فرم پیش بینی بازی اتلتیک بیلبائو و خیرونا با شارژ هدیه

فرم پیش بینی بازی اتلتیک بیلبائو و خیرونا با شارژ هدیه

 

فرم پیش بینی بازی اتلتیک بیلبائو و خیرونا با شارژ هدیه خیرونا هنگام سفر دوشنبه شب بـه اتلتیک بیلبائو کـه در حال تعقیب لیگ قهرمانان اسـت، برای بازگرداندن چالش قهرمانی در لالیگا بـه مسیر خود پیشنهاد خواهد داد

 

تیم کاتالانی در آخرین بازی خود با نتیجه 4-0 مقابل رئال مادرید صدرنشین شکست خورده بود کـه نتیجه ان آن ها را در رده دوم جدول با پنج امتیاز کمتر از تیم کارلو آنچلوتی قرار داد ؛ در حالی کـه اتلتیک با 5 امتیاز کمتر از اتلتیکو مادرید در رده چهارم قرار دارد. یک بازی در دست

 

خیرونا آخر هفته گذشته در رئال مادرید بـه خوبی مغلوب شد و غول هاي‌ پایتخت در ان شب بسیار قوی بودند و نتیجه در چالش قهرمانی انها شکست خورد.

 

تیم میشل دراین فصل بـه جز رئال مادرید هیچ تیم دیگری در لالیگا شکست نخورده اسـت و لوس بلانکوس بـه عنوان یکی از محبوب‌ترین مدعیان قهرمانی در لالیگا ظاهر می شود، اما خیرونا همان‌ گونه کمپین فوق‌العاده‌اي را پشت سر میگذارد و کاتالان‌ها در مسیر خود قراردارند. برای پایان چهار نفره برتر

 

قرمز و سفیدها اکنون تنها دو امتیاز از بارسلونا در رده سوم و پنج امتیاز با اتلتیکو رتبه چهارم فاصله دارند، بنابر این آن ها باید هر چه زودتر از رئال مادرید برعکس چهار گل را پشت سر بگذارند.

 

فاصله بین اتلتیک رده پنجمی و خیرونا رتبه دوم جدول 10 امتیاز اسـت کـه نشان دهنده قدرت انها در جمع چهار تیم برتر اسـت، اما باخت دیگر در روز دوشنبه باعث می شود کـه آن ها شروع بـه نگاه کردن از روی شانه خود برای ورود بـه دیدار نهایی کنند.

فرم پیش بینی بازی اتلتیک بیلبائو و خیرونا با شارژ هدیه

خیرونا با کسب 27 امتیاز از 12 بازی، دومین رکورد برتر خارج از خانه در لالیگا دراین فصل را دارد، اما اتلتیک با کسب 29 امتیاز از 12 بازی خود در سن مامس، سومین رکورد برتر را در خانه دارد.اتلتیک در اوایل این فصل در لیگ خیرونا را بـه تساوی 1-1 برد، اما تیم کاتالان در بازی مشابه فصل گذشته 3-2 در سن مامس پیروز شد و آخرین برد خانگی اتلتیک مقابل حریفان دوشنبه در اواخر 2018 رقم خورد.

فرم پیش بینی بازی اتلتیک بیلبائو و خیرونا با شارژ هدیه

شیرها در مورد اندازه وظیفه خود دراین مسابقه دچار توهم نخواهند شد و آن ها برای بازگشت بـه مسیرهای پیروزی تلاش خواهند کرد، در حالی کـه آخرین بازی با تیم زیرزمینی آلمریا تساوی 0-0 داشتند.

 

اتلتیک همچنین برای موفقیت در کوپا دل ری دراین فصل تلاش میکند ودر نخستین بازی نیمه نهایی خود در اوایل این ماه با نتیجه 1-0 مقابل اتلتیکو پیروز شد.

 

در همین حال، تیم ارنستو والورده برای نخستین بار در 10 سال گذشته در لیگ برتر اسپانیا بـه دنبال نخستین حضور در 4 تیم برتر خود اسـت ودر رقابت هاي‌ روز دوشنبه یک بازی بدون شکست در پنج بازی بـه ارمغان خواهد آورد.

 

اتلتیک دو بازی دیگر در لیگ مقابل خیرونا و رئال بتیس قبل از استقبال از اتلتیکو برای بازی برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری خود در 29 فوریه دارد. سپس مارس با موضوع کوچک بازی خانگی مقابل بارسلونا قهرمان آغاز خواهد شد.

 

اخبار تیم

اتلتیک دوباره قطعا دانیل ویویان را بـه دلیل آسیب دیدگی از دست خواهد داد ؛ در حالی کـه نیکو ویلیامز و گورکا گوروزتا با تست هاي‌ آمادگی جسمانی دیرهنگام برای تیم میزبان مواجه خواهند شد.بـه شرط اعلام آمادگی نیکو ویلیامز و گوروزتا، این زوج دریک سوم پایانی میدان بازخواهند گشت، در حالی کـه باید اویهان سانست در پست عدد 10 نیز فراخوانی شود.

 

بنابر این میتواند حمله‌اي با ظاهری جدید از تیمی باشد کـه مقابل آلمریا مبارزه کرد، اما دوباره شروعی از سمت راست برای ایناکی ویلیامز وجود خواهد داشت .در مورد خیرونا، آرتم داوبیک بـه دلیل مشکل عضلانی دیرهنگام باید تست آمادگی جسمانی انجام دهد، در حالی کـه داوید لوپز ؛ جوئل روکا و تونی ویا بـه دلیل مصدومیت غایب خواهند بود.

 

تیم کاتالونیا همچنین بدون خدمات یان کوتو خواهد بود ؛ کـه آخرینبار در شکست چهار گل مقابل رئال مادرید یک کارت زرد مهم دریافت کرد، بنابر این آرنائو مارتینز می تواند در خط دفاعی بـه میدان بیاید.میکل سرمربی تیم در مقابل وسوسه بـه هم ریختن بسته خود پس از درگیری با رئال مادرید مقاومت خواهد کرد و باشگاه امیدوار اسـت کـه گلزن برتر داوبیک بتواند در خط مقدم باشد.

پیش نمایش اخبار و ترکیب تیم - اتلتیک بیلبائو و خیرونا

ترکیب احتمالی اتلتیک بیلبائو:

سیمون; دی مارکوس، یرای، پاردس، یوری؛ رویز د گالارتا، وسگا؛ I Williams, Sancet, N Williams; صلیب

 

ترکیب اصلی احتمالی خیرونا:

Gazzaniga; مارتینز، اي گارسیا، خوانپه، گوتیرز؛ من مارتین، گارسیا; تسیهانکوف، پورتو، ساویو؛ دووبیک

 

می گوییم: اتلتیک بیلبائو 1-1 خیرونا

فراخوانی این مسابقه بسیار دشوار اسـت و دیدن پاسخ خیرونا پس از ضعیف‌ترین نتیجه این رقابت‌ها جذاب خواهد بود. اتلتیک تیم قدرتمندی اسـت، اما فرم اخیر انها در لیگ ناهموار بوده اسـت و ما انتظار داریم دوشنبه شب امتیازات را بـه اشتراک بگذاریم.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات