاه مطرح شد این بود که او با توجه به ثروت و نفوذی که در بین افراد مهم آذربایجان دارد از سوی خبرنگاری متهم به پولشویی شد. اما تا کنون در رابطه با این که آیا این موضوع صحت دارد یا خیر؟ صحبتی نشده و خود او نیز توضیحی در رابطه با این اتهام نداده است.

برترین پوکربازانی که احدپور خانقاه با آن ها به بازی پرداخته چه کسانی بوده اند؟

برترین پوکربازانی که احدپور خانقاه با آن ها به بازی پرداخته چه کسانی بوده اند؟

خانقا از استعداد و مهارت بسیار خوبی در پوکر برخوردار است به همین دلیل او به یک رقیب سرسخت برای پوکربازان دیگر تبدیل شده است. حال در ادامه قرار است به معرفی برخی از رقیبان معروف این پوکر باز ایرانی بپردازیم. از این رو پیشنهاد می‌ کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

حسین انسان

اگر به پوکر علاقمند هستید به احتمال زیاد تا به اکنون نام حسین انسان را شنیده‌ اید. حسین انسان یکی از پوکر بازان موفق و پرافتخار ایرانی است که به عنوان رقیب خانقاه نیز شناخته می‌ شود. این دو پوکرباز تا به اکنون در مسابقات مختلف رقابت هایی با یکدیگر داشته اند که می‌ توانید فیلم بازی آن ها را در اینترنت جستجو و مشاهده نمایید.

بنی گلیسر

بنی گلیسر یک بازیکن پوکر بسیار حرفه ای است که خیلی از علاقه مندان به پوکر طرفدار او هستند. بنی گلیسر در پوکر تا به اکنون بسیار موفق عمل کرده است و افتخارات متعددی را در کارنامه حرفه ای اش به ثبت رسانده است. حال ناگفته نماند که بنی گلیسر نیز یکی دیگر از رقیب های احدپور خانقاه می باشد که تا به اکنون در مسابقاتی به رقابت با یکدیگر پرداخته اند.

آنتونیو اسفندیاری

آنتونیو اسفندیاری یکی دیگر از پوکربازهای شناخته شده و معروف اهل ایران است که تا به اکنون موفقیت‌ های متعددی را در کارنامه حرفه‌ ای اش به ثبت رسانده است. این پوکرباز موفق توانسته به واسطه پوکر ثروت هنگفتی را نیز به دست آورد. هم چنین گفتنی است که آنتونیو اسفندیاری نیز یکی دیگر از رقیبان سرسخت و معروف خانقاه است.

استفن چیدویک

این روزها افرادی که مرتب بازی های پوکر را پیگیری می‌ کنند می‌ دانند که استفن چیدویک تا به اکنون رکوردهای جهانی زیادی را در حرفه پوکر کسب کرده است. استفن چیدویک یکی از برترین پوکر بازهای جهان می باشد که در میان ایرانیان نیز به عنوان معروف ترین رقیب خانقاه شناخته می شود.

بری دنسون

بری دنسون یکی از محدود پوکر بازانی است که توانسته برای چند سال متوالی نام خود را در بین برترین پوکربازان به ثبت برساند. بری دنسون یکی از پرافتخارترین پوکربازان به شمار می‌ رود. هم چنین این پوکر باز معروف تا به اکنون در مسابقات متعددی به رقابت با خانقاه پرداخته است و یکی از رقیب‌ های سرسخت خانقاه می باشد.

ثروت احدپور خانقاه چقدر است؟

احدپور خانقاه یک مهندس موفق در رشته بزرگراه و ترافیک می باشد که پس از اتمام تحصیلاتش پروژه های متعددی را در ایران مدیریت می‌ کرد و درآمد خوبی هم از این طریق برای او بدست می آمد. اما بخش قابل توجه ثروت احدپور خانقاه مربوط می‌ شود به مبالغی که در بازی های پوکر برنده شده و با توجه به آن چه که گفته شد او در مجموع توانسته است حدود ۲.۳ میلیون دلار از این مسابقات به دست بیاورد که با استفاده از درآمدی که از این طریق به دست آورده است به تجارت و بیزینس مشغول شده و ثروتش را دو چندان کرده است. او در حال حاضر نیز یکی از افراد ثروتمند آذربایجان محسوب می شود اما آن چه که مشخص است نمی توان به طور دقیق در مورد میزان ثروت و دارایی افراد نظر داد و رقم مشخصی از ثروت احد پور ارائه داد.

بخشی از ثروت او از فعالیت در سایت شرط بندی پوکر می باشد. اسنادی وجود دارد که گواه بر حضور این پوکر باز در سایت های ایرانی مثل ریور پوکر می باشد. این موضوع بیان گر اعتبار بالای این سایت ها و توجه ویژه قماربازان به آن ها می باشد.

شغل اصلی این پوکر باز چیست؟

شغل اصلی این پوکر باز چیست؟

احد پور فارغ التحصیل رشته بزرگراه و ترافیک است و قبل از مهاجرتش به آذربایجان در ایران به این کار مشغول بود و شغل اصلی او محسوب می شد. بعد ها به سمت پوکر کشیده شد و درآمد خیلی خوبی هم از این راه بدست آورد و با درآمد حاصل از این کار به تجارت در زمینه های مختلف از جمله: ساخت و ساز، غذا، چوب و پلاستیک فعالیت دارد.

احدپور خانقاه در کدام کشور زندگی می کند؟

منوچهر احد پور اصالتی آذربایجانی دارد از همین رو او در سال ۱۳۷۲ به آذربایجان مهاجرت کرد. او در حال حاضر یکی از شخصیت های مهم و ثروتمند در آذربایجان می باشد که رابطه بسیار نزدیکی هم‌ با افراد با نفوذ و قدرتمند این کشور دارد.

این پوکر باز در کدام یک از تورنمنت های مهم شرکت کرده است؟

این پوکر باز در کدام یک از تورنمنت های مهم شرکت کرده است؟

احدپور از زمان ورود به بازی های پوکر تقریبا در تمام تورنمنت های اروپا شرکت کرده است. اما مهمترین حضور او در تورنمنت بارسلونای اسپانیا بود که رقم‌ بالایی هم در این مسابقات برنده شد.

آیا تا به حال مصاحبه‌ ای با احدپور خانقاه انجام شده است؟

با وجود این که احد پور یکی از پوکر بازان به نام ایرانی است اما به دلیل این که در ایران این نوع بازی ها ممنوع و جرم محسوب می شود و کسی اجازه انجام این بازی ها را در ایران ندارد. لذا مورد توجه رسانه ها قرار نگرفته است. تا کنون مصاحبه ای با او از سوی رسانه های ایرانی انجام نشده است و گمان نمی رود از سوی رسانه های دیگر و رسانه های آذربایجانی هم‌ مصاحبه ای با او انجام شده باشد.

احدپور خانقاه در تورنمنت رسمی توانسته قهرمان شود؟

احدپور خانقاه در تورنمنت رسمی توانسته قهرمان شود؟

از زمانی که خانقاه فعالیت خود را به صورت جدی در حرفه پوکر شروع کرده است. در مسابقات و تورنمنت‌ های متعددی شرکت کرده و توانسته افتخارات بسیار زیادی را نیز کسب کند. جالب است بدانید خانقاه در اکثر تورنمنت‌ هایی که تا به اکنون شرکت کرده توانسته مبالغ چشمگیری را به عنوان جایزه نیز برنده شود. حال این موضوع را هم باید افزود که این پوکرباز معروف در سال ۲۰۱۸ در یکی از تورنمنت‌ های مهم پوکر شرکت کرد. او توانست در این تورنمنت رقمی حدود ۱.۳ میلیون دلار را برنده شود. این تورنمنت در بارسلونا برگزار شد و یکی از مهم‌ ترین تورنمنت‌ هایی بوده که خانقاه توانسته در این تورنمنت این مبلغ را برنده شود.

هم چنین علاوه بر آن این موضوع را هم باید افزود که این پوکر باز مشهور تا به اکنون در تورنمنت‌ هایی همچون WSOP، تور جهانی پوکر، Super High Roller Bowl، سری جهانی پوکر و برخی دیگر نیز شرکت کرده است. در همین سو بهتر است بدانید که این پوکر باز ایرانی در هر کدام از این تورنمنت‌ هایی که تا به اکنون شرکت کرده توانسته موفقیت‌ های بسیار زیادی را کسب کند. هم چنین مبالغ خوبی را نیز به عنوان جایزه برنده شده است. به همین دلیل او با شرکت در این تورنمنت‌ ها توانسته جایگاه ویژه‌ ای را در دنیای پوکر از آن خود کند و به شهرت و محبوبیت بسیار زیادی نیز رسید است.

مرگ احدپور خانقاه حقیقت دارد؟

مرگ احدپور خانقاه حقیقت دارد؟

با توجه به این که خانقاه یکی از مشهورترین پوکربازان ایرانی است به همین دلیل هر از گاهی در پیرامون زندگی احدپور خانقاه نیز حاشیه‌ هایی مشاهده می‌ شود. حال برخی از این حاشیه ها باعث به وجود آمدن دردسرهای زیادی برای این پوکر باز شده اند که یکی از این حواشی مربوط به مرگ وی بوده است. در این باره بهتر است بدانید مدتی قبل اخباری در رابطه با فوت این پوکر باز در رسانه‌ ها منتشر شد. این اخبار حاشیه‌ های زیادی را به وجود آورد و باعث نگرانی مخاطبان خانقاه گردید.

حال زمانی که این حواشی با اوج خود رسیدند خانقاه از طریق صفحه شخصی اش تمام این اخبار را تکذیب و رد کرد. هم چنین احدپور خانقاه از مخاطبان و طرفدارانش نیز درخواست کرد تا اخباری که در پیرامون او منتشر می‌ شود را باور نکنند و بر آن ها دامن نزنند. چرا که اکثر این اخبار شایعه‌ ای بیش نمی‌ باشند.

سوالات متداول

  1. احدپور خانقاه متولد چه سالی است؟

    او متولد سال ۱۳۳۳ در تهران می باشد.

  2. منوچهر خانقاه در کدام کشور زندگی می کند؟

    او ساکن شهر آذربایجان است.

  3. مهم ترین تورنمنت که احدپور در آن شرکت کرد کدام بود؟

    مسابقات بارسلونای اسپانیا می باشد.

  4. بیشترین مبلغ برد احدپور چه مقدار است؟

    ۱.۳ میلیون دلار در بازی های اسپانیا این مبلغ را برنده شد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید :

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات