بازیگر فیلم های پورن تبدیل به کشیش تمام وقت شد  + چرا نباید پورن استار می شدم؟

بازیگر فیلم های پورن تبدیل به کشیش تمام وقت شد 

بازیگر فیلم های پورن تبدیل به کشیش تمام وقت شد و داستان زندگی خود را برای ما به اشتراک گذاشت. جاشوا بروم در مدت شش سال بیش از 1000 فیلم بزرگسال را با نام هنری روکو رید ساخت. اما وقتی او یک قرارداد شش ماهه با یک استودیو امضا کرد، اوضاع زندگی اش بد شد. حالا این پورن استار سابق که در بیش از 1000 فیلم بازی کرده، جنبه تاریک این صنعت را افشا کرده است.

 

جاشوا بروم اکنون کشیش مسیحی تمام وقت و مدافع ضد پورن است. اما در دوران نوپا، او یکی از شناخته شده ترین ستاره های بزرگسال به نام روکو رید بود. او گفت که وارد شدن به فیلم های پورن یک “میزان لغزنده” بود و در نهایت کارهایی را انجام داد که فکر می کرد هرگز انجام نمی دهد.

 

چرا نباید پورن استار می شدم؟

جاشوا بروم به پادکست Mighty Pursuit گفت که هنگام ساخت اولین فیلم بزرگسال خود “بسیار ساده لوح” بود و توضیح داد: خوب فکر کردم که بدترین چیزی که ممکن است اتفاق بیفتد چیست؟ من می خواهم با این دختر رابطه جنسی داشته باشم که بابت آن پول می گیرم.

بازیگر فیلم های پورن تبدیل به کشیش تمام وقت شد 

سپس مانند هر هنرپیشه یا ورزشکاری که به اجرا در مقابل تماشاچیان عادت می کند، او یاد گرفت که از عجیب بودن کاری که کرد «بی حس» شود و این کار را ادامه داد. او افزود: اما آنچه در مورد [پورن] منحصر به فرد است، این است که وقتی یک عمل که قرار است در خلوت انجام شود، در ملاء عام انجام می شود، باعث جدایی از واقعیت می شود.

 

برای انجام این کار باید خود را از واقعیت جدا کنید زیرا نمی توانید فقط در لحظه حضور داشته باشید. اجرا برای شما یا شخصی که با او انجامش می دهید نیست، بلکه برای دوربین است. جاشوا در اوج کار خود 20 تا 25 صحنه را در یک ماه فیلمبرداری می کرد که با فشار زیادی همراه بود.

 

این پورن استار سابق ادامه داد: به عنوان یک پسر، اگر در صحنه ای که تمام کرده اید شکست بخورید… اگر نتوانید نعوظ یا اوج خود را در زمانی که به شما گفته می شود حفظ کنید، کار تمام شده است. و به مرور زمان کار کردن در فیلم های پورن، زندگی جنسی شخصی جاشوا را نابود کرد.

 

بازی در فیلم های پورن زندگی مرا نابود کرد

جاشوا به مدت هفت سال با یک ستاره فیلم پورن نامزد بود. او با بازگو کردن مشاغل غیر متعارف در این رابطه، گفت: “بیشتر مردم نمی گویند “من فقط در یک رابطه باز هستم. من اهمیتی نمی دهم که طرف مقابلم با افراد دیگر رابطه جنسی داشته باشد. این فقط کار است و ما در یک رابطه تک همسری هستیم. اما زمانی که او با سایر افراد در صنعت بزرگسالان معاشرت می کرد، این موضوع پیچیده تر شد.

بازیگران فیلم های پورن

سپس جاشوا ادامه داد: بنابراین من و همسرم و سپس شخص دیگری و… آنها خواهیم بود – ما سر شام هستیم و احتمال اینکه او در آن هفته با دوست دخترم رابطه جنسی داشته باشد و من با دوست دخترش در آن روز رابطه جنسی داشته باشم بسیار بالا است. زندگی ستاره های فیلم پورن این چنین است و ما کاملاً در حال انکار آن هستیم.

 

مشکل واقعی زمانی پیش آمد که دوست دختر جاشوا از سر کار به خانه برگشت و می خواست در مورد کاری که در طول روز انجام می داد صحبت کند. این بازیگر پورن سابق به خاطر می‌آورد: او می‌خواست به من بگوید، می‌خواست کاتالیزوری برای تقویت روابط ما یا هر چیز دیگری باشد.

 

همسرم درباره روابط جنسی اش با دیگران حرف میزد

همسرم فکر می‌کرد که صحبت کردن با من در مورد کارهایی که سر صحنه فیلمبرداری انجام داده خیلی داغ است – اما من نمی‌خواستم آن را بشنوم. مرزهای شخصی جاشوا در مورد اینکه چه کاری باید انجام دهد و چه کاری انجام نمی داد، هر روز بیشتر و بیشتر مبهم می شد. زیرا کارگردان ها او را برای تولید محتوای افراطی تر تحت فشار قرار دادند.

مشکلات بازی در فیلم های پورن

جاشوا ادامه داد: وقتی وارد این حوزه می شوید، اعتبار خود را از دست می دهید و سپس فکر می کنید “خب این تنها کاری است که من می توانم انجام دهم”. پس از چند سال، ارزش‌های شخصی جاشوا نیز توسط ارزش‌های این صنعت تحریف شد، و توضیح داد: هر چه بیشتر از وارد اینکار، بیشتر خودتان را برای انجام کارهایی که می‌گفتید هرگز انجام نمی‌دهید باز می‌گذارید.

 

او به زودی تحت فشار فزاینده‌ای قرار گرفت تا یک فیلم پورنو همجنس‌گرایانه بسازد، و در نهایت به بازیگران مرد خوش‌قیافه نزدیک شد. اما ورود به پورنوگرافی همجنسگرایان در آن زمان بسیار شبیه به یک خیابان یک طرفه بود. جاشوا گفت: اگر پسری 10 سال پیش یک صحنه پورن همجنس‌گرایانه انجام می‌داد، دیگر هیچ دختری نمیخواست با او فیلم بازی کند.

 

بازی در فیلم های همجنسگرایانه

در زمان پیشنهاد، او به دلیل فشارهای موجود در زندگی شخصی خود “با سلامت روانی دست و پنجه نرم می کرد” و به این فکر کرد که بعد از پورن چه کاری ممکن است انجام دهد. جاشوا توضیح داد: من سعی می‌کردم برنامه‌ای طراحی کنم و از صنعت پورن خارج شوم… فکر نمی‌کنم قبلاً این را به کسی گفته باشم، اما حتی سعی کردم ببینم که آیا می‌توانم به ارتش بپیوندم یا خیر.

 

در آن زمان بود که او تصمیم گرفت پیشنهاد پورنو همجنسگرایان را بپذیرد. او افزود: این در ذهنم معنا داشت… فکر کردم که زندگی ام را نابود خواهم کرد. فکر کردم خب اگر من یک صحنه همجنس گرا بازی کنم، پس نمی توانم کاری را که اکنون انجام می دهم انجام دهم، بنابراین از همه و همه چیز جدا خواهم شد … زیرا نمی توانستم به عقب برگردم.

 

اما او کاملاً متوجه نبود که عمل خود ویرانگرش چه تأثیری بر زندگی او خواهد داشت. سپس او گفت: زندگی من کاملاً تغییر کرد، و دوستانش در این صنعت یک شبه ناپدید شدند. جاشوا پس از رسیدن به کف زمین و فکر خودکشی، اکنون زندگی خود را به کلی تغییر داده است. او در حال حاضر یک کشیش مسیحی و مبارز بسیار پر سر و صدای ضد پورنوگرافی است.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات