جانشین ابوالفضل جلالی در استقلال مشخص شد  + جانشین ابوالفضل جلالی در استقلال کیست؟

جانشین ابوالفضل جلالی در استقلال مشخص شد 

جانشین ابوالفضل جلالی در استقلال مشخص شد. در فصل جدید فوتبال ایران بسیاری از باشگاه های داخلی تغییرات بسیار گسترده ای را در ترکیب اصلی تیم خود به وجود آورده اند. تیم استقلال نیز در فصل جدید با بازیکنان محبوب و پرطرفدار به زمین بازی خواهد آمد. جانشین ابوالفضل جلالی در استقلال مشخص شد.

ابوالفضل جلالی یکی از ستاره های اصلی تیم استقلال می باشد. این بازیکن شاخص و سرشناس به دلیل برخی از مشکلات جسمی افتخار حضور در بازی های جدید را نخواهد داشت. در همین راستا تیم استقلال جایگزین مناسبی را انتخاب کرده است. بر اساس شواهد و داده های خبری اعلامی جانشین ایشان آقای میلاد زکی پور خواهد بود.

میلاد زکی پور، یکی از اسطوره های موفق فوتبال شناخته می شود. ایشان به دلیل مهارت و استعداد بسیار ویژه ای که در زمینه فوتبال دارند، این تیم را در مسیر موفقیت قرار خواهند داد. این خبر به طور رسمی توسط کنفدراسيون و تیم استقلال تایید شده است. هیچ گونه خبر دقیقی در خصوص مبلغ قرارداد و همچنین مدت زمان قرارداد منتشر نشده است. این همکاری می تواند نتایج بسیار خوبی را برای تیم استقلال به همراه داشته باشد.

جانشین ابوالفضل جلالی در استقلال مشخص شد

جانشین ابوالفضل جلالی در استقلال کیست؟

متاسفانه آقای ابوترابی جلالی در یکی از تمرینات مربوط به تیم استقلال از ناحیه پا به شدت دچار آسیب می شوند. بر اساس نظریه های اعلامی توسط کمیته پزشکی آقای جلالی افتخار حضور در بازی ها را نخواهد داشت. همچنین به احتمال زیاد در این فصل شانس حضور در هیچ تیمی را نداشته باشند. پس از مدت زمان کوتاهی تیم استقلال تصمیم گرفت؛ جانشین مناسبی را برای آقای جلالی انتخاب کند.

در فصل جدید تمامی تیم ها پرقدرت برای نبرد در صحنه بازی آماده شده اند‌. استقلال با گزینه های مختلفی مواجه بود و در نهایت آقای زکی پور را انتخاب می کند. این بازیکن سرشناس به عنوان مدافع در این تیم حضور پیدا خواهد کرد‌‌. وی در فصل گذشته در ترکیب اصلی تیم سپاهان حضور داشت. بر اساس داده های جدید ایشان موفق به ثبت گل های متعددی برای این تیم شده اند.

همچنین در فصل جدید بسیاری از باشگاه های داخلی به دنبال همکاری با ایشان بودند. آقای زکی پور در فصل های گذشته نیز شانس همکاری با تیم استقلال را داشته است. در واقع همکاری مجدد با این تیم می تواند کارنامه آقای زکی پور را پرافتخارتر از هر زمانی کند.

بمب جدید استقلال را بشناسید

متاسفانه در فصل جاری تیم استقلال یکی از بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه پا از دست داد. آقای ابوالفضل جلالی به دلیل مصدومیت بسیار شدیدی که دارند؛ افتخار حضور در بازی های فصل جدید را نخواهند داشت. استقلال به دنبال یک بازیکن قوی و کارکشته در ترکیب اصلی جدید تیم خود بود. بررسی های کارشناسی مختلفی در این زمینه صورت گرفت.

همچنین بسیاری از بازیکنان به لحاظ فنی از جهات مختلف بارها مورد بررسی قرار گرفتند. در نهایت بهترین گزینه روی میز برای این تیم آقای میلاد زکی پور اعلام شد. ایشان اعلام کرده بودند در فصل جدید با تیم سپاهان دیگر همکاری نخواهند کرد. تیم استقلال از ایشان جهت حضور در بازی ها و تورنمنت های فصل جدید درخواست همکاری کرد.

بر اساس اخبار اعلامی جدید توسط مدیر برنامه ایشان، آقای زکی پور به صورت رسمی فعالیت حرفه ای خود را در تیم استقلال آغاز خواهد کرد. در واقع در فصل جدید شاهد حضور پررنگ ایشان در رقابت های مختلف خواهیم بود. برخی از کارشناسان ادعا می کنند؛ فصلی طلایی و سرشار از موفقیت در انتظار تیم استقلال می باشد.

جانشین ابوالفضل جلالی در استقلال

بهترین جایگزین برای ابوالفضل جلالی کیست؟

با نگاهی گذرا به کارنامه درخشان آقای جلالی می توان متوجه شد، که ایشان افتخارات بسیار بزرگی و کوچکی برای این تیم کسب کرده اند. همچنین ایشان در حدود ۹۰ درصد از بازی های تیم استقلال به عنوان بازیکن اصلی در ترکیب تیم حضور داشته اند. تعداد گل هایی که ایشان به ثبت رسانده اند، در مقایسه با سایر بازیکنان به مراتب بیشتر است.

سرمربی استقلال پس از دست دادن بازیکن کارکشته و حرفه ای خود به دنبال یک نیروی جدید و جوان بود. در همین راستا گزینه های مختلفی جهت جایگزینی به آقای جلالی معرفی شدند. در نهایت سرمربی تیم آقای میلاد زکی پور را انتخاب کرد. در ساعات گذشته این خبر به صورت رسمی و قطعی توسط منابع خبری تایید شده است.

همچنین آقای زکی پور از همکاری جدید خود با تیم پرسپولیس بی نهایت خوشحال و خرسند می باشد. وی در آخرین مصاحبه خود اعلام کرد که شروع طوفانی از موفقیت در انتظار تیم استقلال می باشد. این تیم علاوه بر میلاد زکی پور با بسیاری از ستاره های فوتبالی جهان نیز در فصل جدید شانس همکاری خواهد داشت. سرمربی استقلال به دنبال ایجاد مسیر امن برای موفقیت تیم می باشد.

میلاد زکی پور

آشکار شدن جانشین ابوالفضل جلالی در استقلال

در فصل جاری تیم استقلال یکی از مهره های مهم و اصلی خود در قسمت دفاع چپ را از دست داد. آقای جلالی به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه پا شانس حضور در بازی های فوتبالی فصل جدید را نخواهند داشت. استقلال بعد از انتشار این خبر تصمیم به خرید یکی از ستاره های فوتبال ایران گرفت. یکی از بهترین و موفقیت ترین بازیکنان فوتبالی آقای میلاد زکی پور می باشد.

ایشان در سال های گذشته افتخارات بسیار زیادی را در حوزه فوتبال کسب کرده اند‌‌. همچنین آقای زکی پور ادعا کرده است که تیم استقلال با تمام توان برای فصل جدید حاضر می شود. وی پس از عقد قرارداد رسمی خود از هفته آینده در جلسات تمرینی تیم حاضر خواهد شد. همچنین آقای جلالی نیز پس از تکمیل دوره درمانی خود می تواند دوباره در تیم استقلال به عنوان بازیکن اصلی فعالیت کند.

همچنین آقای زکی پور در فصل گذشته به عنوان یکی از بازیکنان جنجالی تیم سپاهان معرفی شدند. وی برای بار دوم قرارداد رسمی خود را با تیم استقلال منعقد می کند. این همکاری برای تیم استقلال می تواند همراه با موفقیت های بزرگ و کوچک بسیار زیادی باشد. همچنین به گفته برخی از منابع خبری قرارداد میلاد زکی پور با تیم استقلال دو ساله خواهد بود. مبلغ این قرارداد به رسمی اعلام نشده است و حتی اطلاعات در این خصوص وجود ندارد.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات