فرم پیش بینی بازی بریستول سیتی و وستهام «26 دی 1402»

فرم پیش بینی بازی بریستول سیتی و وستهام «26 دی 1402»

 

فرم پیش بینی بازی بریستول سیتی و وستهام «26 دی 1402» بریستول سیتی در دور سوم جام حذفی انگلیس بـه تساوی شایسته مقابل وستهم یونایتد دست یافت و میـــخواهد چکش ها را در اشتون گیت بـه اتمام برساند.چکش ها تعطیلات آخر هفته را سپری کردند و بـه خوبی از خطراتی کـه در چمپیونشیپ با ان ها روبه‌رو هستند آگاه خواهند بود، چرا کـه پس از بازی با دیوی مویس برای مدت طولانی در ورزشگاه لندن، خودرا شیفته خود خواهند کرد.

 

وست هم سفر بـه بریستول سیتی با مکانی در جام حذفی دور چهارم در خط.هردو ناتینگهام فارست یا بلکپول در دور بعدی پس از این کـه رابینز از پشت تساوی بـه دست آوردند در استادیوم لندن منتظرند.دیوید مویس با تمام قدرت تلاش کرد تا تیم چکش خودرا بـه تعطیلات زمستانی برساند، اما گل تامی کانوی باعث شد کـه جارود بوون گل اول را خنثی کند.

 

بریستول سیتی در پرستون نورث اند با شکست 2-0 شکست خورد ودر حال حاضر در رده پایین چهاردهم قرار دارد، اگر چه آن ها تنها چهار امتیاز با پلی آف در رده دوم شلوغ فوتبال انگلیس فاصله دارند.شاگردان لیام منینگ ماه گذشته پس از سه برد و یک تساوی بسیار خوب پیش رفتند، اما آن ها در دو بازی اخیر خود در لیگ شکست خورده اند.

 

وستهام پس از شروع ضعیف فصل پیشرفت کرده اسـت و از ابتدای نوامبر فقط یک بازی لیگ را باخته اسـت، هر چند کـه وقتی انها با شکست 5-0 در فولام شکست خوردند، شوکه کننده بود.سه برد متوالی لیگ بر وولوز در فرم، در منچستریونایتد و از همه ی چشمگیرتر از همه ی در آرسنال بدون دریافت گل نشان داد کـه چکش ها چه کاری می‌توانند انجام دهند.

فرم پیش بینی بازی بریستول سیتی و وستهام «26 دی 1402»

چگونه کتابداران به آن نگاه می کنند

وستهام در 10/11 با کورال شانسی ندارد .بریستول سیتی را میتوان در 3/1 با پدی پاور پشتیبانی کرد و قرعه کشی 11/4 با UniBet اسـت .

 

سر به سر اخیر

همانگونه کـه گفته شد، بریستول سیتی هفته پیش در شرق لندن مستحق تساوی 1-1 خود بود.وستهام در آخرین دیدار خود از اشتون گیت در جام حذفی 9 سال پیش پیروز شد ودر 12 دیدار اخیر بین این تیم ها کـه بـه سال 1978 بازمی گردد، شکست نخورده اسـت.

 

بازیکنان برای تماشا

تامی کانوی، مهاجم زیر 21 ساله اسکاتلند، یک بازیکن هدف با رتبه بالا اسـت و گلی را برای میهمانان لندن بـه ثمر رساند کـه هفتمین گل او دراین فصل بود. او 7/2 اسـت کـه هر زمان با پدی پاور گل میزند .انتظار میرود دنی اینگز با مشکلات مصدومیت وستهام همراه شود و مهاجم میتواند با استراحت انجام دهد – او هنوز موفق بـه گلزنی دراین فصل نشده اسـت، اما با bet365 مورد علاقه 21/10 برای گلزنی در هر زمان اسـت.

 

چیز دیگری جلب توجه می کند؟

بریستول سیتی می تواند از مشکلات مصدومیت و انتخابی وستهام استفاده کند. جارود بوون، لوکاس پاکتا و مایکل آنتونیو مصدوم هستند و محمد کودوس در جام ملت‌هاي‌ آفریقا دور اسـت.آن ها مستحق تساوی خود در پایتخت بودند و با پشتوانه شانس مضاعف برای گرفتن تساوی در 10/11 با Boylesports درکنار شـما هستند .

 

ممکن اسـت در این جا زیاد گلزنی وجود نداشته باشد – بریستول سیتی در 27 بازی فقط 30 گل در لیگ بـه ثمر رسانده اسـت ودر 5 بازی آخر لیگ وستهام هیچ گلی از هردو طرف دیده نشده اسـت.با ویلیام هیل در بازی هاي‌ مساوی زیر 2.5 گل بـه ثمر رسید .

 

این بازی جام حذفی بین بریستول سیتی و وستهام یونایتد در تاریخ 16 ژانویه 2024 و از ساعت 19:45 آغاز خواهد شد. برای بهترین پیش‌بینی بریستول سیتی در مقابل وستهام یونایتد، زیر را بررسی کنید. همچنین می توانید از بخش پیش‌نمایش شرط‌بندی اختصاصی ما برای بـه‌روزترین پیش‌نمایش‌ها دیدن کنید.

 

بریستول سیتی 2-1 برنده شد.

تحلیل پیش بینی بازی بریستول سیتی و وستهام «جام حذفی انگلیس، 26 دی 1402 »

تاریخچه سر به سر «h2h» و نتایج

برد وستهم: 17

تساوی: 12

برد بریستول سیتی: 7

 

آخرین شانس بریستول سیتی و وستهام:

بریستول سیتی برای برد: 14/5

قرعه کشی: 27/10

پیروزی وستهم: 10/11

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات