فانتزی های جنسی من دوستانم را به وحشت انداخته  + به ژانر ترسناک فیلم های پورنوگرافی علاقه دارم

فانتزی های جنسی من دوستانم را به وحشت انداخته 

وایکنیگ باربی ستاره بزرگسال می گوید: فانتزی های جنسی من دوستانم را به وحشت انداخته است. من برخی فیلم های پورن خودم را به دوستانم نشان دادم – برای شان خیلی تکان دهنده بود و گفتند من دیوانه هستم. این ستاره بزرگسال تگزاسی به‌خاطر شیرین‌کاری‌های ویدیویی اش در اونلی فنز شناخته می‌شود. اما یکی از فیلم‌های او با مضمون ترسناک، دوستانش را به وحشت انداخت.

وایکینگ باربی یک مدل اونلی فنز مشهور است. این دختر زیبا یک ورزشکار است که در رشته پرورش اندام کار می کند. اما درآمد او از طریق ارائه نمایش های جنسی در پلتفرم اونلی فنز بدست می آید. چیز عجیبی که در مورد این مدل وجود دارد، علاقه او به ژانرهای ترسناک است. تمام محتواهای جنسی که او ارائه می دهد در ژانر ترسناک و عجیب و غریب هستند.

ژانر ترسناک فیلم های پورنوگرافی

به ژانر ترسناک فیلم های پورنوگرافی علاقه دارم

یک خواننده و ستاره بزرگسال وقتی یک نوار جنسی وحشتناک از خودش را به دوستانش نشان داد، آنها را به وحشت انداخت. خانم وایکینگ باربی، یکی از طرفداران فیلم های ترسناک است، او توضیح داد که چگونه برای یک کلیپ بزرگسال با مضمون هالووین، لباس دلقک پنی وایز پوشیده و خوش را خون مالی کرده است.

وایکینگ باربی مدل ورزشکار اونلی فنز، در پادکست Pillow Talk رایان پاونال درمورد فیلم های پورنوگرافی ژانر ترسناک خودش صحبت کرده است. او می گوید: نگاه من به تولید این ژانر فیلم ها مثل نگاه به جشن هالووین است که در فضای مجازی منتشر می شود. هر کسی علایق و فانتزی هایی دارد و برای من… خب، اینکار بسیار راضی کننده است.

فانتزی های جنسی من دوستانم را به وحشت انداخته 

مردم عادت ندارند یک دلقک نیمه لخت ببینند

خانم وایکینگ باربی که نام اصلی اش – کایلی – می باشد، برای اجرای یک فیلم پورنوگرافی لباس آرت دلقک از فیلم فرقه‌ای دیمین لئون به نام Terrifier را پوشید. او ادامه داد: من به هالووین و هر چیزی که مربوط به چیزهای ترسناک است علاقه دارم. بنابراین ژانر یکی از فیلم‌هایی را بازی کردم که در حال حاضر واقعاً به آن علاقه‌مندم…

کایلی ادامه می دهد: او یک دلقک قاتل است و واقعاً وحشیانه کار می کند. یک اره برقی دارد… و واقعا به هم ریخته است. من با مردی که نقش آن دلقک را بازی می کند دوست هستم و یک سال مانند او لباس پوشیدم – اما نمی دانستم که از دید مردم، با یک بیکینی کوچک، و آرایش ترسناک به نظر می رسم… مردم عادت ندارند که یک دلقک مونث نیمه لخت ببینند!

فانتزی های جنسی عجیب

از خون عادت ماهیانه برای آرایش استفاده کردم

کایلی می گوید: در روز هالووین پریود می شدم، همان روزی بود که قصد داشتم یک برنامه زنده ویژه برای مشترکین اونلی فنز خودم برگزار کنم. اما پریودی نه تنها باعث نشد که کارم را انجام ندهم، بلکه آن را جذاب تر هم کرد. من از خون پریودی خودم برای آرایش و بیشتر ترسناک به نظر رسیدن استفاده کردم… یک نمایش کامل بود و تماشاگران خون واقعی می دیدند!

کایلی سپس با کمال تعجب گفت: مردم پول زیادی برای آن نمایش من پرداخت کردند. البته این تکان دهنده ترین شیرین کاری نیست که کایلی برای مشترکین اونلی فنز خودش انجام داده است. او به رایان گفت: من یک دیلدو گرگ هم دارم که ممکن است برخی افراد را بترساند. بعضی ها عادت ندارند که چیزهای غیر عادی ببینند و ممکن است با دیدن فیلم های من احساس ترس کنند.

آن دیلدو را به یک حیوان عروسکی متصل کرده و سپس با او فیلم برداری کردم. اکثر مشترکین من وقتی وارد صفحه ام می شوند خشک شان می زند. آنها به خودشان می گویند: من دارم چی می بینم! اما این هم یک شبک کاری است که من آن را خیلی دوست دارم. درست مانند فیلم های ترسناک که هدف سازندگان آنها این است که خواب را از چشم مردم بگیرند.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات