بی شخصیت مثل جواد نکونام و مدیران هلدینگ خلیج فارس

در حالی که خیمه شب بازی جواد نکونام و مدیریت استقلال با هواداران این تیم ادامه دارد، در اتفاقی عجیب سرمربی استقلال که با یک متن خداحافظی (نه استعفا) ظاهراً پایان حضورش در این تیم را اعلام کرده بود، با لبی خندان همراه با کاروان استقلال به قطر رفت.

بی شخصیت مثل جواد نکونام و مدیران هلدینگ خلیج فارس

بی شخصیت مثل جواد نکونام و مدیران هلدینگ خلیج فارس

پس از تاخیر در خصوص تصمیم گیری در مورد برکناری یا استعفای جواد نکونام، به نظر می رسد آقایان با این تصور که با موفقیت نکونام مقابل السد می توانند هواداران خشمگین استقلال را ساکت کنند و نکونام می تواند به کارش در استقلال ادامه دهد!

اما این اتفاق با توجه به نظر اکثریت قریب به اتفاق جامعه هواداری و پیشکسوتان استقلال غیر ممکن است. نکونام کاریزما و اعتبار خود نزد بازیکنان و هواداران این تیم را از دست داده و از کادر فنی ضعیف او انتظار شق القمر یا معجزه نمی رود. نتایج سینوسی یک برد دو تساوی و یک باخت هم به درد هواداران میلیونی یک تیم مدعی قهرمانی نمی خورد که با چند برد، همه چیز فراموش شود.

نکونام به قدری در فصل جاری گاف اخلاقی و فنی داده که مشخص نیست با چه رویی حاضر شده مجدداً روی نیمکت استقلال مقابل السد بنشیند. او که از یک مهره چینی ساده عاجز ست و کل تاکتیک تیمش به سانتر برای مهاجم فشل و کند تیمش (بلانکو) خلصه می شود، چیز جدیدی در چنته ندارد و فرصت های طلایی برای بازگشت استقلال را از دست داده است.

مدیریت استقلال فعلاً اعلام کرده به دلیل کمبود وقت، در خصوص استعفای نکونام تصمیم نگرفته است اما آیا همین آقایان نبودند که پس از شکست آبی ها مقابل استقلال خوزستان، یک شبه با 3-4 مربی تراز اول ارتباط برقرار کردند؟ لابی نکونام برای ماندن قوی تر بوده یا اشتباه محاسباتی دیگری از سمت مدیریت استقلال در راه است. در حماقت مدیرعامل استقلال همین بس که شب قبل از مسابقه دربی با ژست قهرمانانه مدعی شد مهرداد محمدی مشکلی برای بازی ندارد تا تمرکز کادر فنی استقلال و بازیکنان این تیم را به هم بزند در حالی که در اردوگاه رقیب به این شوی مضحک فقط می خندیدند و آماده بودند تا در صورت بازی مهرداد محمدی، درخواست 3-0 شدن بازی را ثبت کنند.

هر چه که هست، نکونام با شخصیت ضعیف و متزلزلی که از خود نشان داده جائی روی نیمکت استقلال ندارد و بهتر است در فرصت باقیمانده تا بازی با هوادار، آقایان به دنبال جذب یک مربی تراز اول خارجی باشند.

جدای از نمایش فنی ضعیف استقلال مقابل پرسپولیس، انتشار تصاویری که نشان می دهد کادر فنی استقلال از ترس گل خوردن، به حسینی توصیه می کنند که خودش را برای اتلاف وقت به زمین بزند مایه تاسف بود. چنین افردی حتی با بهترین عملکرد فنی لیاقت حضور روی نیمکت استقلال را ندارند که آبرو و اعتبار بشگاه استقلال را اینگونه حراج کرده اند.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات