بهترین فیلترشکن های برای اندروید کدامند؟ + وی پی ان اولتراسرف

باتوجه به محدودیت هایی که اخیرا به وجود آمده است، به همین دلیل کاربران با استفاده از فیلترشکن برای اندروید سعی در دور زدن فیلترینگ را دارند. در ادامه قصد داریم بهترین فیلترشکن های اندرویدی که با راحتی قابل استفاده هستند را برای شما معرفی کنیم.

بهترین فیلترشکن های برای اندروید کدامند؟

بهترین فیلترشکن های برای اندروید کدامند؟

باتوجه به طرحی که مدتی است در کشور اعمال شده است، اکثر برنامه ها و سایت ها فیلتر شده اند. حال از این رو کاربران اینترنت برای دور زدن فیلترینگ به فیلترشکن روی آورده اند. در حال حاضر فیلترشکن های متعددی برای سیستم عامل اندروید موجود می باشند که برخی از آن ها با توجه به مزایایی که دارند در لیست بهترین فیلترشکن ها قرار گرفته اند که در ادامه قرار است به معرفی این فیلترشکن ها بپردازیم.

همچنین با توجه به درخواست کاربران در همین مقاله  بهترین فیلترشکن برای شرط بندی در سیستم اندروید را به شما معرفی خواهیم کرد.

وی پی ان اولتراسرف

در حال حاضر وی پی ان اولتراسرف به یکی از وی پی ان های محبوب تبدیل شده است که علاوه بر این که از سرعت و امنیت بالایی برخوردار است، تبلیغات ندارد و کاربران می توانند با استفاده از این وی پی ان به برنامه هایی همچون تلگرام و اینستاگرام به راحتی دسترسی داشته باشند. استفاده از وی پی ان اولتراسرف بسیار راحت می باشد و می توان تمام محدودیت‌ های اینترنتی را دور زد.

توربو وی پی ان

توربو وی پی ان یک پروکسی نامحدود است که کاربران با استفاده از این وی پی ان می توانند به تمام برنامه ها و سایت ها دسترسی داشته باشند و این وی پی ان از سرعت بالا و پایداری برخوردار است و بدون محدودیت به اینترنت متصل می‌ شود. حال اگر تمایل دارید تا به دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید بپردازید تا به این گونه بتوانید از برنامه های مجازی و یا بازی های آنلاین بدون وقفه استفاده کنید، توربو وی پی ان بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

نت وی پی ان

نت وی پی ان مدتی است که سر و صدای زیادی را به پا کرده است، چرا که از سرعت بسیار بالایی برخوردار است و بر روی سیستم عامل اندروید به خوبی عمل می کند. اگر می خواهید به دانلود بهترین فیلتر شکن برای اندروید رایگان با لینک مستقیم بپردازید، قطعاً نت وی پی ان می تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد.

فیلترشکن Swing VPN

یکی دیگر از وی پی ان های پرسرعت برای اندروید Swing VPN نام دارد که در نوع خود بی نظیر است. این وی پی ان از سرعت بالایی برخوردار است و علاوه بر آن امنیت بالایی نیز دارد و از این رو کاربران می توانند با خیال آسوده برای دور زدن فیلترینگ از این وی پی ان استفاده کنند.

فیلتر شکن V2ray NG

با این که فیلتر شکن V2ray NG هنوز در بین کاربران زیاد شناخته نشده است، اما یکی از فیلترشکن های قوی برای اندروید به شمار می رود که می تواند یک محیط شبکه ای خاص را به صورت خصوصی بر روی گوشی کاربر پیاده سازی کند. هدف اصلی این فیلترشکن جلوگیری از سانسور اینترنت و دور زدن فیلترینگ می باشد. حال اگر تمایل دارید تا به دانلود فیلتر شکن راحت و قوی برای اندروید بپردازید، قطعا فیلتر شکن V2ray NG یک گزینه عالی برای شما خواهد بود.

چگونه می توانیم فیلترشکن برای اندروید را دانلود کنیم؟

چگونه می توانیم فیلترشکن برای اندروید را دانلود کنیم؟

در حال حاضر استفاده از فیلترشکن برای کاربران اینترنت بسیار رایج و متداول شده است. حال یکی از سوالاتی که برای خیلی از افرادی که از سیستم عامل اندروید استفاده می‌ کنند به وجود می آید، این است چگونه می توانند به دانلود فیلتر شکن VPN بپردازند؟ در این باره بهتر است بدانید روش های متعددی برای دانلود فیلتر شکن فعال اندروید وجود دارد. به عنوان مثال اگر شما به گوگل مراجعه نمایید و عبارت مورد نظر خود همچون دانلود فیلتر شکن فعال برای اندروید، دانلود لینک مستقیم نصب فیلتر شکن اندروید و … و یا نام فیلترشکن مورد نظر خود را جستجو کنید با نتایج خوبی رو به رو خواهید شد و سایت های متعددی برای شما نمایش خواهد یافت که با مراجعه به هر کدام از این سایت ها می توانید به دانلود و نصب فیلتر شکن بپردازید.

نصب و راه اندازی فیلترشکن برای اندروید

در حال حاضر وی پی ان های متعددی برای سیستم عامل اندروید ساخته و منتشر شده اند که هر کدام از این وی پی ان ها از نصب متفاوتی نیز برخوردارند. البته ناگفته نماند که نصب اکثر وی پی ان ها راحت و آسان می باشد، اما در این میان برخی از وی پی ان ها از نصب پیچیده‌ تری برخوردارند. البته ناگفته نماند که به طور معمول سایت هایی که لینک دانلود وی پی ان برای اندروید را ارائه می‌ دهند، در کنار لینک دانلود توضیحاتی را نیز به صورت پی دی اف و یا تصویر قرار می‌ دهند تا کاربران بتوانند با مشاهده این توضیحات به راحتی به نصب و راه اندازی وی پی ان مورد نظر خود بپردازند. هم چنین می توانید به نصب فیلتر شکن قوی از گوگل نیز اقدام نمایید.

فیلترشکن رایگان برای اندروید

فیلترشکن رایگان برای اندروید

در حال حاضر خیلی از کاربران تمایل دارند تا به دانلود فیلترشکن رایگان برای سیستم عامل خود بپردازند و بدون پرداخت هزینه‌ به استفاده از وی پی ان بپردازند. بهتر است بدانید که تا به امروز وی پی ان های متعددی با کاربرد های مختلف به صورت کاملا رایگان برای سیستم عامل اندروید منتشر شده اند که از بهترین آن‌ ها می‌ توان به: biubiuVPN، Orbot، AdGuard VPN، Unique VPN و … اشاره کرد. البته با خرید فیلتر شکن می توانید خدمات بهتری در اختیار بگیرید.

آموزش استفاده از فیلترشکن اندروید

به طور معمول استفاده از فیلترشکن های اندروید بسیار راحت و آسان می باشد و کاربران با کلیک کردن بر روی دکمه ای که در صفحه فیلترشکن وجود دارد، می توانند به وی پی ان اتصال پیدا کنند. با این حال به طور معمول سایت هایی که لینک دانلود وی پی ان را ارائه می دهند، در کنار آن به طور کامل آموزش استفاده از وی پی ان را نیز قرار می دهند تا به این گونه کاربران بتوانند به راحتی به استفاده از وی پی ان مورد نظر خود بپردازند. بعضی از فیلترشکن ها مثل فیلترشکن تور به راحتی قابل استفاده هستند و برای کار با آن ها تنها نیاز است روی یک دکمه کلیک کنید.

فیلترشکن های اندروید قانونی و معتبر هستند؟

فیلترشکن های اندروید قانونی و معتبر هستند؟

مدتی قبل طرحی در کشور ارائه شد و پس از آن خیلی از برنامه ها و سایت ها و حتی برخی از بازی های آنلاین، فیلتر شدند. به همین دلیل کاربران اینترنت برای دور زدن فیلترینگ از نرم افزار هایی به نام فیلترشکن استفاده می‌ کنند. فیلترشکن های اندروید همانند سایر فیلترشکن ها در ایران قانونی نیستند، اما با این حال کاربران اینترنت برای این که بتواند به برنامه ها و سایت های مورد نظر خود دسترسی داشته باشند از این نرم‌ افزار ها استفاده می کنند.

کدام فیلترشکن های اندروید نا امن و خطرناک هستند؟

در حال حاضر فیلترشکن های متعددی ساخته و ارائه شده اند، حال بهتر است که بدانید در میان انبوه این نرم افزار ها، فایل برخی از فیلترشکن ها توسط هکر ها دستکاری شده است و یا این که به طور کلی این فیلترشکن ها از همان ابتدا به صورت ناامن ساخته شده اند و از این رو استفاده از این فیلترشکن ها به هیچ عنوان توصیه نمی شود که از برخی از آن ها می توان به pure vpn ، zenmate و hotspot shield اشاره کرد. با تمام این موارد بیان شده از سرورهای وی پی ان ترکیه نیز استفاده امنی نمی توان کرد که با توجه به تحقیقات باید بیان کنیم بهتر است از آی پی های ترکیه استفاده نکنید.

معروف ترین فیلترشکن های اشتراکی برای اندروید کدامند؟

معروف ترین فیلترشکن های اشتراکی برای اندروید کدامند؟

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم در حال حاضر وی پی ان های متعددی با کارایی های مختلف برای سیستم عامل اندروید ساخته و منتشر شده اند که برخی از این فیلتر شکن ها به صورت اشتراکی می باشند. با استفاده از این وی پی ان ها می توانید از قابلیت آی پی ثابت استفاده کنید، البته دارای مزایای دیگری هم می باشند. به طور کلی می توان این گونه بیان کرد که این وی پی ان ها به شما کمک می کنند تا با استفاده از آن آی پی مانند شما در بستر اینترنت وجود نداشته باشد. حال برای آشنایی با این وی پی ان ها و یا دانلود معروف ترین آن ها کافیست تا به گوگل مراجعه نمایید.

کدام فیلترشکن های اندروید نیاز به سرور اختصاصی دارند؟

کدام فیلترشکن های اندروید نیاز به سرور اختصاصی دارند؟

وی پی ان های خریداری شده که کاربر از آن ها استفاده می کند، اصولا یک سرور اختصاصی برای او خواهد بود. حال کاربر با استفاده از این گونه سرور ها علاوه بر این که از امنیت بالایی برخوردار است، می تواند از سرعت بسیار عالی آن هم استفاده کند. حال از برخی از این وی پی ان ها می توان به وی پی ان چک openvpn و وی پی ان v2ray اشاره کرد.

سوالات متداول

  1. دلیل استفاده از فیلترشکن برای اندروید چیست؟

    با توجه به این که در حال حاضر اکثر برنامه ها و سایت ها فیلتر شده اند، به همین دلیل کاربران اندروید برای دور زدن فیلترینگ و دسترسی به برنامه ها و سایت های مورد نظر خود از فیلترشکن برای اندروید استفاده می‌ کنند.

  2. بهترین فیلترشکن برای اندروید کدام اند؟

    از بهترین فیلترشکن برای اندروید می توان به: وی پی ان اولتراسرف، توربو وی پی ان، نت وی پی ان، فیلترشکن Swing VPN ، فیلتر شکن V2ray NG اشاره کرد.

  3. چگونه می توان به دانلود فیلترشکن برای اندروید پرداخت؟

    برای دانلود فیلترشکن برای اندروید کافیست تا به سایت گوگل مراجعه نمایید.

  4. کدام فیلترشکن های اندروید خطرناک هستند؟

    از برخی از این فیلترشکن ها می توان به pure vpn ، zenmate و hotspot shield اشاره کرد.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات