اموزش بازی خفن سایبر والت  + ویژگی های بازی اسلات سایبر والت

Cyber Vault سایبر والت یکی از بازی هاي‌ خفن اسلات می‌باشد کـه بسیار محبوبیت زیادی دارد در ادامه با راهنمایی بازی اسلات سایبر والت + ترفند و قوانین لازم Cyber Vault هاتم بت را دنبال نمایید .

 

اموزش بازی خفن سایبر والت 

Cyber Vault یک اسلات کازینو از Four Leaf Gaming اسـت کـه در ان با هکر مرموز Raven در دنیای تاریک مجازی مجازی ملاقات میکنیم. دراین بازی با سرعت بالا، باید از مهارت هاي‌ هک خود برای باز کردن درب خزانه برای شروع یک بازی پاداش استفاده کنید.

راهنمایی بازی اسلات سایبر والت + ترفند و قوانین لازم Cyber Vault

در داخل، پاورآپ‌هاي‌ مختلفی مانند چند برابر کننده و ارتقاء بـه شـما ارائه می شود تا بـه شـما کمک کند تا گنجینه‌هایي تا ۲۲۷۶۰ برابر شرط را بدزدید. گرد آوری نمادهای پراکنده اضافی، 5 تلاش دیگر برای گرفتن جوایز بزرگ بـه شـما می دهد. بنابر این، برای این ماجراجویی هیجان انگیز اسلات در دنیای اموات دیجیتال در بین هکرها و پیروزی هاي‌ بزرگ بـه ما بپیوندید!

 

بیشتر بخوانید: راهنمایی بازی اسلات «جید برنده میشود» خفن با بونوس 500 دلاری

 

ویژگی های بازی اسلات سایبر والت

اندی هالیس، مدیر خلاق و یکی از بنیانگذاران، در بازی Four Leaf، این را گفت:چیزی کـه واقعاً Cyber Vault را متمایز می کند، سفر هیجان انگیزی اسـت کـه ارائه می دهد. از لحظه‌اي کـه بازیکنان شروع بـه چرخیدن حلقه‌هاي‌ 5×5 و فعال کردن حلقه‌هاي‌ Power Up میکنند .

 

در دنیایی از امکانات بی‌پایان غوطه‌ور می شوند. UpLink Trail چیزی بسیار منحصر بـه فرد اسـت، کـه بـه بازیکنان نشان می دهد کـه چقدر بـه ویژگی هاي‌ پاداش بالفعل یا برخی بردهای نقدی بزرگ کـه نمی‌خواهند روی میز بگذارند نزدیک هستند!

 

بازیکنان چرخش هاي‌ رایگان رابا 4 زندگی شروع می کنند و با هر هک جوایز نقدی دریافت می کنند. ما با اضافه کردن برخی از پاور آپ هاي‌ دیوانه کننده در مسیر UpLink برای رها کردن پتانسیل کامل 20000 برابری، همه ی چیز را یک مرحله جلوتر می‌گذاریم.

 

بـه‌روزرسانی‌هاي‌ نقدی، ضرب‌کننده‌ها، تکرارکننده‌ها و همچنین عمر اضافی و شارژ بیش از حد باتری برای نام بردن از چند مورد!
بیایید دریابیم کـه Cyber Vault چه چیزی را ارائه می دهد!

 

 

بازی اسلات سایبر والت

Cyber Vault یک اسلات ویدیویی از بازی Four Leaf Gaming با 5 حلقه، 5 ردیف و حداکثر 3125 راه برای برنده شدن اسـت. بازیکنان میتوانند بین Min.bet 0.1 و Max.bet 20 را انتخاب کنند. این بازی دارای RTP بالاتر از میانگین 96.22٪ و فرکانس ضربه 20٪ اسـت. Cyber Vault دارای نوسان متوسط/بالا و حداکثر برد 22760 برابر شرط اسـت.

اموزش بازی خفن سایبر والت 

میانگین برد Free Spin 54 برابر شرط اسـت و بـه دست آوردن یک برد معمولی 15X، 25X، 50X یا 80X بـه ترتیب بـه طور متوسط 1 در 111؛ 182؛ 392 یا 930 چرخش اسـت. اگر نیترو اسپین فعال شود، بردهای 15X، 25X، 50X یا 80X بـه ترتیب بـه طور متوسط 1 در 113؛ 190؛ 586 یا 1399 چرخش اسـت. فرکانس بالای چرخش‌هاي‌ نیترو بـه افزایش شانس فرود نماد Scatter، جوایز نقدی و پاداش فوق‌العاده گناهکار بستگی دارد.

 

این ماجراجویی بازی اسلات هیجان انگیز دارای ویژگی هاي‌ هیجان انگیزی اسـت کـه بـه شـما کمک می کند تا برنده هاي‌ بزرگ را دنبال نمایید و بـه دست آورید. ویژگی‌هاي‌ Cyber Vault عبارتند از Wild Symbol، PowerUp Reel، Uplink Trail، Free Spin، Game & Fortune «Feature Buy».

 

طراحی بازی اسلات سایبر والت

طراحی بازی بر اساس دنیای اموات مجازی اسـت و قرقره ها در بین سیم ها و شارژها قرار گرفته اند کـه کلید باز کردن خزانه هستند. قرقره ها در وسط صفحه قراردارند و حلقه PowerUp در سمت چپ قرار دارد.

 

با گرد آوری 3 نماد باتری، حلقه PowerUp با دو نتیجه می چرخد. یا شـما را در مسیر Uplink Trail حرکت دهید یا جایزه فعلی را در مسیری کـه در ان هستید دریافت کنید. مسیر Uplink دور قرقره ها را احاطه کرده و مملو از جوایز نقدی، پاداش چرخش رایگان یا جایزه Super Spinner اسـت. اگر می خواهید بلافاصله با هزینه وارد بازی جایزه شوید .

 

می توانید Game & Fortune «خرید ویژه» را در سمت راست قرقره ها پیدا کنید. تمام دکمه هاي‌ باقیمانده در زیر قرقره ها قراردارند. می توانید Cyber Vault را در همه ی دستگاه‌هاي‌ تلفن همراه، رایانه‌هاي‌ رومیزی و دفترچه یادداشت بازی کنید. با قرار دادن 3 یا بیشتر از انواع نمادهای مشابه روی قرقره هاي‌ مجاور کـه از سمت چپ ترین حلقه شروع می شوند، یک ترکیب برنده ایجاد میکنید.

 

بیشتر بخوانید: اموزش بازی اسلات خوش شانسی + ترفند قوانین لازم Lucky Clucks 2

 

نماد های بازی اسلات سایبر والت

نمادهایی کـه پرداخت کمتری دارند عبارتند از چماق سبز، بیل صورتی، الماس آبی و قلب زرد. فرود 5 از همان نوع نماد بین 1X و 1.2X هزینه دارد. نمادهای با پرداخت بالاتر عبارتند از:

ویژگی های بازی اسلات سایبر والت

باتری آبی، چراغ قوه زرد، طاق قرمز، شارژ سبز و گاوصندوق بنفش. فرود 5 از همان نوع نماد بین 2X و 5X هزینه دارد. نماد Wild بازی دارای متن “W” اسـت و نماد Scatter یک باتری اسـت. جمع‌آوری 3 نماد پراکنده، حلقه Powerup را فعال میکند، کـه می چرخد و یا مسیر uplink را حرکت میدهد یا یک جایزه جمع میکند. بیایید دریابیم کـه این بازی چه نوع ویژگی هایي را ارائه می دهد!

 

حداکثر برد در اسلات Cyber Vault چقدر است؟

حداکثر برد 22760 برابر شرط اسـت.

 

چه ویژگی هایی در اسلات Cyber Vault موجود است؟

از ویژگی هاي‌ این بازی اسلات می توان بـه Wild Symbol، PowerUp Reel، Uplink Trail، Free Spin، Game & Fortune «Feature Buy» اشاره کرد.

 

نماد های بازی اسلات سایبر والت

نماد Wild جای گزین همه ی نمادها بـه جز Scatter Symbol می شود و بـه شـما کمک می کند ترکیب هاي‌ برنده ایجاد کنید.این ویژگی را می توان با گرد آوری 3 یا بیشتر Scatter Symbos فعال کرد. قرقره PowerUp در سمت چپ قرقره ها قرار می‌گیرد و هنگامی کـه متر رابا 3 یا چند علامت پراکندگی گرد آوری و پر کردید، این ویژگی فعال می شود و سنج باتری بازنشانی می شود. هر نماد پراکندگی اضافی گرد آوری شده بـه دور بعدی منتقل می شود.

 

هنگامی کـه فعال می شود، PowerReel می چرخد و موارد زیر رخ می دهد:

 

Move = موقعیت شـما در مسیر Uplink مطابق با مقدار نمایش داده شده در PowerReel در جهت مشخصی حرکت می کند. موقعیت میتواند 0؛ 2؛ 3؛ 4 یا 5 پله در مسیر UpLink حرکت کند.

 

گرد آوری = جایزه فعلی در مسیر UpLink بسته بـه موقعیتی کـه در ان هستید گرد آوری می شود.

 

مسیر Uplink با موقعیت هایي متشکل از جوایز نقدی، پاداش چرخش رایگان، و پاداش سوپر اسپینر، حلقه ها را احاطه کرده اسـت. بازیکن همیشه از موقعیت ورود در سمت راست شروع می کند و بر اساس حلقه PowerUp حرکت می کند یا جمع می کند. پس از هر مجموعه اي، موقعیت شـما در مسیر بـه موقعیت ورودی بازنشانی می شود. پیشرفت در مسیر Uplink بین چرخش ها انجام می شود. شـما می توانید جوایز زیر را در مسیر Uplink برنده شوید:

 

پاداش چرخش رایگان = گرد آوری یک نماد آبی رنگ چرخش رایگان، چرخش رایگان را فعال می کند. در مجموع 6 نماد چرخش رایگان در مسیر Uplink وجوددارد.

 

پاداش سوپر اسپینر = گرد آوری یکی از 4 نماد سوپر اسپینر در مسیر UpLink می‌تواند یک جایزه نقدی 40X، 60X، 100X، یا 250X، یا 5؛10؛15؛ یا 25 نیترو اسپین اهدا کند.

 

اسپین رایگان بازی اسلات سایبر والت

این ویژگی را میتوان با جمع‌آوری یک نماد چرخش رایگان در مسیر UpLink فعال کرد و بـه شـما 4 چرخش در متر چرخش رایگان اهدا کرد. فقط مقادیر نقدی و نمادهای پراکنده «باتری» میتوانند در طول این ویژگی روی قرقره ها فرود بیایند. گرد آوری 3 نماد Scatter حلقه PowerUp را فعال می کند و هک را دوباره بـه 4 بازنشانی می کند.

نماد های بازی اسلات سایبر والت

ویژگی چرخش رایگان تا زمانی کـه 4 هک متوالی بدون فعال کردن حلقه PowerUp وجود داشته باشد ادامه می‌یابد و سپس مجموع جوایز موجود در شبکه بـه بازیکن تعلق می‌گیرد. اگر یک ردیف یا حلقه بـه طور کامل با نمادهای جایزه پر شود، مقادیر در وسط باهم جمع می شوند و فضای بیشتری در شبکه آزاد می شود.

 

در طول چرخش هاي‌ رایگان، مسیر UpLink شامل پاور آپ هاي‌ زیر اسـت:

جایزه = جایزه را بـه شبکه قرقره اضافه می کند. جوایز می‌توانند 10X، 50X، 100X، 500X، یا 5000X باشند.

ارتقا دهنده = همه ی جوایز 1 برابر افزایش می‌یابد.

ارتقا دهنده قدرت = همه ی جوایز با مقدار نشان داده شده در هر چرخش افزایش مییابد. Multiplier با هر مجموعه بعدی افزایش مییابد.

ضریب = یک جایزه تصادفی در 2 برابر ضرب می شود.

ضریب قدرت = یک جایزه تصادفی در مقدار نشان داده شده در هر چرخش ضرب می شود. Multiplier با هر مجموعه بعدی افزایش مییابد.

Replicator = یک جایزه تصادفی انتخاب کنید و ان را دریک موقعیت خالی کلون کنید.

Top Replicator = جایزه برتر را انتخاب کنید و ان را دریک موقعیت خالی کلون کنید.

 

شارژ بیش از حد باتری = 3 چرخش اضافی با حلقه PowerUp در هر چرخش تعلق می‌گیرد. هر نماد پراکندگی جمع‌آوری‌شده در طول این چرخش‌ها تا بعد از ویژگی شارژ اضافی ذخیره می شود.

‌هک اضافی = بانک هک را بـه 5 افزایش دهید. پس از گرد آوری، بـه یک موقعیت جایزه 25 برابری تبدیل می شود.

Power Battery = یک باتری پایدار بـه PowerUp Reel Meter اضافه می کند. پس از گرد آوری، بـه یک موقعیت جایزه 25 برابری تبدیل می شود.

اگر می خواهید فوراً از مزایای بازی‌هاي‌ پاداش بهره ببرید، می توانید از گزینه‌هاي‌ Game & Fortune استفاده کنید:

84X = چرخش هاي‌ رایگان را فعال کنید

 

50 درصد از شرط فعلی یا 4 سکه در هر چرخش = چرخش نیترو را فعال می کند، کـه بـه معنای افزایش شانس برای فرود نمادهای پراکنده درنظر اسـت، سکه هاي‌ گرد آوری شده بیشتر، و سوپر اسپینر بیشتر فعال می شود. هنگام فعال کردن Nitro Spin، بازی رابا RTP بین 96.16٪ و 96.18٪ بازی می‌کنید.

 

آیا بازی اسلات سایبر والت پولساز است‌؟

این بازی یک تجربه هیجان انگیز را در دنیای اموات مجازی ارائه می دهد کـه در ان باید بـه یک طاق هک کنید و تا 22760 برابر برنده شوید! شخصیت اصلی یک دزد مرموز بـه نام Raven اسـت کـه از Scatter Symbols «باتری ها» بـه عنوان دستگاه هک کامل استفاده می کند.

 

هنگام شروع بازی، یک تنظیم حلقه 5X5 با یک مسیر UpLink در اطراف قرقره ها ارائه می شود کـه شامل جوایز تا 5000X، چرخش رایگان و جایزه Super Spinner اسـت. این تجربه بازی با سرعت بالا دارای یک موزیک الکترونیکی عالی بـه عنوان موسیقی پس‌زمینه اسـت کـه محیطی فراگیر را ایجاد میکند کـه شایسته یک هکر اسـت.

 

خب، در مورد این بازی چه میگوییم؟

وقتی برای نخستین بار این بازی را دیدیم، بلافاصله بـه Money Train 3 و Money Train 4 فکر کردیم. بله، میدانیم کـه این زمینه خطرناکی اسـت کـه این بازی رابا برخی از محبوب ترین بازی هاي‌ موجود در بازار مقایسه کنیم .

 

بیشتر بخوانید : چه زمانی بازی اسلات به ما دروغ میگوید؟ «رازهای مهم بازی اسلات»

 

اسپین رایگان بازی اسلات سایبر والت

ورود به سایت معتبر

اما هی، Cyber Vault یک بازی قوی اسـت. ویژگی هاي‌ هیجان انگیز و موضوع سرقت هیجان انگیز. چیزی کـه Cyber Vault را تا حدودی شبیه بـه این بازی‌ها میکند، فضای تاریک کلی، تم دزدی، و تعداد اصلاح‌ کننده‌هاي‌ مفید در طول بازی‌هاي‌ جایزه اسـت. اگر استفاده میکنید برای ورود بـه سایت معتبر انواع بازی هاي‌ اسلات مخصوصا بازی اسلات سایبر والت کافیست کـه بر روی لینک پایین صفحه کلیک فرمایید .

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات