فرم پیش بینی بازی اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو «7 فوریه 2024»

فرم پیش بینی بازی اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو «7 فوریه 2024»

 

فرم پیش بینی بازی اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو «7 فوریه 2024» اتلتیکو مادرید روز چهارشنبه در ورزشگاه متروپولیتن میزبان اتلتیک بیلبائو برای بازی رفت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری 2023-24 اسـت.لوس روژیبلانکوها از سال 2013 بـه عنوان نخستین قهرمانی دراین رقابت‌ها فکر میکنند، و با توجه بـه این کـه رئال مادرید و بارسلونا در حال حاضر حضور ندارند، شانس خودرا درنظر خواهند گرفت.

 

اتلتیکو کـه در شش بازی اخیر خود – پنج برد – شکست نخورده اسـت، با یک روند خوب وارد بازی میشود. همه ی چیز با شکست خیره کننده 4-2 از حریف شهری خود رئال مادرید در آخرین دور جام آغاز شد و انتقام شکست 5-3 خودرا از انها در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا چند روز قبل گرفت.

 

روز یکشنبه، شاگردان دیگو سیمئونه در دربی دیگر در وقت هاي‌ اتلاف شده مقابل لوس بلانکوس از باخت اجتناب کردند و مارکوس یورنته در دقیقه 93 گلزنی کرد و یک امتیاز را نجات داد.

 

اتلتیکو تاکنون در تعداد زیادی از زمینه ها از یک مبارزات عالی لذت برده اسـت، اما میتوان انتظار یک شب سخت را در برابر تیمی کـه با گل هاي‌ آزاد در اتلتیک بیلبائو در آخرین دور بارسلونا را شکست داد، داشت. لوس لئونس در خانه با نتیجه 4 بر 2 قهرمان اسپانیا را شکست داد و بـه این مرحله از رقابت ها راه یافت. آن ها در همان ابتدای بازی 2-1 عقب افتادند، اما بـه شکلی دیدنی بـه مبارزه پرداختند تا یک پیروزی بـه یاد ماندنی را کسب کنند.

 

تیم کشور باسک اکنون تنها دو بازی تا رسیدن بـه ششمین فینال کوپا دل ری در 15 سال گذشته فاصله دارد و شانس خودرا پس از یک پیروزی بزرگ دیگر در آخر هفته درنظر دارند. شاگردان ارنستو والورده در لالیگا با نتیجه 4-0 مایورکا را شکست دادند تا برای جدال حیاتی خود مقابل اتلتیکو مادرید آماده شوند.

اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو رودررو و شماره های کلیدی

پیش از این 195 درگیری بین دو تیم رخ داده اسـت کـه اتلتیکو 90 بار پیروز شده و 72 بار مغلوب اتلتیک بیلبائو شده اسـت.اتلتیک بیلبائو از هفت مصاف اخیر خود با اتلتیکو مادرید در چهار بازی پیروز شده اسـت، از جمله پیروزی 2-0 در سن مامس در دیدار لالیگا در دسامبر 2023.در هر یک از چهار بازی آخر بین دو تیم، تیم برنده دروازه خودرا بسته نگه داشتاتلتیک بیلبائو در دو بازی از سه بازی اخیر خود هر کدام چهار گل بـه ثمر رسانده اسـت

 

پیش بینی اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو

فرم هجومی اتلتیک بیلبائو بـه این معنی اسـت کـه اتلتیکو مادرید می‌تواند انتظار یک رویارویی سخت را داشته باشد اما لوس روژیبلانکوس باید بتواند در خانه پیروز شود.

تحلیل پیش بینی بازی اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو «جام حذفی اسپانیا، 7 فوریه 2024»

پیشبینی: اتلتیکو مادرید 2-1 اتلتیک بیلبائو

 

نکات شرط بندی اتلتیکو مادرید مقابل اتلتیک بیلبائو

نکته 1 – نتیجه: اتلتیکو مادرید

نکته 2 – گل هاي‌ بیش از / کمتر از 2.5: بیش از 2.5

نکته 3 – گلزنی هردو تیم: بله

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات