گاریدو حرف هیچ کس را گوش نمی کند  + سرمربی جدید پرسپولیس حرف هیچکس را گوش نمی کند

گاریدو حرف هیچ کس را گوش نمی کند 

گاریدو حرف هیچ کس را گوش نمی کند. تیم پرسپولیس در فصل جدید با تغییرات بسیار بزرگ و گسترده ای مواجه شده است. از دید کارشناسان این تغییرات مثبت در تیم می تواند موجب کسب افتخارات جدید شود. یکی از تغییرات اساسی تیم پرسپولیس، تعویض سرمربی می باشد. برخلاف تمامی باورها در این فصل مربی این تیم گاریدو خواهد بود. آقای گاریدو تجربه کاری بسیار موفقی در زمینه سرمربی گری دارد.

همچنین بر اساس اصول و استانداردهای امروزی دنیای فوتبال بازیکنان را آماده خواهد کرد. به نوعی سبکی جدیدی از فوتبال به سبک اروپایی را در تیم پرسپولیس آغاز می کند. بر اساس جدیدترین مصاحبه های انجام شده با بازیکنان، گاریدو حرف هیچکس را گوش نمی کند. به نوعی سرمربی جدید تیم پرسپولیس آزادانه فعالیت کاری خود را دنبال می کند.

به گفته پایگاه های خبری حتی کسی حق اظهار نظر به آقای گاریدو را ندارد. وی بر اساس مهارت هر بازیکنی تصمیمات لازم را اتخاذ خواهد کرد. این مسئله در نگاه اول یک عیب بزرگ به شمار می آید. در صورتی که هدف ایشان از ایجاد چنین تکنیکی شرکت همگانی بازیکنان می باشد.

سرمربی جدید پرسپولیس حرف هیچکس را گوش نمی کند

در فصل جدید تیم پرسپولیس توسط سرمربی خارجی به نام آقای گاریدو فعالیت حرفه ای خود را دنبال خواهد کرد. این سرمربی محبوب اصالتا اهل کشور اسپانیا می باشد. گاریدو فوتبال را به سبکی نوین و امروزی به بازیکنان پرسپولیس آموزش خواهد داد. همچنین وی مطابق با سبک اسپانیایی بازیکنان این تیم را جهت شرکت در مسابقات آماده خواهد کرد.

سبک فوتبال اسپانیایی تهاجمی می باشد و بازیکنان تیم پرسپولیس از چنین پتانسیلی برخوردار هستند. در فعالیت های تمرینی مشاهده شده است که آقای گاریدو حرف هیچ کس را گوش نمی دهد‌. در واقع این مسئله یک نقطه قوت بسیار بزرگ در خصوص ایشان می باشد. آقای گاریدو به حرف و نظر هیچ کسی اهمیت نمی دهند. وی آزادانه در خصوص شرکت بازیکنان در آلایش اصلی تیم تصمیم می گیرد.

همچنین بازیکنان در صورتی که مهارت و استعداد خود را به بهترین شکل ممکن ثابت کنند؛ موفق به حضور در تیم خواهند شد. آقای گاریدو با ایده پردازی های موفقی که دارد رویاهای این تیم در جهت موفقیت حداکثری را به واقعیت تبدیل خواهد کرد. هدف سرمربی جدید ایجاد چارچوبی امن و کاملا استاندارد جهت تمرین و در نهایت برد می باشد.

گاریدو حرف هیچ کس را گوش نمی کند 

چرا گاریدو حرف هیچکس را گوش نمی کند؟

برخلاف تمامی باورها سرمربی جدید تیم پرسپولیس در فصل جدید یک فرد خارجی خواهد بود. قبل از انتخاب رسمی سرمربی گمانه زنی های مختلفی در این زمینه صورت گرفته بود. در صورتی که تیم پرسپولیس در نهایت همه را شگفت زده کرد. انتخاب این تیم برای مربی گری آقای گاریدو بود. وی بازیکنان تیم پرسپولیس را می تواند مطابق با سبک فوتبال اسپانیایی جهت مسابقات آماده کند.

در صورتی که سایر مربی های خبره از چنین ویژگی برخوردار نیستند. سابقه کاری ایشان کاملا درخشان می باشد و در بسیاری از تیم های محبوب و پرطرفدار دنیا حضور داشته اند. آقای گاریدو حتی از تمامی بازیکنان اسبق تیم پرسپولیس نیز جهت همکاری دعوت کرده است. به نوعی هدف ایشان شرکت حداکثری بازیکنان در تمرینات می باشد.

در نهایت پس از اتمام تمرینات بازیکنان اصلی جهت شرکت در تیم دعوت خواهند شد. آقای گاریدو به حرف هیچکس گوش نمی دهد. وی بر اساس نظر شخصی خود بازیکنان را انتخاب خواهد کرد. در واقع هر بازیکنی بر اساس استعداد و مهارت شخصی خود می تواند شانس حضور دوباره در تیم پرسپولیس را به دست بیاورد.

نقطه قوت سرمربی جدید تیم پرسپولیس

پس از انتخاب گاریدو به عنوان سرمربی جدید حواشی جدیدی برای این تیم به وجود آمد. عده ای از کارشناسان فعال در حوزه فوتبال ادعا می کنند، که این انتخاب می تواند تاریخ فوتبال پرسپولیس را تغییر دهد. تاکنون این تیم سرمربی حرفه ای نظیر آقای گاریدو نداشته است. وی مسیر جدیدی را برای تمرینات و مسابقات بازیکنان در نظر گرفته است.

همچنین آقای گاریدو به دلیل نقاط قوت بسیار زیادی که دارد؛ توجه جامعه فوتبالی را به خود جلب کرده است. گاریدو پس از عقد قرارداد به صورت رسمی تمرینات فوق حرفه ای تیم را آغاز کرد. در این تمرینات بسیاری از بازیکنان قدیمی و جدید محبوب حضور خواهند داشت. هدف از برگزاری تمرینات به صورت گسترده محک زدن استعداد های هر بازیکنی می باشد.

وی قصد دارد، تیم پرسپولیس را در مسیر موفقیت قرار دهد. آقای گاریدو در تمرینات به حرف هیچکس گوش نمی دهد. وی مطابق با میل و نظر شخصی خود هر بازیکنی را انتخاب خواهد کرد. در واقع هر بازیکنی که استعداد شخصی داشته باشد؛ موفق به حضور در این تیم خواهد شد. در غیر این صورت شانس بزرگ شرکت در تیم پرسپولیس را از دست خواهد داد. گاریدو در یک بازه زمانی کوتاه مدت پتانسیل تیم را بسیار افزایش داده است.

چرا گاریدو حرف هیچ کس را گوش نمی کند 

تاکتیک جدید گاریدو برای تیم پرسپولیس چیست؟

در حال حاضر گاریدو به عنوان سرمربی جدید تیم پرسپولیس انتخاب شده است. این تیم در سایه سرمربی جدید می تواند در مسیر موفقیت قرار بگیرد. تاکتیک جدید آقای گاریدو به گونه ای است، که به دنبال ایجاد مسیری امن جهت موفقیت می باشد. ایشان بر اساس سبک تهاجمی تیم پرسپولیس را جهت شرکت در مسابقات آماده خواهند کرد. از اقدامات اصلی ایشان می توان به تغییر ترکیب تیم در قسمت هافبک اشاره کرد.

به احتمال زیاد در فصل جدید آقای علی علیپور و حتی فرشاد احمدزاده دوباره حضور داشته باشند. هدف از انتخاب این دو بازیکن افزایش قدرت تیم در مقابل موقعیت های خطرناک می باشد. گاریدو نقش جدید و کاملا منحصر به فردی را برای تیم پرسپولیس در نظر گرفته است. وی در آخرین مصاحبه خود اعلام کرد، که همکاری با تیم پرسپولیس بسیار برای وی افتخارآفرین می باشد. همچنین گاریدو بسیاری از بازیکنان محبوب و قدیمی را در ترکیب جدید تیم قرار خواهد داد.

از دیدگاه ایشان چنین بازیکنانی می توانند دوباره افتخارات بزرگی را برای تیم به ارمغان بیاورند‌. همچنین باید گفت تمرینات رسمی تیم برای فصل جدید دوباره آغاز شده است. تمامی بازیکنان تیم مستلزم به حضور در تمرینات هستند. همچنین پس از اتمام تمرینات اصلی روند انتخاب نفرات اصلی جهت حضور در تیم آغاز خواهد شد. گاریدو فصل جدیدی از موفقیت را برای این تیم می تواند رقم بزند.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات