اموزش پوکر وایلد کارت + اموزش پوکر Deuces Wild

اموزش پوکر وایلد کارت

وایلد کارت یکی از بازی های محبوب پوکر است که سود بسیار خوبی به شما میدهد در ادامه با نکات پوکر وایلد کارت (یک بازی جذاب با کلی پولسازی) هاتم بت را دنبال نمایید .

مانند بسیاری از بازیکنان دیگر پوکر تفریحی، فعالیت های اصلی پوکر من در بازی های خانگی با دوستان انجام می شود. من نزدیک یک کازینو آجر و ملات زندگی نمی‌کنم، و صادقانه بگویم، حتی اگر زندگی می‌کردم، ترجیح می‌دهم همیشه پول راک نپردازم و ترجیح می‌دهم فقط از یک گردهمایی معمولی و بدون چنگک در میان دوستان پوکرم لذت ببرم.

به هر حال، در میان بازی‌های مختلفی که من در آن شرکت می‌کنم، بازی هفتگی پدرم است که به «خانه بازی‌های پوکر وحشیانه وحشیانه» شهرت دارد. من بیش از 20 سال است که با پدرم و دوستان مشترکمان پوکر بازی می‌کنم، و دقیقاً به این دلیل که ترکیب فوق‌العاده‌ای از بازی‌ها وجود دارد – هر چند وقت یک‌بار انواع جدید و بازی‌های پوکر وحشی را اضافه می‌کنیم – این چیزی است که چیزها را جالب نگه می دارد. به نظر شما ترکیب چرخشی تگزاس هولدم، اوماها، استاد و راز سخت است؟ سعی کنید با “انتخاب دلال، هر چیزی پیش می رود” همگام باشید!

اموزش پوکر Deuces Wild

در هر شبی شاهد برخی از عجیب‌ترین شکل‌های بازی‌های پوکر می‌شویم، اما قطعاً به این موارد محدود نمی‌شود: دنبال کردن ملکه، ارتش پدر، تگزاس هولدم 3 کارته، کراس، تیک تاک، جک‌ها یا بهتر است باز شود. – سفرهایی برای پیروزی، آناناس گندیده، پادشاهان و کوچولوها، بیس بال، Deuces Wild، Anaconda و غیره. هر بازی متفاوت مجموعه قوانین منحصر به فرد خود را دارد که اغلب شامل مواردی مانند: سلام/لو اعلام کنید، خودتان را بچرخانید، کمترین. کارت روی تخته وحشی است و غیره.

بسیاری از بازی های پوکر فوق دارای کارت های وحشی هستند. به عنوان مثال، در بازی پوکر “بیس بال”، سه و نه ها وحشی هستند و چهار تا به شما یک کارت اضافی می دهند. بازی مانند 7 کارت استد انجام می‌شود، اما وجود دست‌های وحشی در این بازی پوکر به این معنی است که پنج عدد از یک نوع ممکن است، با بهترین دست ممکن پنج آس است.

اگر همه اینها به نظر شما شبیه پوکر نیست، آه آسیاب تگزاس هولدم عزیز، اجازه دهید با کمال احترام مخالفت کنم و آنچه را که از دست داده‌اید، تکمیل کنم.

پوکر وایلد کارت

این واقعیت که وقتی کارت‌های وحشی به بازی‌های پوکر «خالص‌تر» معرفی می‌شوند، متغیرهای بسیار بیشتری وارد ترکیب می‌شوند، بدون شک عامل شانس را افزایش می‌دهد. یک خانه کامل دیگر لزوماً دیگر چندان خوب به نظر نمی رسد.

وقتی که پنج مورد از یک نوع امکان متمایز است. علاوه بر این، با وجود سه نفر در یک دست، از نظر تئوری می‌توانید خوش شانس باشید (مثلاً با اعلام «کم» با کل زباله‌ها در حالی که حریفان هر دو اعلام می‌کنند بالا) و هر چند وقت یک‌بار «به» نیمی از پات بازگردید. کارت های وحشی اضافه شده همچنین تعداد اوت هایی را که یک بازیکن برای غلبه بر دست برتر حریف خود دارد، افزایش می دهد. این به طور طبیعی منجر به این می‌شود که همه بازیکنان شانس بیشتری داشته باشند. یعنی چسبیدن در دست و تولید گلدان های هیولا.

بنابراین، اگر به دنبال این هستید که کمی همه چیز را با هم مخلوط کنید و واقعاً خود را در یک بازی پوکر با انبوه اکشن به چالش بکشید، قطعاً توصیه می‌کنم بازی‌های وحشی را امتحان کنید. با این حال، یک کلمه به خردمندان، پیوستن به یک بازی وحشی موجود ممکن است شبیه به Baptism by fire باشد! منحنی یادگیری می تواند بسیار شیب دار باشد زیرا هر بازی جدیدی را یاد می گیرید که سایر بازیکنان ممکن است قبلاً با آن آشنا باشند. وقتی برای اولین بار شروع به بازی در بازی های وحشی کردم، به معنای واقعی کلمه حداقل دوازده جلسه طول کشید تا اولین بردم را کسب کنم. با این حال، از زمانی که یاد گرفتم تنظیمات درست را انجام دهم، درست مانند بازی‌های پوکر «معمولی»، حرکت آرامی داشته است.

نکات پوکر وایلد کارت

اگر در یک بازی پوکر وحشی بازی می کنید، شاید مهم ترین نکته این باشد که باید محدوده دست های برنده خود را تنظیم کنید. به عبارت دیگر، در حالی که دو جفت ممکن است یک دست مناسب در گل میخ 7 کارتی سنتی باشد، اگر بیسبال بازی می کنید – با هشت کارت وایلد به علاوه حضور چهار 4 تا به طور بالقوه چهار کارت دیگر را وارد دست کنید – دو جفت فقط این کار را انجام می دهند. شما را به دردسر بیاندازد معمولاً برای برنده شدن در نسخه پوکر بیسبال حداقل به یک خانه کامل نیاز دارید.

در بازی‌های پوکر کارت وحشی که تقسیم بالا/پایین دارند، اغلب بیش از یک مهره کم و/یا مهره بالا می‌بینید. به همین دلیل، شما باید مراقب باشید که در بازی‌های پوکر با کارت‌های وحشی به میدان نروید. به این معنا که اگر احساس می‌کنید که بازیکن دیگری احتمالاً همان مهره را با دست کم/بالا به دست می‌آورد، سعی کنید مطمئن شوید که یا دست قدرتمندی برای تلاش برای بردن نیمه دیگر پات دارید یا در حداقل اینکه بازیکنان متعددی در حال رسیدن به مرحله نهایی مسابقات هستند. به این ترتیب، اگر در نهایت به یک چهارم رسیدید، حداقل یک بازنده خالص برای دست نخواهید داشت، زیرا سایر بازیکنان سهم قابل توجهی در پات خواهند داشت.

انجام بازی‌های پوکر وحشی

باید برای نوسانات قابل توجه آماده باشید. نوسانات در بازی های وحشی با ورق می تواند کاملاً وحشیانه باشد. در حالی که از نظر آماری ممکن است روی پات یک گلوله داشته باشید و در طول یک دست درست عمل کرده باشید، اگر حریف شما موفق به گرفتن وایلد کارت شود، این می تواند به طور قابل توجهی درصدها را تغییر دهد و ناگهان خود را ضعیف برنده می بینید. این به اندازه کافی اتفاق می افتد، و شما تراشه های بسیار کمتری برای کار خواهید داشت. در حالی که همیشه در پوکر شانس وجود دارد و هیچ کاری نمی توانید انجام دهید تا کارت های حریف خود را تغییر دهید

برای اطمینان، مطمئناً انواع مختلفی از پوکر وجود دارد که حتی بدون حضور کارت های وحشی در بازی ها، به مقدار زیادی وحشی می شوند. سری جهانی پوکر رویدادهای دستبند انتخاب فروشنده را پخش می کند، و در آن ها می توانید از بین 20 نوع مختلف انتخاب کنید که هیچ کدام دارای کارت های وحشی نیستند. وجود بازی‌های پوکر وحشی چیزی است که تقریباً منحصراً در بازی‌های خانگی پیدا خواهید کرد. گفتنی است، در گذشته من برخی از مسابقات “deuces wild” را در برنامه های چند سری مسابقات کوچک پوکر در سراسر جهان دیده ام.

ورود به سایت معتبر

شما نمی‌توانید پیدا کنید که بازی‌های پوکر وحشی در اتاق پوکر محلی شما پخش شود، اما اگر تصمیم دارید بازی‌های وحشی و وحشی را امتحان کنید، باید تمام نکات ذکر شده را در نظر داشته باشید برای ورود به سایت معتبر روی لینک پایین صفحه کلیک فرمایید .

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات