تکرار تاریخ برای نکونام نگون بخت | یامگا بدون عینک استقلال را مات کرد

جواد نکونام مربی بدشانسی است. او که مدتها به واسطه سبک بازی تدافعی اش تحت فشار هواداران استقلال بود، حالا با تغییر سیستم و سبک بازی تیمش، یک فوتبال شناور و تهاجمی را مقابل حریفان به نمایش می گذارد اما حواشی که پیشتر توسط خود او برای استقلال ایجاد شده، دست از سر او بر نمی دارد.

تکرار تاریخ برای نکونام نگون بخت | یامگا بدون عینک استقلال را مات کرد

واقعیت این است که نکونام شخصیت و اعتبار خود را نزد هواداران استقلال از دست داده و آنها دیگر به صحبت های او اعتمادی ندارند. در فصل گذشته نکونام مدعی شد منتظر محمد بی کیفیت است اما با حضور این بازیکن در مس رفسنجان، همه کیفیت بالای این هافبک میانی را دیدند که چطور در جام حذفی یک تنه عامل حذف استقلال شد.

پس از او، اینبار نوبت به زیلیکیچ رسید که نکونام مدعی شد این بازیکن به قدری ضعیف است که حتی لایق حضور در لیگ 2 ایران هم نیست اما با نگاهی به آمار زیلکیچ، ادعاهای نکونام نقض شد.

اما این پایان ماجرا نبود و نکونام در یک بی اخلاقی محض در حالی که یامگا را با خود به اردوی ترکیه برده بود، در بازگشت از اردو نام این بازیکن را به بهانه مصدومیت چشمش از لیست خط زد اما یامگا با ارائه مدارک ایفمارک مدعی شد که می تواند برای استقلال بازی کند ولی نکونام اعتنایی نکرد تا بازیکن بنجل و کندی همچون بلانکو در نوک خط حمله استقلال به میدان برود. جالب است بدانید یامگا در اردوی ترکیه هم موثر ظاهر شد و در یک بازی که برای استقلال به میدان رفت، یک پاس گل صادر کرد.

یامگا به نساجی پیوست و با عملکرد درخشانش در اولین بازی اش که اتفاقاً مقابل استقلال بود، انتقادات علیه نکونام را در رد کردن این بازیکن با کیفیت بیشتر کرد.

هر چه که بود، کیفیت فنی یامگا به مراتب بالاتر از بلانکو در خط حمله بود. او شم گلزنی بالایش در خط حمله را قبلاً در تیم فرهاد مجیدی نشان داده بود و می توانست هم گزینه جایگزین رامین رضائیان در پست دفاع راست باشد و هم مهاجم اول استقلال در پیشانی خط حمله.

اما کج سلیقگی نکونام باعث به وجود آمدن فشار روانی مضاعف به کادر فنی استقلال شد که یامگا را مازاد کرده بودند و یک بار دیگر مشخص شد که آنها گوهرشناس قابلی نیستند.

 

نکته جالب اینکه یامگا هنگام زدن ضره پنالتی، عینک محافظ چشمش را برداشت تا با وضعیت عادی، مقابل استقلال گلزنی کند و یک پیام واضح به نکونام بدهد: من حتی با یک چشم هم از مهاجمین فعلی استقلال سرتر هستم!

 

جناب نکونام، اعتماد هواداران بزرگترین سرمایه سرمربی تیم های بزرگ است و شما به سادگی این سرمایه بزرگ را با دروغ های سریالی و معامله بر سر ماندنتان در استقلال از دست دادید و تا در هر بازی، فشار نتیجه گیری را روی دوشتان احساس کنید. متاسفانه حتی اگر بهترین نمایش هم مقابل حریفان ارائه دهید، هواداران استقلال اشتباه گذشته شما را فراموش نخواهند کرد.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات