بدل کیم کارداشیان کیست؟  + بدل برزیلی کیم کارداشیان

بدل کیم کارداشیان کیست؟ 

در این پست، بدل کیم کارداشیان را به شما معرفی خواهیم کرد. ما همچنین به بررسی هزینه های سرسام آور هزینه عمل های زیبایی خواهیم پرداخت. این مدل جوان برای شبیه شدن به کیم کارداشیان دست به جراحی های زیبایی زیادی زده که هزینه های بالایی داشته اند. ما در گذشته نیز بدل های کیم کارداشیان را معرفی کرده بودیم و این چهره یکی از جنجالی ترین بدل های او می باشد.

 

این مدل زیبای برزیلی می گوید: من یک کیم کارداشیان واقعی هستم – 400000 پوند برای سینه های جدیدم خرج کردم تا بیشتر شبیه او شوم. آنا پائولا اولیویرا، وکیل برزیلی، تقریباً 400 هزار پوند برای جراحی پلاستیک هزینه کرده است تا بیشتر شبیه کیم کارداشیان شود. او تاکنون سه بار عمل لیپوساکشن و سینه را انجام داده است.

 

یک وکیل و مدل 50 ساله تقریباً 400 هزار پوند هزینه کرده است تا شبیه بت خود کیم کارداشیان شود. آنا پائولا اولیویرا با توجه به ظاهرش یک وکیل داغ و مشهور می باشد. این جذابیت ظاهری برای او، بیش از 1.2 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام ایجاد کرده است. آنا معتقد است که یک شباهت “ژنتیکی” به میلیاردر و چهره معروف، کیم کارداشیان دارد.

 

بیشتر بخوانید: حراج پرده بکارت بدل کایلی جنر به قیمت 2 میلیون دلار! + عکس

 

بدل برزیلی کیم کارداشیان

آنا حدود 500000 دلار (393000 پوند) خرج کرده تا این شباهت را بیشتر کند. (با چندین کار سینه در کنار لیپوساکشن). این وکیل جوان گفت: شباهت من با کیم کارداشیان ژنتیکی است. ما قبلاً صورت و موهای مشابهی داشتیم. و من در ابتدا عمل جراحی انجام ندادم تا شبیه کیم یا هر کس دیگری باشم. اما من بعد از انجام دو لیپوساکشن و سه ایمپلنت سینه متوجه این شباهت شدم.

بدل کیم کارداشیان و هزینه سرسام آور عمل های زیبایی او!

وقتی به خرید می‌روم، مردم می‌گویند «بدن کیم کارداشیانی داری» یا «شبیه کیم کی هستی». آنا اعتراف کرد که از مقایسه شدن با کیم، کسی که او به عنوان “نماد زیبایی” توصیف می کند، خوشحال است. او افزود: من همچنین پیام های زیادی دریافت می کنم که می گویند شبیه کیم کارداشیان هستم. اما من از زیبایی کیم بسیار دور هستم.

 

خیلی خوب است که بدانید برخی فکر می کنند من شبیه او هستم، او نماد زیبایی است. و علیرغم اینکه آنا در حال حاضر هزینه زیادی برای جراحی کرده است، آنا راضی به توقف در این مورد نیست. او گفت: هر زمان که لازم بدانم، اقدامات لازم را انجام خواهم داد. معتقدم که با گذشت زمان، باید به جراحی های بیشتری متوسل شد. در حال حاضر هیچ برنامه ای ندارم.

 

بیشتر بخوانید: فروش محتوای سکسی و 1 میلیون پوند درآمد خالص! + عکس

 

عمل زیبایی برای شبیه شدن به کیم کارداشیان

آنا ادعا کرده است که تحت دو عمل لیپوساکشن، سه ایمپلنت سینه و فیلر نیمه دائمی پلی متیل متاکریلات (PMMA) در صورت خود قرار گرفته است. این وکیل جوان گفت: در طول سال ها، پوست ما دیگر مثل قبل نیست، بنابراین راهی برای دور زدن آن وجود ندارد، ما باید برای درمان کمک بخواهیم. جراحی‌ها نیز حاصل کار من است، برخی از آنها را شوهرم به من هدیه داده است.

بدل برزیلی کیم کارداشیان

جالب است بدانید که آنا یک وکیل آموزش دیده است و سه سال پیش از دانشگاه کانواس در برزیل فارغ التحصیل شد. او گفت: من در زمینه حقوق خانواده و جانشینی کار می کنم. همچنین در زمینه هایی مانند طلاق و نفقه کار می کنم. خوشحالم که من و کیم هر دو در خط زیبایی هستیم. زیرا یک مسئله وجود دارد که زنان زیبا باهوش نیستند، اما برای من این برعکس است.

 

بیشتر بخوانید: ترفندهای سکس چت برای مخ زنی تضمینی!

 

حقایق جالب درباره کیم کارداشیان

کیم کارداشیان متولد 21 اکتبر 1980 در لس آنجلس، کالیفرنیا می باشد. وی دختر رابرت کارداشیان، وکیل مدافع و کریس جنر است. او دو خواهر به نام‌های کورتنی و کلویی و یک برادر به نام راب دارد. پدر کیم از سومین نسل ارمنی‌های آمریکایی است. در سال 1994، پدرش به عنوان وکیل مدافع او.جی. سیمپسون در دادگاه محاکمه او حضور داشت.

عکس بدل کیم کارداشیان

جالب است بدانید که سیمپسون پدرخوانده کیم است. پدر کارداشیان در سال 2003 بر اثر سرطان درگذشت. مادر او ریشه‌های هلندی، اسکاتلندی و ایرلندی دارد. مادر کیم کارداشیان در سال 1989 از پدر کیم طلاق گرفت و 3 سال بعد با بروس جنر قهرمان المپیک ازدواج کرد. بروس جنر در حال حاضر تغییر جنیست داده و به عنوان یک زن زندگی می کند.

 

همچنین با ازدواج مجدد مادرش او صاحب سه برادر ناتنی به نام‌های برت، برندون و برودی جنر (مجری تلویزیون) و سه خواهر نانتی به اسم‌های کیسی، کندال و کایلی جنر شد. خانم کیم کارداشیان یک مسیحی با مذهب حواری ارمنی است و خود را «بسیار مذهبی» توصیف کرده ‌است. جالب است بدانید که او در کودکی و نوجوانی در مدارس مسیحی تحصیل درس خوانده است.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات