امیر دیوا کیست؟ + بهترین آهنگ های امیر دیوا کدامند؟

امیر دیوا که یکی از خواننده ها و ترانه سازهای معروف می باشد. او تا به اکنون آهنگ های بسیاری خوانده و هر یک را برای هواداران به اشتراک گذاشته است. در ادامه به بیوگرافی امیر دیوا و رابطه اش با امیر تتلو می پردازیم.

امیر دیوا کیست؟

امیر دیوا کیست؟

امیر دیوا که نام اصلی اش امیر حسین دلبند می باشد در زمینه خوانندگی، آهنگسازی، تهیه کنندگی، میکس و مسترینگ به فعالیت پرداخته است. این خواننده در یازدهم شهریور ماه سال هزار و سیصد و شصت و شش به دنیا آمده است. این خواننده در تهران ساکن است و توانسته از طریق خوانندگی به شهرت بسیاری برسد. این خواننده از زمانی که دوازده سال داشته تا به اکنون زیر نظر یکی از اساتید برجسته به نام ساسان شب افروز نوازندگی ساز گیتار را آغاز کرده است.

 او در سال هزار و سیصد و هشتاد و سه اولین آهنگ خود را ارائه کرده و در سال هزار و سیصد و هشتاد و چهار با وارد شدن به تهران موسیقی برایش جدی شد و تصمیم گرفت به طور حرفه ای در این راه قدم گذارد. بعد از مدتی او وارد دانشکده موسیقی شد و در نهایت در سال هزار و سیصد و هشتاد و هفت فارغ التحصیل شد. او در این سال استودیو شخصی خود را افتتاح نمود و به صورت حرفه ای به تنظیم و میکس و مسترینگ پرداخت. امیر حسین دلبند در اکثر سال های فعالیت خود بیشتر به کار تنظیم و میکس پرداخته اما در این اواسط او کار خوانندگی نیز انجام داده است.

اولین آلبوم او به صورت بی کلام به نام حرکت اول می باشد که ده قطعه در آن موجود می باشد و تمام آهنگ هایش مجاز می باشد. آهنگ های او در واقع کار هایی است که قبلا امیر تتلو (مدیر سایت تتل بت) آن ها را خوانده است و یا خودش خوانندگی آن را برعهده داشته است. این خواننده ارتباط نزدیکی با امیر تتلو دارد و تتلو قطعا و بدون شک یک دوست خوب برای این خواننده می باشد که رفاقت او اصلا وابسته به پول نیست و او همیشه از جان و دل برای رفیق هایش مایه می گذارد.

بهترین آهنگ های امیر دیوا کدامند؟

بهترین آهنگ های امیر دیوا کدامند؟

این خواننده آهنگ های بسیاری را خواند که هر کدام از آن ها توانسته افراد بسیاری را به خود جذب کند. در ادامه آهنگ های این خواننده را شرح می دهیم.

  • اتاق خالی: این آهنگ یکی از آهنگ هایی است که در سبک غمگین خوانده شد اما توانست افراد بسیاری را به خود جذب کند.
  • من آرومم: این آهنگ یکی دیگر از آهنگ های امیر می باش که توانیت روی سایت های بسیاری قرار گیرد و به سرعت به هواداران خود بی افزاید.
  • امیر دیوا برو: آهنگ برو از جذاب ترین آهنگ های این خواننده می باشد که تا به اکنون منتشر شده است. این آهنگ را می توانید از طریق سایت های معتبر نظیر موزیکفای دانلود کنید.
  • افتضاحه خونه: آهنگ افتضاحه خونه از آهنگ های غمگین این خواننده می باشد. این آهنگ زمانی که به صرت دمو روی سایت ها قرار گرفت افراد بسیاری منتظر بودند تا آهنگ کامل منتشر شود.
  • ادامه داره: آهنگ ادامه داره نیز از دیگر آهنگ های دلنشین این خواننده می باشد و شما می توانید به راحتی به آن دسترسی یابید. موزیک ویدئو این آهنگ نیز روی سرویس هایی نظیر یوتیوب قرار گرفته و شما می توانید به آن دسترسی داشته باشید.

صحبت های میان امیر دیوا و سحر قریشی

سحر قریشی بازیگر معروف ایرانی و هم چنین پارتنر سابق امیر تتلو مدتی قبل دست به افشاگری در مورد رابطه‌ اش با امیر تتلو و رفتارهای غیر انسانی او زد. حال این افشاگری‌ ها و حواشی اینستاگرام، صحبت های بسیار زیادی را در پیرامون امیر تتلو به وجود آورد. هم چنین این موضوع باعث شد تا پس از مدتی صحبت‌ هایی بین امیر و دیوا سحر قریشی رد و بدل شود. امیر دیوا منیجر، همکار و دوست صمیمی امیر تتلو به شمار می‌ رود. حال زمانی که سحر قریشی دست به افشاگری در رابطه با امیر تتلو زد به یکباره دیوا با جبهه گرفتن علیه دوست، همکار و همخانه‌ اش یعنی تتلو شوک بزرگی را به این خواننده و هم چنین فن های تتلو وارد کرد.

در این باره بهتر بدانید که چندی قبل دیوا از طریق صفحه شخصی‌ اش در اینستاگرام پستی را منتشر کرد. او در این پست صحبت‌ های سحر قریشی به ویژه قسمتی که در مورد آزار و ظلمی که تتلو به سحر قریشی وارد کرده بود را تایید کرد. در ادامه نیز دیوا بیان کرد که نمی‌ توانسته در رابطه این زوج دخالت کند. چرا که به این گونه فقط اوضاع را بدتر می‌ کرده است. سپس سحر قریشی از حمایت دیوا تشکر کرد و او را شاهدی بر حقانیت دانست. البته ناگفته نماند که این موضوع باعث شد تا دیوا دشمنان زیادی پیدا کند و خیلی از افراد به انتقاد از او پرداختند.

آدرس چنل یوتیوب امیر دیوا چیست؟

آدرس چنل یوتیوب امیر دیوا چیست؟

گفتنی است زمانی که پیج امیر دیوا در اینستاگرام دنبال کنندگان زیادی را به دست آورد و او توانست در این شبکه اجتماعی به شهرت خوبی برسد. فعالیت خود را در یوتیوب هم شروع کرد. در این باره بهتر است بدانید مدتی قبل دیوا یک چنل در یوتیوب برای خود راه اندازی کرد. پس از آن این چهره معروف آدرس چنل یوتیوب خود را از طریق صفحه شخصی اش در اینستاگرام با دنبال کنندگان و مخاطبان خود به اشتراک گذاشت. سپس از مخاطبان خود درخواست کرد تا چنل یوتیوب او را هم دنبال کنند.

حال گفتنی است که در حال حاضر دیوا تمام فعالیت‌ های خود را در یوتیوب با مخاطبانش به اشتراک می‌ گذارد. هم چنین او به طور معمول ویدیوهای خود به ویژه موزیک های معروفش همچون امیر دیوا اتاق خالی، امیر دیوا افتضاحه خونه و امیر دیوا آهنگ های جدیدش را در چنل یوتیوب خود آپلود می‌ کند. با توجه به این که در حال حاضر دیوا در یوتیوب سابسکرایب‌ های بسیار زیادی دارد به همین دلیل این روزها ویدیوهای او از بازدید بسیار بالایی برخوردار می‌ شوند. حال برای پیدا کردن آدرس چنل یوتیوب این چهره معروف کافی است تا نام او را در قسمت سرچ یوتیوب جستجو نمایید.

عکس امیر دیوا

اگر شما علاقه مند هستید تا به عکس های این خواننده دست یابید می توانید نام او را در مرورگر خود وارد کنید و از سایت های متعدد به راحتی به تصاویر او دست یابید. شما می توانید از طریق پیج اینستاگرام این خواننده نیز مراجعه کنید و از این طریق به عکس هایی که در قالب پست و استوری برای هواداران به اشتراک گذاشته شده دست یابید. معمولا عکس هایی که در قالب پست قرار داده شده اند لایک و کامنت بسیاری را به خود اختصاص داده اند. عکس های افراد معروف مانند امیر دیوا روی مجلات و روزنامه های بسیاری نیز دیده می شود.

پیج اینستاگرام امیر دیوا چیست؟

پیج اینستاگرام امیر دیوا چیست؟

امیر دیوا اینستا فعالی دارد و روزانه عکس های بسیاری را برای هوادران در قالب پست و استوری به اشتراک می گذارد. شما می توانید نام این خواننده را در مرورگر خود وارد کنید و از این طریق به راحتی به پیج او دست یابید. او در این پیج بیش از یک میلیون فالوور دارد و بیشتر از دویست پست دارد که هر یک موزیک ویدئوهایی است که او خوانده است. بعضی از هواداران او برا این خواننده فن پیج های زده اند که هر کدام از این فن پیج ها نیز افراد بسیاری را به خود اختصاص داده است.

امیر دیوا چه حاشیه هایی داشته است؟

این خواننده حاشیه آن چنانی نداره و همیشه سعی می کند در راستا خود حرکت کند. می توان گفت امیر دیوا یکی از خواننده های بی حاشیه می باشد. زیرا او تا به اکنون حاشیه ای نداشته است.

ماجرای دعوای شدید امیر دیوا و تتلو چه بود؟

امیر دیوا و امیر تتلو مدیر سایت شرط بندی تتل بت، سال‌ های نسبتا طولانی است که همدیگر را می‌ شناسند. حال این موضوع را هم باید افزود که در پیرامون دوستی و همکاری این دو چهره معروف فراز و نشیب‌ های بسیار زیادی مشاهده می‌ شود. چرا که گاهی اوقات آن ها به درگیری با یکدیگر می‌ پردازند.

حال یکی از درگیری‌ ها و دعوای شدید دیوا و تتلو که به دنیای مجازی هم کشیده شد مربوط به یکی از کنسرت‌ های امیر تتلو بوده است. مدتی قبل تتلو تصمیم گرفت تا بزرگترین کنسرت خود را برای مخاطبان و طرفدارانش در ترکیه برگزار کند. حال در این حین تتلو بسیار وسواسی شده بود تا همه چی به نحو احسنت جلو رود. حال طبق صحبت های تتلو باتوجه به این که دیوا فعالیت‌ هایی که بر عهده او بوده را به خوبی انجام نمی‌ داده است. به همین دلیل تتلو با او درگیر شده و حتی امیر دیوا را اخراج کرده است.

این موضوع حاشیه‌ های بسیار زیادی را به وجود آورد. اما پس از مدتی این دو هنرمند دوباره با یکدیگر آشتی کردند و برای بار دیگر دیوا به عنوان منیجر امیر تتلو استخدام شد.

دانلود آهنگ های امیر دیوا

دانلود آهنگ های امیر دیوا

اگر شما علاقه مند هستید تا آهنگ های این خواننده را دانلود کنید می توانید نام او را در مرورگر خود وارد کنید و از این طریق به راحتی از سایت های معتبر نظیر موزیکفای به دانلود آن ها بپردازید. معمولا آهنگ های او در سایت های بسیاری برای هواداران به اشتراک گذاشته شده است و شما می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

تا کنون چه مصاحبه هایی با امیر دیوا صورت گرفته است؟

تا به حال مصاحبه های بسیاری با این خواننده صورت گرفته که هر یک در سرویس هایی نظیر آپارات و یوتیوب قابل مشاهده هستند. او در اینستاگرام نیز کوئسشن باکس هایی قرار می دهد که هواداران از او سوال بپرسند و به همه این سوالات پاسخ می دهد که می توان این را نوعی مصاحبه به حساب آورد.

موزیک ویدیوهای امیر دیوا را در کجا مشاهده کنیم؟

امیر دیوا موزیک ویدئوهای بسیاری را اجرا داشته است و هر یک در سایت های متعدد قابل دسترس می باشد. شما می توانید از طریق سایت ها و همچنین پیج اینستاگرامی این خواننده به موزیک ویدئوهای او دسترسی داشته باشید. این روزها افراد بسیاری هستند که تمام این موزیک ویدئو ها را جمع آوری می کنند و آن ها در کانال های تلگرامی خود برای هواداران به اشتراک می گذارند.

امیر دیوا فعالیت خود را در زمینه خوانندگی از چه سالی آغاز کرد؟

امیر دیوا فعالیت خود را در زمینه خوانندگی از چه سالی آغاز کرد؟

امیر دیوا سال هزار و سیصد و هشتاد و سه اولین آهنگ خود را برای هواداران به اشتراک گذاشت و بعد در سال هشتاد و چهار به طور جدی تر در این مسیر قدم گذاشت و پیشرفت کرد.

این خواننده در چه آهنگ هایی با امیر تتلو همکاری کرده است؟

این خواننده با امیر تتلو آهنگ بی ریشه ها را خوانده که مورد استقبال بسیاری از هواداران قرار گرفته است. شما می توانید برای دسترسی به این آهنگ به سایت های معتبر مراجعه کنید و از این طریق آن را دانلود و یا به صورت آنلاین گوش کنید.

نسبت امیر دیوا با امیر تتلو چیست؟

امیر دیوا و امیر تتلو دوستانی بسیار خوب برای هم می باشند. امیر حسین دلیبند یا امیر دیوا می گوید امیر تتلو یک رفیق واقعی و با معرفت است که اصلا مادیات را در نظر نمی گیرد و از جان و دل مایه می گذارد. او نیز گفته است که این خواننده عقاید خاص خود را دارد و همیشه روی این عقاید تاکید دارد و همین اصول او را نسبت به بقیه متمایز کرده است.

امیر دیوا با چه هنرمندانی همکاری داشته است؟

امیر دیوا با چه هنرمندانی همکاری داشته است؟

امیر دیوا به عنوان تنظیم کننده آهنگ و خواننده شناخته می‌ شود. حال گفتنی است که او در طول دوران حرفه‌ ای خود توانسته همکاری‌ های بسیار خوبی با برخی از هنرمندان داشته باشد. در ادامه نیز قرار است به این موضوع بپردازیم. از این رو پیشنهاد می‌ کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

امیر تتلو

امیر تتلو یکی از پرطرفدارترین و مشهورترین خوانندگان ایرانی است. حال بهتر است بدانید که دیوا در ابتدا به عنوان تنظیم کننده آهنگ‌ های امیر تتلو با این خواننده به همکاری پرداخت. سپس او به عنوان منیجر امیر تتلو معرفی شد. حال خیلی از افراد بر این باورند که دیوا شهرت و معروفیتش را مدیون امیر تتلو است. هم چنین او به واسطه امیر تتلو توانسته در میان مردم معروف شود و حتی به همکاری با سایر خوانندگان دیگر بپردازد.

گروه زدبازی

اگر به رپ علاقه‌ مند هستید و رپران و یا گروه‌ های رپ را دنبال می‌ کنید به احتمال زیاد گروه زدبازی را می‌ شناسید. گروه زدبازی یکی از مشهورترین گروه‌ های رپ فارسی به شمار می‌ رود که مخاطبان و هواداران بسیار زیادی دارد. حال گفتنی است که دیوا تا به اکنون همکاری‌ های بسیار متعددی با گروه زدبازی داشته است. در این باره می‌ توان این گونه بیان کرد که امیر دیوا در زمینه‌ ضبط و میکس و هم چنین مسترینگ در ساخت چندین قطعه با گروه زدبازی همکاری داشته است. حال این موضوع را هم باید افزود که دیوا با همکاری اش با این گروه مشهور توانست به میزان اعتبار خود بی افزاید.

گروه تیک تاک

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید یکی دیگر از گروه‌ های موسیقی که امیر دیوا تا به اکنون با این گروه همکاری داشته است گروه تیک تاک می‌ باشد. گروه تیک تاک یکی از مشهورترین و پرطرفدارترین گروه‌ های موسیقی حال حاضر در ایران به شمار می‌ رود. حال بهتر است بدانید که که دیوا در زمینه‌ ضبط و مسترینگ و میکس در ساخت تقریبا 25 قطعه با این گروه معروف همکاری داشته است.

سوالات متداول

  1. امیر دیوا کیست؟

    امیر دیوا که نام اصلی اش امیر حسین دلبند می باشد در زمینه خوانندگی، آهنگسازی، تهیه کنندگی، میکس و مسترینگ به فعالیت پرداخته است.

  2. امیر دیوا با کدام یک از خواننده های معروف آهنگ خوانده است؟

    این خواننده با امیر تتلو که یکی از خواننده های سبک رپ می باشد آهنگ بی ریشه ها را خوانده است.

  3. چگونه به آهنگ های معروف این خواننده دست یابیم؟

    می توانید از طریق موتور جستجو نام آهنگ های او را وارد کنید و از این طریق به راحتی به آهنگ های او دست یابید.

  4. این خواننده متولد چه سالی است؟

    این خواننده در یازدهم شهریور ماه سال هزار و سیصد و شصت و شش به دنیا آمده است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید :

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات