بیوگرافی صدف خادم + همسر صدف خادم کیست؟

صدف خادم بهترین بوکسور دختر ایرانی است که توانسته در مسابقات بین المللی حضور داشته است. بوکس یک ورزش رزمی است که بسیاری از افراد این ورزش را برای بانوان قبول ندارند چون خشونت آمیز و تهاجمی است. در کشورهای اسلامی بوکس جایگاهی برای ورزش زنان ندارد.

بیوگرافی صدف خادم

بیوگرافی صدف خادم

در رابطه با بیوگرافی صدف خادم می توان این گونه بیان کرد که او متولد 3 بهمن 1373 در تهران می باشد. صدف از سن 9 سالگی فعالیت خود را در ورزش بسکتبال شروع کرد و بعد از این که در این ورزش حرفه‌ ای شد برای افزایش روحیه خود به تمرین بوکس پرداخت. البته پس از مدتی او علاقه بسیار زیادی به ورزش بوکس پیدا کرد تا جایی که تصمیم گرفت تا به صورت حرفه‌ ای در این رشته ورزشی فعالیت خود را ادامه دهد. به این گونه او تمرینات خود را تحت نظر و هدایت یک مربی آغاز کرد. اما پس از مدتی صدف از مربی خود ناراضی بود و به همین دلیل تصمیم گرفت تا مربی‌ اش را عوض کند. سپس در سال 87 مهیار منشی‌ پور مربیگری او را بر عهده گرفت.

در نهایت صدف توانست مجوز و دعوتنامه رسمی برای شرکت در یک مسابقه بین المللی رسمی در فرانسه را بگیرد. با این که فدراسیون و وزارت ورزش کشور با حضور صدف در این مسابقه مخالف بودند. اما صدف با توصیه مهیار منشی‌ پور در مسابقه شرکت کرد و اتفاقا در آن مسابقه هم پیروز شد. در این باره می توان این گونه بیان کرد که صدف خادم اولین بوکسور زن ایرانی حاضر در یک مسابقه رسمی بوکس بوده است که در آن مسابقه به پیروزی هم رسیده‌ است. گفتنی است از زمانی که صدف خادم بوکس را انتخاب کرده است توانسته در این ورزش استعداد خود را شکوفا کند و به موفقیت های زیادی هم رسیده است.

همسر صدف خادم کیست؟

همسر صدف خادم کیست؟

صدف خادم 26 ساله  ازدواج نکرده و مجرد می ‌باشد. او در حال حاضر از اینکه قصد ازدواج دارد یا خیر چیزی بیان نکرده، با این حال مدتی شایعه شده بود قصد ازدواج با مربی خود را دارد که این خبر را تکذیب کرد.

مربی صدف خادم چه کسی است؟

مهیار منشی پور بوکسور ایران فرانسوی اهل بم از قهرمانان سابق این رشته است که در سال 96 برای برگزاری یک دوره آموزشی به ایران آمده بود که با صدف خادم آشنا شد. صدف زیر نظر مهیار شروع به تمرین کرد و در سال 98 به دعوت او در مسابقات بوکس فرانسه به صورت شخصی بدون حمایت فدراسیون به این مسابقات رفت خانم خادم در حالی که می‌ توانست با حمایت فدراسیون با پوشش اسلامی به میدان برود که بخاطر عدم این همراهی با پوشش دیگری در این مسابقات حاضر شد.

مقام های بهترین بوکسور زن ایرانی

مقام های بهترین بوکسور زن ایرانی

اولین زن بوکسور ایرانی در رقابت‌ های رسمی بوکس در سال 1397 روی رینگ در کشور فرانسه رفت. او کسی نبود جز صدف خادم. در واقع او به تورنمنتی در شهر رویان فرانسه دعوت شده تا روز 24 فروردین اولین مسابقه رسمی‌ اش را برگزار کند.

او در این مسابقه توانست بر حریف فرانسوی خود پیروز شود. او همیشه قبل از این بازی می گفت: دوست دارم در تاریخ ورزش بوکس اسمم برای همیشه ثبت شود. پس از پایان مسابقه، خادم حریف خود را در آغوش کشید و گریه کرد. او این پیروزی را به «تمام مردان و زنانی که جانشان را برای دفاع از ایران فدا کرده‌ اند» تقدیم کرد و افزود «این قدم اول بود».

امکان بازگشت صدف خادم به ایران وجود دارد؟

پس از این مسابقه، خادم و منشی‌ پور تصمیم به بازگشت به ایران داشتند ولی به‌ دلیل بیم آن‌ که حکم بازداشت برای آن‌ ها صادر شده از این سفر چشم‌ پوشی کردند.

کلارا دلی، نماینده این دو نفر، در مصاحبه با رویترز اعلام کرد که دلیل عدم سفر این دو به ایران این است که دریافته ‌اند حکم بازداشت برای آن ها صادر شده‌ است. اما رئیس فدراسیون بوکس ایران اخبار مربوط به بازداشت صدف خادم در صورت بازگشت به ایران را تکذیب نمود. او آن را «شیطنت رسانه ‌های وابسته به عربستان سعودی» خواند.

نگاهی به مدال ها و افتخارات صدف خادم

نگاهی به مدال ها و افتخارات صدف خادم

بهتر است بدانید صدف خادم از زمانی که فعالیت خود را به صورت حرفه‌ ای در ورزش بوکس شروع کرده است. توانسته با توجه به استعداد و مهارتی که در این ورزش دارد و هم چنین سخت کوشی افتخارات و جوایزی را در کارنامه حرفه‌ ای اش به ثبت برساند و به این گونه افتخار آفرین شود. حال گفتنی است که این بوکسر مشهور در اولین مبارزه بین‌ المللی خود را مقابل (آن شووین) به پیروزی رسید و افتخار آفرین شد.

ماجرای راه یابی صدف به بوکس بین المللی

صدف خادمی دختر بوکسور 26 ساله ایرانی از شروع ارتباطش با مهیار منشی پور و کمکش به دیده شدن صدف در ورزش بوکس این طور می گوید. با مهیار منشی ‌پور 4 سال قبل آشنا شدم، وقتی که بـه ایران آمده بود. در توچال یک برنامه تمرین گروهی گذاشته بود. برایم اسطوره بود و دوست داشتم او را ببینم. مـن و یکی دو دختر دیگر هم برای این تمرین رفته بودیم. مشت هم زدیم. چند‌ماه پیش یک پیام روی گوشی‌ ام آمد که مهیار منشی ‌پور بـه تلگرام وصل شد. مـن اصلا یادم نبود که شماره ‌اش را دارم. همان موقع بـه او پیام دادم و فیلم تمرینات را برایش فرستادم.

مهیار چند وقت پیش گفت می توانم برایت بازی بگیرم. بازی هم رسمی اسـت و غیرقانونی نیست. قرار شد از فدراسیون اجازه بگیرم. دعوتنامه خواستند او هم فرستاد. اما فدراسیون گفت که وزارت ورزش با رفتن مـن بـه فرانسه و شرکت در مسابقه مخالف اسـت. منشی‌ پور خودش پیگیر کار مـن شد و فدراسیون جهانی برای شرکت در مسابقه دفترچه صادر کرد.

در روز‌هایی که فدراسیون بوکس آب پاکی را روی دست صدف خادم ریخته و به او خبر داده است خبری از دادن مجوز به او نیست. پس باید این موضوع را قطعی دانست که خادم با حمایت مهیار منشی ‌پور و به صورت شخصی در رقابت ‌های بوکس فرانسه به میدان می ‌رود تا اولین گام که دست بر قضا مهم‌ترین گام در تاریخ بوکس زنان ایران است را بردارد.

عکس صدف خادمی بوکسور ایرانی

عکس های صدف را می توانید در اینستاگرامش مشاهده کنید. او دارای اینستاگرامی فعال است و می توانید فیلم های تمریناتش را ببینید. می توانید عکس ها او را به راحتی در پیج اینستاگرام او دنبال کنید.

  • اینستاگرام صدف خادم
صدف خادم چه حاشیه هایی داشته است؟

این بوکسور ایرانی کجا زندگی می کند؟

صدف بوکسور مشهور ایرانی در تهران به دنیا آمده و در مرحله مرزداران سکونت داشته است. حال گفتنی است با توجه به این که صدف علاقه بسیار زیادی به ورزش بوکس دارد و از آن جایی که در ایران فعالیت بانوان در این ورزش با محدودیت های بسیار زیادی مواجه است. هم چنین جای پیشرفتی وجود ندارد. به همین دلیل این بوکسر ایرانی تصمیم گرفت تا برای پیشرفت در حرفه‌ اش و موفقیت‌ های بیشتر به خارج از کشور مهاجرت کند. این موضوع باعث شد تا صدف ایران را به مقصد فرانسه ترک کند و در حال حاضر ساکن فرانسه است و به فعالیت‌ های خود می پردازد.

صدف خادم چه حاشیه هایی داشته است؟

با توجه به این که صدف خادم یکی از بوکسورهای مشهور اهل ایران به شمار می‌ رود که در میان مردم ایران بسیار شناخته شده و معروف می باشد. به همین دلیل هر از گاهی در پیرامون او نیز خواسته و یا ناخواسته حاشیه‌ هایی مشاهده می‌ شود. حال ناگفته نماند که برخی از حواشی پیرامون این بوکسور باعث به وجود آمدن دردسرهای زیادی نیز برای او شده است.

به هر حال از حاشیه هایی که تا به اکنون در پیرامون این بوکسور مشاهده شده است می‌ توان به موضوعاتی همچون: مهاجرت صدف به خارج از کشور، شرکت او در یک مسابقه بین‌ المللی و پیروزی‌ اش، روابط شخصی صدف، انتشار تصاویر همسر صدف خادم، انتشار اخباری در رابطه با جدایی صدف خادم و همسرش از یکدیگر، کشف حجاب او، منبع درآمد این بوکسور، فعالیت‌ هایی که او در فضای مجازی انجام می دهد و غیره اشاره کرد.

درآمد این ورزشکار چقدر است؟

درآمد این ورزشکار چقدر است؟

بهتر است بدانید که در حال حاضر هیچگونه اطلاعاتی در مورد این که درآمد این ورزشکار چقدر است در دسترس نمی‌ باشد. چرا که صدف خادم تا به اکنون در هیچ کدام از مصاحبه‌ های خود به این موضوع اشاره‌ ای نکرده است. اما با این حال بیان شده است که او پس از مهاجرتش به خارج از کشور توانسته درآمد خوبی را از طریق حرفه‌ اش برای خود به وجود آورد.

مسابقات بوکس صدف خادم را چگونه می توان دید؟

اگر تمایل دارید تا به مشاهده مسابقات این بوکسور مشهور ایرانی بپردازید می‌ توانید به یکی از پلتفرم‌ های ویدیویی همچون اینستاگرام و یا یوتیوب مراجعه نمایید. هم چنین ناگفته نماند که با مراجعه به چنل یوتیوب صدف خادم نیز می‌ توانید به مشاهده برخی از مسابقات او بپردازید. این موضوع را هم باید افزود که در حال حاضر برخی از سایت‌ های مربوطه در اینترنت نیز در زمان مسابقات این بوکسور به صورت آنلاین این مسابقات را در صفحات خود پخش می‌ کنند.

این مبارز کشف حجاب کرده است؟

بهتر است بدانید صدف تا زمانی که در ایران به عنوان بوکسور مشغول به فعالیت بوده از حجاب کامل برخوردار بوده است. او برای این که مشکلی برای حرفه اش به وجود نیاید هیچگاه کشف حجاب نکرد و در مسابقات با حجاب کامل حضور پیدا می کرد. البته ناگفته نماند زمانی که این بوکسر تصمیم گرفت تا برای همیشه ایران را ترک کند و پس از این که ساکن فرانسه شد کشف حجاب کرد. او در حال حاضر بدون حجاب در مسابقات مختلف شرکت می‌ کند.

هم چنین در حال حاضر صدف تمام تصاویری که در فضای مجازی منتشر می‌ کند بدون هیچگونه حجاب اجباری می‌ باشد. این موضوع باعث شده تا خیلی از افراد بیان کنند صدف تمام پل‌ های پشت سرش را خراب کرده و دیگر نمی‌ تواند به ایران بازگردد و به عنوان ورزشکار مشغول به فعالیت شود. البته در این میان خیلی از طرفداران و مخاطبان صدف بیان کردند که او با توجه به پیشرفتی که در خارج از کشور داشته است دیگر تمایلی به بازگشت به ایران را هم ندارد.

به هر حال در صورت تمایل به مشاهده تصاویر جدید و بدون حجاب صدف بوکسور مشهور و پرافتخار ایرانی می‌ توانید به صفحات مجازی او همچون اینستاگرام صدف مراجعه نمایید.

سوالات متداول

  1. صدف خادمی متولد چه سالی است؟

    صدف خادمی در سال 1373 در تهران به دنیا آمده است.

  2. صدف خادم در چه مسابقه ای شرکت کرد؟

    او در مسابقه ای بین المللی در فرانسه شرکت کرد و به پیروزی رسید.

  3. آیا فدراسیون از صدف خادم حمایت کرده است؟

    متاسفانه فدراسیون از او حمایت نکرد و او با ارتباط شخصی اش در مسابقه فرانسه شرکت کرد.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات