پیش بینی بازی بین دو تیم لوتون تاون واستون ویلا + پیش بینی بین دو تیم منچسترسیتی و منچستر یونایتد

– پیش بینی بازیهای لیگ برتر
– آماربازی های لیگ برتر
– پیش بینی بازی بین دو تیم لوتون تاون و استون ویلا
– پیش بینی بازی بین دو تیم منچسترسیتی و منچستریونایتد

پیش بینی بازی های این هفته لیگ برتر جزیره را با آمار و اطلاعات در کنار اخبار و تجزیه و تحلیل تیم که وبسایت فوتبالی در اختیار شما قرار می دهد بهبود ببخشید.

پیش بینی بازی بین دو تیم لوتون تاون واستون ویلا

تیم لوتون تاون بعد از خبر کاهش امتیازات اورتون به ۶ امتیاز در آستانه بازی سخت و دشوارشان در مقابل تیم خوب ستون ویلا از لحاظ روحی دچار شوک شدند. چون لوتون تاون در حال حاظر ۴ امتیاز اختلاف از موقعیت ایمنی فاصله دارند.

شاگردان ادواردز از ۵ مسابقه قبلی خود در ورزشگاه کنیلورث لاست ۳ بازی را واگذار کرده اند، از جمله یک باخت عجیب با نتیجه ۳-۱ به تیم رده آخری یعنی شفلید یونایتد. در کل این تیم توانسته از تیم های رده بالای جدولی تا کنون ۸ امتیاز کسب کند.

با این اوصاف به نظر میرسد گرفتن نتیجه در مقابل تیم استون ویلا بسیار دشوار باشد. زیرا تیم حریف همچنان در صدد پافشاری برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان می باشد.

از طرفی تیم اونای امری از ۱۰ بازی گذشته خود در تمامی رقابت ها فقط یکیشو باخته و با قاطعیت از برد این تیم با ضریب ۱.۷۰ حمایت میکنم.

ناگفته نماند تیم لوتون تاون در تمامی رقابت ها که در ورزشگاه خانگی خود و در مقابل تماشگران خود به جز یک بازی موفق به گلزنی شده است. پس انتخاب برد تیم استون ویلا همراه با گلزنی هر دو تیم با ضریب ۳.۱۰ منطقی به نظر میرسد.

بخوانید: با سایت وان ایکس بت بیشتر آشنا شوید.

پیش بینی بین دو تیم منچسترسیتی و منچستر یونایتد

منچسترسیتی در سال های اخیر در بازی های دربی بسیار موفق بوده و آمار عالی را ثبت کرده اندبه طوریکه از ۱۰ دیدار خود در تمامی رقابت ها هفت پیروزی را کسب کرده اند و در یه دیدار اخیر خود پیروز بوده اند.

با وجود اینکه تیم من سیتی حریفان خود را به راحتی نمی تواند شکست دهد اما باز هم راه حلی برای شکست آنها پیدا میکند.

در یک مقطعی منچستر یونایتد در پنج بازی پشت سر هم پیروز شد به نظر می رسید که به به مسیر موفقیت برگشته اما با باخت اخیر خود در مقابل تیم فولهام به رتبه ششم جدول برگشت و با چهار تیم بالای جدول هشت امتیاز اختلاف دارد.

آمار گلزنی تیم منچستر یونایتد نسبت به منچستر سیتی بهتره چون تیم شیاطین سرخ در ۵ بازی اخیر خود ۱۲ گل به ثمر رسانده است اما تیم سیتی در ۵ بازی ۸ گل به ثمر رسانده اما ممکن است در این بازی همه چیز بهم بخورد.

با غیبت مهره تاثیر گذار در خط دفاع یعنی هویلند و در طرف مقابل دفاع منظم و خوب سیتی زیر نظر گواردیولا حمایت از برد سیتی همراه با کلین شیت می تواند با ضریب ۲.۴۷ بسیار جذاب باشد.

پیش بینی مسابقه بین دو تیم شفلید یونایتد و آرسنال

تیم شفلید یونایتد در وضعیت جالبی قرار ندارد و امیدهای کمی که برای بقا داشت با باخت ۱-۰ در مقابل ولورهمپتون بر باد رفت.

چالش و سختی آنها وقتی قرار برابر آرسنال صف آرایی کنن بیشتر میشه چون تیم آرتتا این روزها در بهترین فرم چند سال گذشته خود قرار دارد و در ۶ بازی اخیر خود توانسته ۲۵ گل به ثمر برساند.

در طرف مقابل تیم شفلید یونایتد از نظر خط دفاعی در بدترین حالت ممکن قرار دارند و تابه حال ۶۶ گل دریافت کرده اند و از سال ۱۹۹۱ تنها دو بار در مقابل آرسنال پیروز شده اند .

احتمال اینکه آرسنال ۵-۰ پیروز شود با ضریب ۱۵ در دسترس می باشد.


اختصاصی وبسایت فوتبالی

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات