فرم پیش بینی بازی آرسنال و کریستال پالاس (لیگ برتر انگلیس، 30 دی ماه 1402)

فرم پیش بینی بازی آرسنال و کریستال پالاس (لیگ برتر انگلیس، 30 دی ماه 1402)

 

فرم پیش بینی بازی آرسنال و کریستال پالاس (لیگ برتر انگلیس، 30 دی ماه 1402) آرسنال تلاش خواهد کرد تا با میزبانی از کریستال پالاس در لیگ برتر در روز شنبه بـه وضعیت سخت خود پایان دهد.این درگیری در امارات متحده عربی، بازی‌هاي‌ محدود شنبه لیگ برتر را آغاز میکند ؛ زیرا توپچی‌ها پس از پیروزی تنها دریک بازی از پنج بازی اخیر خود در لیگ برتر، بـه دنبال عملکردی بزرگ هستند.

 

آن ها پس از شکست در بازی تکراری دور سوم جام حذفی در چهارشنبه شب، با یک تیم Eagles کمبود انرژی دارند. در جنوب لندن نارضایتی زیادی در مورد مدیریت روی هاجسون در پالاس وجوددارد و انها باوجود فرم ضعیف اخیر آرسنال بـه شمال لندن پر از اعتماد بـه نفس نخواهند رفت .در این جا همه ی چیزهایی اسـت کـه باید درباره بازی آرسنال و کریستال پالاس در لیگ برتر این هفته بدانید.

 

بازی آرسنال و کریستال پالاس چه ساعتی شروع می شود؟

  • مکان : لندن، انگلستان
  • استادیوم : ورزشگاه امارات متحده عربی
  • تاریخ : شنبه 20 دی
  • زمان شروع : 12:30 GMT / 07:30 ET / 04:30 PT
  • داور : پل تیرنی
  • VAR : استوارت آتول
  • رکورد H2H آرسنال و کریستال پالاس «پنج بازی آخر»
  • آرسنال : 3 برد
  • کریستال پالاس : 1 برد
  • تساوی : 1
  • آخرین دیدار: کریستال پالاس 0-1 آرسنال «21 اوت 2023» – لیگ برتر
  • فرم فعلی «تمام مسابقات»
  • آرسنال : WDLLL
  • کریستال پالاس : DLWDL

نحوه تماشای بازی آرسنال مقابل کریستال پالاس در تلویزیون و پخش زنده

هنوز مصدومان زیادی برای آرسنال وجوددارد کـه باید با آن ها مقابله کند. در حالی کـه جورین تیمبر، توماس پارتی و فابیو ویرا بـه بازگشت مورد انتظار خود نزدیک می‌شوند، هیچ یک امیدی بـه حضور در این جا ندارند.

 

تاکهیرو تومیاسو و محمد الننی بـه ترتیب با ژاپن و مصر در حال انجام وظایف بین المللی هستند، در حالی کـه نمی‌توان روی آمادگی الکساندر زینچنکو دراین مرحله حساب کرد. یاکوب کیویور میتواند در پست دفاع چپ خودرا بگیرد، در حالی کـه گابریل ژسوس باید دوباره برای شروع آماده باشد.

 

آرسنال ترکیب مقابل کریستال پالاس را پیش بینی کرد

ترکیب آرسنال مقابل کریستال پالاس «4-3-3» پیشبینی کرد : رایا; سفید، سالیبا، گابریل، زینچنکو؛ اودگارد، رایس، هاورتز; ساکا، عیسی، مارتینلی.

 

اخبار تیم کریستال پالاس

مایکل اولیس، وینگر ستاره پالاس و شایعه شده هدف آرسنال هنوز مصدوم اسـت و هیچ نقشی دراین بازی نخواهد داشت. این خلاقیت باید از ابرچی اِز حاصل شود کـه در نیمه دوم مقابل اورتون از زمین خارج شد و باعث شد کـه هواداران پالاس شعارهایی رابا عنوان “تو نمی داني چه کار می کنی” بـه سمت هاجسون سر دهند.

 

راب هولدینگ بـه دلیل مشکل مچ پا با تیم قدیمی خود روبه‌رو نخواهد شد، در حالی کـه چک دوکور و جوئل وارد مصدوم ودر معرض نیستند. جسورون راک ساکی ممکن اسـت پس از غیبت در جام حذفی بازگردد، اما جردن آیو در جام ملت‌هاي‌ آفریقا حضور دارد.

 

کریستال پالاس ترکیب مقابل آرسنال را پیش بینی کرد

ترکیب پیشبینی کریستال پالاس «4-4-2» : هندرسون; کلاین، اندرسن، گوهی، میچل؛ ایز، ریچاردز، لرما، شلوپ؛ ادوارد، ماتتا.

تحلیل پیش بینی بازی آرسنال و کریستال پالاس «لیگ برتر انگلیس، 30/10/1402»

پیش بینی امتیاز آرسنال مقابل کریستال پالاس

اوضاع اخیراً برای آرسنال راحت نبوده اسـت و اگر آن ها بـه نتیجه نرسند، خطر واقعی از بین رفتن قهرمانی آن ها وجوددارد. با این حال، این یک بازی عالی برای بازگشت بـه مسیرهای پیروزی اسـت و گابریل ژسوس کـه در حال بازگشت اسـت، این را فرصتی برای زدن یک یا دو گل خواهد دید.

 

پالاس آخرین بازی خودرا در لیگ مقابل برنتفورد برد، اما در اواسط هفته بازی کرد و اعتماد بـه نفس نداشت. انتظار برد خانگی را داشته باشید.

 

پیشبینی: آرسنال 2-0 کریستال پالاس

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات