بیوگرافی سپهر خدابنده + پادکست صلح درون

سپهر خدابنده یکی از بلاگرهای محبوب ایرانی در اینستاگرام است که به واسطه نویسندگی و ضبط پادکست در این پلتفرم به شهرت رسید. همان طور که می دانید این روزها افراد زیادی به پادکست علاقه دارند و در اوقات فراغت خود به آن ها گوش می دهند. سپهر نیز پادکست های محبوبی ضبط می کند و از طریق آن ها دنبال کنندگان زیادی به دست می آورد. شما می توانید در ادامه این مطلب از مجله شانس با زندگی شخصی و آثار آقای خدابنده بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی سپهر خدابنده

سپهر یکی از مشهورترین بلاگر های فرهنگی ایران است و محبوبیت زیادی در میان همکاران خود دارد. او با تولید و ضبط پادکست صلح درون توانست بر شهرت خود بیفزاید و به یکی از مشهورترین افراد فعال در اینستاگرام تبدیل شود. همین مساله سبب می شود که افراد زیادی پیج اینستاگرام سپهر را دنبال کنند و روز به روز بر تعداد فالوورهای او افزوده شود.

نام و نام خانوادگی سپهر خدابنده
شغل نویسنده و پادکستر
اینستاگرام sepblog (1.5M)
بیوگرافی سپهر خدابنده

پادکست صلح درون

همان طور که پیش تر بیان کردیم، سپهر تولید کننده و ضبط کننده پادکست صلح درون است. صلح درون یکی از بهترین و پر طرفدارترین پادکست های این روزها است که دیدگاهی روان شناختی دارد. در واقع قسمت های مختلف این پادکست تلاش می کنند که دیدگاه ما را نسبت به زندگی تغییر دهند و نگرشی مثبت در ذهن ما ایجاد کنند. همین مساله سبب شده که افراد زیادی به این پادکست علاقه مند شوند و قسمت های مختلف آن را دنبال کنند.

پادکست یک دقیقه با من

پادکست یک دقیقه با من یکی دیگر از پادکست های محبوب سپهر است که طرفداران زیادی در فضای مجازی دارد. همان طور که می دانید سپهر در این پادکست تلاش می کند تا با سخنان خود در مدت 1 دقیقه، شما را شاد و امیدوار سازد. عده زیادی از مدم و طرفداران سپهر به این سبک از پادکست های او علاقه زیادی دارند و طرفدار کارهای او می باشند. شما نیز می توانید با مراجعه به پیج اینستاگرام و سایر پلتفرم های پادکست، پادکست یک دقیقه با من را گوش دهید و از آن لذت ببرید.

سپهر در اینستاگرام

همان طور که پیش تر بیان کردیم، سپهر یکی از مشهورترین نویسنده و بلاگرهای فرهنگی در اینستاگرام است. او به صورت روزانه در پیج اینستاگرام خود فعالیت می کند و عکس ها و ویدیوهایی از خود و فعالیت هایش در این فضا منتشر می نماید. سپهر پس از مدت کوتاهی توانست به تعداد 1.5 میلیون نفر دنبال کننده در اینستاگرام برسید و به یکی از پر طرفدارترین بلاگرهای ایرانی فعال در حوزه ادب و فرهنگ ایرانی تبدیل شود.

پادکست تا نویسندگی

از دیگر فعالیت هایی که سپهر به صورت روزانه به آن مشغول است، می توان به نویسندگی اشاره کرد. سپهر به صورت روزانه کپشن های کوتاهی می نویسد و آن ها را در پیج خود منتشر می کند. همین مساله سبب می شود که افراد زیادی برای خواندن متن های کوتاه سپهر، به پیج او مراجعه کنند و از خواندن این تکست ها لذت ببرند.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی هلیا خزایی؛ بلاگر طنز ایرانی

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات