دلقکی به نام داود حق دوست | معنای کنفرانس خبری علیه سرمربی 4 مانده به دربی چیست؟

داود حق دوست مشاور مدیر عامل استقلال روز گذشته در اتفاقی عجیب و نادر به برگزاری یک کنفرانس خبری بی موقع، شوک بزرگی به هواداران استقلال وارد کرد و با صحبت هایی که علیه جواد نکونام سرمربی استقلال انجام داد، رسماً نشان داد مدیریت استقلال، تمایلی به موفقیت استقلال با نکونام ندارد.

دلقکی به نام داود حق دوست | معنای کنفرانس خبری علیه سرمربی 4 مانده به دربی چیست؟

دلقکی به نام داود حق دوست |  معنای کنفرانس خبری علیه سرمربی 4 مانده به دربی چیست؟

تقریباً مشخص است که هدف حق دوست از برگزاری این شوی نمایشی چه بوده است. او که در کنفرانس خبری اش موارد درون خانوادگی از جمله اختلاف سرمربی با مدیر عامل، مشکلات لیدرهای باشگاه و موضوعات مربوط به دستیار خارجی نکونام و …  را مطرح کرد، به دنبال تضعیف جایگاه سرمربی نزد هواداران استقلال و تسهیل برکناری او پس از ناکامی در دربی پیش رو بود. وگرنه هیچ فرد عاقلی که منافع استقلال را دنبال می کند، چند روز قبل از دربی اینگونه تمرکز تیم و سرمربی آن را بر هم نمی زند.

نمونه این اتفاق را سه سال پیش، احمد سعادتمند در آستانه دربی حساس نیمه نهایی جام حذفی رقم زد. جائی که استقلال فرهاد مجیدی به شدت بوی قهرمانی در جام حذفی را می داد اما سعادتمند با به راه انداختن موشوع سفرش به ایتالیا برای بازگرداندن استراماچونی، تمرکز کادر فنی و بازیکنان را بر هم زد. اگرچه استقلال دربی مذکور را با پیروزی پشت سر گذاشت اما ترکش های اقدامات مخرب و عامدانه سعادتمند به فینال جام حذفی رسید؛ جائی که مجیدی مستعفی بعد از دربی تیم را قبل از فینال تمرین نداده بود و تنها به صورت صوری در فینال روی نیمکت استقلال نشست و نتیجه آن، شکست مقابل تراکتور ساکت الهامی بود.

اکنون نیز به طور واضحی مشخص است که حق دوست و باند فرشید سمیعی به دنبال بر هم زدن تمرکز کادر فنی و بازیکنان استقلال و ناکامی احتمالی در دربی پیش رو هستند تا با خیال راحت و رای اکثریت هواداران، نکونام را برکنار کنند. اتفاقی که در صورت پیروزی نکونام در دربی، حداقل تا نیم فصل، محال است که رقم بخورد.

پس از کشمکش هاهی نکونام و شهریاری، مشخص بود که این آتش زیر خاکستر به زودی شعله ور می شود و پیروزی استقلال مقابل الغرافه نه تنها آقایان را خوشحال نکرد بلکه آنها را ناراحت کرد چرا که با آن برد، رسیدن آقایان به هدفشان (برکناری نکونام) سخت تر می شد.

حال با تساوی مقابل نساجی و احتمال شکست مقابل پرسپولیس، آقایان بار دیگر به طمع افتاده اند که زمینه اخراج نکونام را فراهم کنند و در این راه از تمام پتانسیل خود استفاده خواهند کرد.

اگر مدیریت استقلال در حمایت واقعی از نکونام اصرار دارد، همین امروز می بایست حکم اخراج حق دوست را به ایشان اعلام و ابلاغ کند در غیر این صورت، مدیریت استقلال از مصاحبه حق دوست علیه سرمربی تیم حمایت کرده است.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات