طعنه پرسپولیسی ها به تیم سپاهان  + طعنه پرسپولیسی‌ها به سپاهان؛ لیموچی، لیموچی که می‌گفتید این بود؟

طعنه پرسپولیسی ها به تیم سپاهان 

طعنه پرسپولیسی ها به تیم سپاهان چه بود؟ باید گفت در فصل جاری بسیاری از باشگاه های داخلی با ایجاد تغییرات کارآمد در تیم خود به دنبال دستیابی به موفقیت های بیشتر هستند. در همین راستا بسیاری از تیم های محبوب در سوپر لیگ داخلی نسبت به تعویض بازیکنان خود اقدام کرده اند. در این فصل سپاهان نیز به عنوان یک تیم محبوب داخلی در ترکیب اصلی خود تغییرات اساسی ایجاد کرده است.

طعنه پرسپولیسی ها به تیم سپاهان در ساعات گذشته در فضای مجازی جنجال بسیار زیادی را به همراه داشته است. در این فصل بسیاری از بازیکنان از قبل توسط باشگاه های داخلی جهت عقد قرارداد انتخاب شده بودند. در این بین سه بازیکن پرطرفدار بیشترین میزان از پیشنهاد را در تیم های مختلف داشتند.

آقایان مهدی لیموچی، جواد آقایی پور و وحدت هنانوف سه بازیکن پرحاشیه فصل جدید اعلام شدند‌. تیم پرسپولیس قرارداد خود را با آقای لیموچی در فصل جدید با رقم بسیار بالایی ثبت کرده است. همه نگاه ها به سمت این بازیکن جدید بود، تا با استعداد و مهارت وی بیشتر آشنا شوند. متاسفانه آقای لیموچی موجب شرم تیم سپاهان در بازی شب گذشته شد.

طعنه پرسپولیسی‌ها به سپاهان؛ لیموچی، لیموچی که می‌گفتید این بود؟

تیم پرسپولیس و سپاهان در فصل جاری رقابت تنگاتنگی با یکدیگر داشتند. همچنین در این فصل هر دو تیم به بسیاری از بازیکنان شاخص و محبوب داخلی پیشنهاد همکاری ارائه کردند. در نهایت سپاهان با در نظر گرفتن مبالغ بیشتر جهت عقد قرارداد توانست؛ توجه بازیکنان محبوب را به خود جلب کند.

بر اساس جدیدترین مصاحبه های کارشناسی صورت گرفته؛ این دو تیم قصد جذب آقای لیموچی را داشتند. این بازیکن جوان هنوز به درستی در جامعه فوتبالی خود را معرفی نکرده است. سپاهان و پرسپولیس از فصل قبل قصد همکاری با این بازیکن جوان را داشتند. بسیاری از کارشناسان فوتبالی پرسپولیس اعلام کردند، که این بازیکن انتخاب مناسبی برای تیم نیست.

از نظر کارشناسان فنی لیموچی هنوز به مهارت کافی در زمینه فوتبال حرفه ای دست پیدا نکرده است. پس از مدت زمانی کوتاهی خبر عقد قرارداد لیوچی با تیم سپاهان در فضای مجازی وایرال شد. تمامی نگاه ها در فصل جدید معطوف به لیموچی شده بود. در نهایت سپاهان در بازی جدید مهره جنجالی خود را وارد صحنه بازی کرد. لیموچی در جریان این بازی عملکرد مناسبی را نتوانست از خود ثبت کند.

طعنه پرسپولیسی ها به تیم سپاهان 

طعنه پرسپولیسی ها به سپاهان به خاطر لیموچی

برخلاف تمامی باورهای رایج لیموچی در ترکیب اصلی تیم سپاهان حضور ندارد. در بازی شب گذشته نیز این بازیکن جوان برای لحظاتی وارد صحنه بازی شد. برخلاف تمامی باورهای رایج لیموچی به عنوان بازیکن تعویضی در بازی حاضر شد. در نیمه دوم بازی که شرایط بسیار حساسی برای تیم به وجود آمده بود؛ مربی این بازیکن جوان را وارد بازی کرد.

متاسفانه ایشان عملکرد مناسبی را از خود نشان ندادند. با بررسی بازی شب گذشته به راحتی می توان به عدم تمرکز لیموچی روی توپ پی برد. وی طلایی ترین لحظات بازی را به دلیل عدم تمرکز و پاس به دیگر بازیکنان از دست داد. در لحظات پایینی نیز با وجود این که شانس گل زدن را به دست آورده بود؛ موفق به ثبت گل نشد. بعد از اتمام بازی طعنه هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آغاز شد.

همه یکصدا با شعارهای مختلف از لیموچی اظهار نظر می کردند. آقای لیموچی در اولین دیدار رسمی خود در تیم سپاهان نتوانست؛ مطابق با معیارهای فوتبال تهاجمی فعالیت خود را دنبال کند. سرمربی سپاهان اعلام کرده، که تاکتیک های جدیدی را در بازی های بعدی برای این بازیکن در نظر گرفته است.

طعنه پرسپولیسی ها به سپاهان 

سپاهان ستاره پرسپولیس را پس می دهد؟

با آغاز فصل تابستان جا به جایی در تیم های فوتبالی به صورت رسمی آغاز شده است. همچنین باشگاه های داخلی به دنبال همکاری با بازیکنان قوی و محبوب هستند‌. تیم سپاهان و تیم پرسپولیس قصد همکاری با سه بازیکن پرحاشیه مهدی لیموچی، جواد آقایی پور و وحدت هنانوف را داشتند. تیم پرسپولیس در مسیر جذب این بازیکنان جوان نتوانست؛ موفق شود.

در نهایت تیم سپاهان موفق به جذب این بازیکنان جوان در ترکیب اصلی تیم خود شد. یکی از پرحاشیه ترین بازی های اخیر رقابت پرسپولیس و سپاهان بود. در جریان این رقابت ها اختلافات شدیدی در بین هواداران تیم به وجود آمد. برخلاف تمامی باورهای رایج مهدی لیموچی در ترکیب اصلی تیم حضور نداشت.

در نهایت پس از ایجاد جو سنگین در بازی سرمربی تصمیم گرفت لیموچی را وارد زمین بازی کند. بعد از گذشت چند دقیقه بهترین موقعیت گل در بازی نصیب ایشان شد. متاسفانه آقای مهدی لیموچی این موقعیت بسیار ممتاز را در بازی از دست دادند. همچنین پس از اتمام بازی طعنه های تیم پرسپولیس شروع شد. در صورتی که یکی از خواهان اصلی این بازیکن در فصل جدید تیم پرسپولیس بود.

بازی پرسپولیس و سپاهان

طعنه سنگین پرسپولیسی ها به سپاهان

سپاهان و پرسپولیس به عنوان تیم های پیشتاز در لیگ های داخلی شناخته می شوند. سپاهان با تغییر عملکرد خود در جریان بازی های داخلی به دنبال کسب موفقیت بیشتر می باشد. در این بین سپاهان بسیاری از بازیکنان اصلی خود را تعویض کرده است. سپاهان و پرسپولیس به دنبال همکاری با آقای مهدی لیموچی بودند.

وی به عنوان یکی از استعدادهای درخشان در زمینه فوتبال شناخته می شود. بسیاری از کارشناسان اعلام کرده اند که آینده درخشانی در انتظار آقای لیموچی می باشد. اولین تیمی که پیشنهاد همکاری را با ایشان در میان گذاشت؛ پرسپولیس بود. پس از بررسی کارشناسی این تیم تصمیم خود را تغییر داد.

سپاهان از این موقعیت استفاده کرد و با آقای مهدی لیموچی فعالیت خود را آغاز نمود. در بازی شب گذشته نیز ایشان در ترکیب اصلی تیم حضور نداشتند. بنابر صلاح دید سرمربی وی در لحظات پایانی به عنوان بازیکن تعویضی وارد ترکیب اصلی تیم شد. همچنین پس از حضور در بازی ایشان عملکرد چندان مناسبی را از خود نشان ندادند.

حتی در بازی هفته گذشته نیز تیم سپاهان به دلیل عدم رعایت برخی از پارامترهای مهم با شکست مواجه شد. در نهایت پس از اتمام بازی طعنه بازیکنان پرسپولیس آغاز شد. همه نگاه ها در بازی دیشب معطوف به آقای لیموچی بود. در حالی ایشان به شرایط بازی حاکم نبودند و بهترین موقعیت گل در بازی شب گذشته را واگذار کردند.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات