7 تکنیک ماساژ سکسی ویژه رابطه جنسی «+عکس»  + ماساژ سکسی

ماساژ یکی از روش هایي می باشد برای ارامش بخشیدن بـه روج و جسم بعد از ماساژ هم رابطه جنسی بسیار جذاب می باشد در ادامه با 7 تکنیک ماساژ سکسی ویژه رابطه جنسی «+عکس» هاتم بت را دنبال کنید .

 

7 تکنیک ماساژ سکسی ویژه رابطه جنسی «+عکس» 

کلمه ماساژ از یک واژه یونانی بـه نام ماسین کـه بـه معنی مالیدن یا مشت و مال اسـت و مربوط بـه لغت لاتین مانوس بـه معنای دست می باشد، گرفته شده اسـت.با توجه بـه تعریف هاي‌ مختلفی کـه از ماساژ شده اسـت، شاید بهترین تعریف این باشد: انجام حرکات منظم روی بدن برای رسیدن بـه اهدافی خاص.

حشری ترین نوع ماساژ زنان و مردان ویژه سکس «+عکس»

در واقع ماساژ عبارت اسـت از یکسری حرکات منظم« نظم از نظر نوع فشار و روند ان در طی ماساژ و همچنین شروع و پایان ماساژ» کـه گاهی این حرکات با دست، گاهی با استفاده از ابزار و گاهی نیز توسط پاها، روی بدن ماساژ گیرنده برای رسیدن بـه اهداف جسمانی و روانی انجام می پذیرد.

 

بیشتر بخوانید: 17 روش لیس زدن چوچول زنان «+عکس» | بهترین روش برای رسیدن به ارگاسم

 

ماساژ سکسی

ماساژ یکی از قدیمی‌ترین شکل درمان جسم و روان اسـت و تاریخ ان بـه 2700 سال قبل برمی گردد و از دیرباز در میان انسان هاي‌ اولیه و تمدن هاي‌ باستانی وجود داشته اسـت.

 

با توجه بـه بررسی‌هاي‌ انجام شده در چندین آزمایش بالینی می توان گفت چنانچه ماساژ درمانی بـه عنوان مکمل درکنار ماساژ‌هاي‌ دکتری قرار گیرد.

 

می تواند کمک بسیاری در تسکین دردهای دیسک کمر داشته باشد. دراین آزمایش نتیجه دیگری هم حاصل شد و ان این مطلب بود کـه چنانچه طب سوزنی نیز درکنار ماساژ درمانی قرار بگیرد میزان تاثیر بـه شدت افزایش می یابد.

 

حدود 35 درصد از تمام افرادی کـه ماساژ درمانی میروند. اینکار را در کاهش درد‌هاي‌ مفصلی، کاهش تورم و کاهش زمان بهبودی پس از انجام جراحی موثر می دانند.

 

ماساژ درمانی با ایجاد تحرک در سیستم لنفاوی و تحریک بدن برای ترشح هورمون‌هاي‌ اساسی در ایجاد آرامش و حس خوب می تواند دردهای عضلانی، اسپاسم‌هاي‌ ماهیچه‌ها و میزان بی‌خوابی را بـه شدت کاهش دهد.

 

حشری ترین نوع ماساژ زنان و مردان 

براساس گزارش 2013 منتشر شده در ژورنال پیشگیرانه دکتری، بیمارانی کـه ماساژ درمانی را بـه‌طور منظم انجام میدهند نسبت بـه کسانی ماساژ دریافت نمی کنند نظارت بهتری روی فشار خون خود داشته‌اند.

7 تکنیک ماساژ سکسی ویژه رابطه جنسی «+عکس» 

 

میزان فشار خون ان‌ها در دامنه ایمن قرار گرفته بوده اسـت. محاسبه اثرات ماساژ درمانی روی فشار خون نشان میدهد کـه ماساژ درمانی یک مداخله موثر، کاربردی و مقرون‌ بـه ‌صرفه در نظارت BP و فشار خون اسـت.

 

کاهش افسردگی روحی، استرس و اضطراب ؛ فواید بی نظیر ماساژ برای دختران و زنان

 

ماساژ درمانی با تحریک غدد برای ترشح هورمون‌هاي‌ چندگانه باعث کاهش میزان استرس، اضطراب و علائم پریشانی در افراد میگردد.

 

بیشتر بخوانید: چند روش خوردن آلت شوهر با رژ قرمز با تاثیرات عالی «+عکس»

 

انواع ماساژ سکسی

این هورمون‌ها شامل سروتونین «شادی بخش»؛ دوپامین «هورمون هوشیاری»؛ اندورفین «ضد درد»؛ اکسی توسین «هورمون عشق» میباشد.سروتونین باعث ایجاد حسی خوب میشود و جریان گردش خون را تحت الشعاع قرار میدهد. نتیجه ان تنظیم حالات روحی، اشتها و خواب عمیق میگردد.

 

 

مطالعات مختلف نشان داده‌اند کـه می تواند بـه ایجاد آرامش، کاهش آسیب عصبی، التیام کیفیت غذایی، التیام خواب، کمک بـه بازیابی استفاده مناسب از انسولین و کاهش التهاب ناشی از ان کمک نماید.

 

خفن ترین ماساژ ویژه رابطه جنسی

ماساژ سوئدی شامل پنج ضربه اساسی اسـت کـه با استفاده متوالی در هر قسمت ازبدن باعث شل شدن عضلات، التیام گردش خون و تحرک مفاصل و تحریک پوست می شود.

 

انواع ماساژ سکسی

Effleurage شامل سکته هاي‌ ارام بخش طولانی مدت با استفاده از روغن یا لوسیون اسـت. در پتریساژ، ماساژور عضلات را خمیر می کند و گره هاي‌ عضلانی را می شکند.

 

ضربه هاي‌ اصطکاکی پوست و ماهیچه ها را برای التیام گردش خون گرم می کند. Tapotement شامل ضربه هاي‌ سبک با صاف یا کنار دست اسـت. سکته هاي‌ عصبی بـه آرامی پوست و اعصاب را تحریک می کند.

 

در ماساژ سوئدی، درمانگر از لباس آزمایشگاهی یا اسکراب استفاده می کند. یک ملحفه مشتری را می پوشاند بـه جز سر و ناحیه بدن کـه روی ان کار می شود.اتاق درمان اغلب خصوصی اسـت و نور ملایم با پخش موسیقی ارام بخش اسـت.همه ی درمان ها ممکن اسـت شامل رایحه درمانی برای افزایش اثرات ماساژ باشد.

 

ماساژ اسالن یک ماساژ عاشقانه 

Esalen با سکته هاي‌ ابتدایی سوئدی شروع می شود، اما بر جنبه هاي‌ حسی و تعامل بین مشتری و درمانگر تمرکز دارد. درمان، کـه بسیار آزادتر اسـت، باید متناسب با نیازها و بازخوردهای مشتری باشد.

 

برخلاف ماساژ سوئدی، در Esalen مشتری تا حد زیادی یا کاملاً بدون پوشش باقی میماند. در بسیاری از تمرین‌هاي‌ اسالن، درمانگر حداقل لباس میپوشد یا اصلاً لباس نمیپوشد.

 

همانند ماساژ سوئدی، Esalen اغلب در اتاقی آرام و خصوصی با نور ملایم و موسیقی آرام اجرا می شود. بـه احتمال زیاد از رایحه درمانی بـه عنوان بخشی از جلسه درمانی استفاده می شود.

 

ماساژ تانتریک

این تکنیک ماساژ مبتنی بر هند بر مراکز چاکرا در بدن تمرکز دارد. سکته مغزی و فشار برای کار و تحریک چاکراهای خاص در طول جلسه استفاده می شود. در بسیاری از جلسات تانتریک، مراقبه یکی از ویژگی هاي‌ بسته کامل اسـت.

خفن ترین ماساژ ویژه رابطه جنسی

برخلاف تمام سوئدی ها و برخی از Esalen، تماس تناسلی بخشی از اکثر ماساژهای تانتریک خواهد بود. باوجود این، اهداف اولیه بـه جای جنسی، نفسانی و معنوی هستند.

 

ماساژ تایلندی

ماساژ تایلندی، مشابه ماساژ تانتریک، شامل دستکاری جریان انرژی در بدن اسـت. در ماساژ تایلندی، نصف النهارهای نیرو «شبیه بـه چی چینی» شل یا تحریک میشوند تا سلامت کلی را التیام بخشند.

 

در جلسات ماساژ تایلندی، مشتری در حالی کـه لباس هاي‌ گشاد بـه تن دارد، روی فوتون دراز میکشد. درمانگر بیشتر کارها را روی این لباس ها یا مناطق محدودی کـه در دسترس ان قراردارند انجام می دهد.

 

حشری ترین نوع ماساژ زنان و مردان 

این نوع ماساژ عمدتاً بـه صورت دیسک هاي‌ آموزشی ویدیویی یا سی دی هاي‌ موسیقی دیده می شود. بـه همان اندازه کـه بـه زوج‌ها کمک میکند روحیه صمیمیت را تنظیم کنند، سعی نمیکند درمانگران آموزش‌دیده را بـه انجام درمان با بدن هدایت کند.

 

از ضربه هاي‌ فشرده سازی عمیق و دستکاری مفاصل بـه نفع تنظیم خلق و خوی، دستیابی بـه تماس حسی و ایجاد پیوند صمیمی بین دهنده و گیرنده اجتناب می شود. هنگامی کـه با توجه بـه سازگاری خود بـه خود و هدایت بازخورد گیرنده، این کمک ها کمک ارزشمندی بـه زوجین می‌کنند.

 

عکس خفن

 

بیشتر بخوانید: با این لباس نمیتونید تجاوز بکنید! «عجیب ترین لباس زنان دنیا»

 

ماساژ سکسی و حشری باعث میشه شـما تعاملات تون رو بیشتر کنید و قوی‌تر جلو برید و یک سکس عاشقانه داشته باشید. حشری ترین نوع ماساژ زنان و مردان ویژه سکس «+عکس»

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات