پیش بینی بازی بین دو تیم ایپسویچ تاون و وستهم یونایتد + آنالیز و بررسی مسابقه بین دو تیم منچسترسیتی و فولام

– پیش بینی بازیهای لیگ برتر
– آماربازی های لیگ برتر
– پیش بینی بازی بین دو تیم وستهم یونایتد و ایپسویچ تاون
– پیش بینی بازی بین دو تیم منچسترسیتی و فولام

هدف ما از نوشتن این مقاله این است که آمار و ارقام بازی های لیگ برتر جزیره را دقیق بر ای شما بررسی و آنالیز کنیم به امید اینکه شما بتوانید پیش بینی بهتری برای این باز ها داشته باشید. با پیش بینی لیگ انگلیس و بازی های هفته هفتم با ما همراه باشید.

هفته هفتم از مسابقات لیگ برترانگلیس با بازی تیم صدرنشین لیورپول در مقابل کریستال پالاس روز شنبه آغاز می شود. تاتنهام هم در فهتع قبل که بازی خوب و چشم نوازی رو به نمایش گذاشت به برایتون سفر می کند و بازی ها به پایان می رسند.

پیش بینی بازی بین دو تیم ایپسویچ تاون و وستهم یونایتد

تیم ایپسویچ تاون که امسال به تازگی به لیگ برتر صعود کرده هنوز موفق به کسب پیروزی نشده است اما ثبت کرده که واقعا شکست دادن این تیم کار آسونی نیست.

پنج بازی اخیر این تیم که ۴ بازی در پیش بینی لیگ انگلیس و یک بازی هم در جام اتحادیه را با تساوی به پایان رسانده است. به نظر من این تیم ششمین تساوی خودشش را روز شنبه در مقابل تیم وستهم یونایتد که تحت هدایت سرمربی جدید خودش لوپتگی که هنوز به ثبات و هماهنگی لازم نرسیده، کسب کند.

در طرف مقابل تیم وستهم تا به اینجای این فصل موفق ظاهر نشده و از ۵ بازی ۳ شکست و ۲ تساوی کسب کرده است.

پیشنهاد من برای پیش بینی لیگ انگلیس این مسابقه برد مساوی تیم ایپسویچ تاون با ضریب جداب ۲.۰۳ می باشد.

بیشتر بخوانید: پیش بینی و آنالیز بازی های لالیگا

آنالیز و بررسی مسابقه بین دو تیم منچسترسیتی و فولام

شرط بندی لیگ انگلیس

اگر به آمار بازی های منچسترسیتی دقت کنیم متوجه می شویم که از هفت رقیبی که باهاشون بازی کرده شش تیم تیم موفق شده اند به این تیم گل بزنند و به نظر می رسد فولام هم روز شنبه بتواند به این موفقیت دست یابد.

این روزها تیم پپ گواردیولا از مصدومیت و غیبت طولانی هافبگشون یعنی رودری رنج می بره و یا عث از دست دادن رهبر میانه میدانش شده است. تیم منچسترسیتی در نبود رودری درمقابل تیم فولام تحت هدایت مارکوسیلوا که این روزها در فرم خوبی قرار دارد می تواند با چالش جدی روبرو شود.

تیم فولام در هفت بازی پیش بینی لیگ انگلیس و یک بازی جام اتحادیه که انجام داده فقط در مقابل منچستریوناییتد در شب افتتاحیه موفق به گلزنی نشده است و در شش مسابقه موفق شده به تیم حریف گل بزند و در سه بازی اخیر خود هم به منچستر گل زده هر چند که بازی ها را باخته است.

یک آمار جالب توجه تیم پپ گواردیولا که در مقابل فولام به ثبت رسانده اینه ۱۶ مسابقه پیاپی را پیروز شده است و این نشان میدهد که تیم منچستر در مقابل فولام شکست ناپذیر است.

پیشنها من برای این مسابقه پیش بینی لیگ انگلیس برد تیم منچستر همراه با گلزنی هر دو تیم می باشد.

بررسی و پیش بینی مسابقه بین دو تیم استون ویلا و منچستریونایتد

پیش بینی لیگ انگلیس

تیم منچستریونایتد زیر نظر تن هاخ هنوز نتواسته انتظارات را برآورده کند. این تیم هفته گذشته با نتیجه ۳-۰ مغلوب تاتنهام شد تا این تیم بیشتر وارد حاشیه شود.

ممکن است در این بازی اوضاع برای منچستریونایتد بدتر هم بشود چون در مقابل تیم استون ویلا که این روزها خیلی سرحال و آماده نشان داده باید قرار بگیرد و کاپیتان خودش برونوفرناندز را به دلیل اخراج در بازی مقابل تاتنهام در اختیار ندارد.

شاگردان تن هاخ از شش بازی که در پیش بینی لیگ انگلیس انجام داده اند تنها پنج گل به ثمر رسانده اند و این نشان از ضعف در امر گل زنی و خط حمله شون می باشد و در طرف مقابل تیم استون ویلا در هر بازی میانگین بالای ۲ گل زده است.

پیششنهاد من برای پیش بینی لیگ انگلیس این بازی برد تیم استون ویلا با ضریب ۲.۲ می باشد.

پیش بینی لیگ انگلیس دو تیم برایتون و تاتنهام

تاتنهام پس از پیروزی قاطع که در مقابل تیم منچستر یونایتد در اولترافورد داشت در حالا حاظر با روحیه بالایی وارد این مسابقه می شود، اما این به این معنا نیست که لزوماً یکشنبه بتواند مقابل برایتون هم پیروز شود.

هواداران این تیم به خوبی از نوسان عملکرد تیمشان در این فصل آگاه هستند و این بازی دقیقا ۷۲ ساعت بعد از بازی در لیگ اروپا قراره انجام بشه.

تیم برایتون در این فصل عملکرد خوبی داشته و تنها شکست این تیم به بازی در مقابل چلسی برمیگردد که با نتیجه ۴-۲ بازی را واگذار کردند. تیم برایتون نسبت به تاتنهام استراحت بیشتری خواهد داشت .

پیشنهاد من برای پیش بینی لیگ انگلیس این بازی برد مساوی تیم برایتون می باشد.


اختصاصی وبسایت فوتبالی

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات