قدکوتاه ترین پورن استار جهان  + کوچک ترین پورن استار جهان کیست؟

قدکوتاه ترین پورن استار جهان 

در این پست، با قدکوتاه ترین پورن استار جهان آشنا می شویم. خانم تاینی تیکسی قدکوتاه ترین زن پون استار جهان می باشد. او می گوید: “من یک ستاره فیلم های بزرگسال کوچک و بالغ هستم – ترول ها می گویند من یک کودک هستم اما در واقع کوچکترین میلف جهان هستم.” تاینی تیکسی، 31 ساله، با قد 3 فوت 6 اینچی بازیگر و فیلمساز حوزه پورنوگرافی است.

 

تاینی تیکسی، اغلب با وجود اینکه سعی می کند لباس بپوشد و شبیه بزرگسالان به نظر برسد، اما همیشه با یک کودک اشتباه گرفته می شود. او چند وقتی است، به ترول‌هایی برخورد کرده که او را مورد آزار قرار می‌دهند و حتی ادعا می‌کنند که شریک زندگی‌اش کودک‌دوست است. (ترول به کامنت گذارانی گفته می شود که در فضای مجازی دیگران را آزار می دهند).

 

کوچک ترین پورن استار جهان کیست؟

تاینی تیکسی با قد 3 فوت 6 اینچی و با صدایی که با هیکل کوچکش مطابقت دارد، به راحتی با یک کودک نوپا اشتباه گرفته می شود. علیرغم تمام تلاشش برای لباس پوشیدن و شبیه به بزرگسالان ولی او هر روز با این مسائل برخورد می کند. این زن 31 ساله علاوه بر لباس پوشیدن مثل هم سن و سالانش، روحیه خشنی هم داشته و در حوزه پورنوگرافی فعالیت دارد.

قدکوتاه ترین پورن استار جهان 

جالب است بدانید که ترول ها شریک زندگی او، آناستازیا گرووز، 23 ساله را نیز هدف قرار داده‌اند. این زوج در اوایل سال 2020، پس از استخدام آنا برای کار به عنوان آرایشگر تکسی، عاشق هم شدند. اما با توجه به جثه کوچک تکسی، این زوج در معرض انبوهی از نظرات ناخوشایند (هم حضوری و هم در اینترنت) قرار گرفته‌اند.

 

بیشتر بخوانید: نکات جالب درباره پورن استارها و صنعت پورنوگرافی

 

فکر می کنند من دختر همسرم هستم

علاوه بر این، تکسی، که با آنا در شیکاگو، ایلینویز زندگی می‌کند، می‌گوید که به دلیل اینکه فکر می کنند او دختر شریک زندگی اش است هم هدف آزار قرار گرفته است. وی می گوید: اگر بیش از حد همانند آدم های بالغ لباس بپوشد، «بیمار» خوانده می‌شود. آنا شریک زندگی او، توضیح داد که اغلب پیام‌های نفرت‌انگیزی از افرادی دریافت می‌کند که به او می‌گویند به دلیل قدش نباید با تکسی باشد.

 

به جای آن ترول ها در فضای مجازی را تشویق می‌کنند که با شخصی «معمولی» قرار بگذارد. علاوه بر این، او گفت که چندین “تهدید” دریافت کرده است و حتی یک بار در حالی که برای قرار ملاقات با تکسی بیرون آمده بود، یک نوشیدنی به او پرتاب کردند. اما او اصرار داشت که اجازه نخواهد داد نفرت دیگران مانع از زندگی و عشق بین آنها شود.

 

بیشتر بخوانید: بهترین پورن استار جهان کیست ؟ عکس های خفن 18+

 

نفرت مردم از تاینی تیکسی و همسرش

شریک زندگی تاینی تیکسی گفت: “ما همیشه با قضاوت روبرو خواهیم شد. برای من مهم نیست که چه کسی مرا قضاوت می کند زیرا من او را دوست دارم.” تکسی نیز، آنا را “سپر” خود نامید و توضیح داد که “همیشه” پشتش است و سعی می کند از او در برابر ترول ها محافظت کند. تیکسی گفت: زمان هایی وجود داشته است که برای هر دوی ما بسیار سخت بوده است.

کوچک ترین پورن استار جهان

حتی نوشیدنی هایی به سمت آنا پرتاب کرده است، و او نیز تهدید شده است. خانم تاینی تیکسی ادامه می دهد: اما او هرگز به من اجازه نمی دهد به هیچ شکلی، چه از نظر جسمی، روحی یا عاطفی، مبارزه کنم. او همیشه مثل ستون فقرات من است. آنا در بسیاری از مبارزات به من کمک کرده است، به خصوص با افراد در رسانه های اجتماعی. اگر کسی پیش من بیاید و بخواهد به من آسیب برساند، من سپر دارم.

 

بیشتر بخوانید: بازیگر پورن شدن به درخواست شوگر ددی 80 ساله + عکس

 

سندرم کنی-کافی چیست و چرا باعث کوتاهی قد می شود؟

تکسی از سندرم کنی-کافی رنج می برد، یک اختلال اسکلتی ارثی بسیار نادر که باعث ناهنجاری در رشد می شود. پزشکان گزارش داده اند که نتیجه اولیه سندرم کنی-کافی کوتاهی قد است و کمتر از 60 نفر از این افراد در جهان سرشماری شده است. تیکسی توضیح داد: مردم اطلاعات زیادی درمورد آن ندارند و افراد در زمینه پزشکی به سختی چیزی در مورد آن می دانند.

تاینی تیکسی و همسرش

استخوان‌های من مانند یک زن معمولی است، اما آنها کوچک هستند. آنها کوچک شده‌اند. اما این به این معناست که استخوان‌های من شکننده است، بنابراین باید بسیار مراقب کارهایم باشم. تکسی که در حال حاضر “پیرترین فرد مبتلا به این عارضه” است. وی گفت که غریبه‌ها معمولاً تصور می‌کنند که او یک کودک است. جالب است بدانید که تیکسی یک دختر هم دارد.

 

بیشتر بخوانید: بمباران پورن استار با عکس های آلت تناسلی مردانه! + عکس

 

من هر روز مورد آزار کاربران قرار می گیرم

تاینی تیکسی می گوید: من گاهی مجبورم لباس‌های بچه‌گانه بپوشم، اما تمام تلاشم را می‌کنم تا به بهترین شکلی که می‌توانم آن‌ها را شبیه بزرگسالان کنم. من روزانه در تیک تاک، مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرم. هر روز پست هایم را حذف می‌کنم زیرا شبیه یک کودک هستم. اما حدس بزنید؟ من نمی‌توانم جلوی آن را بگیرم. من مانند یک بزرگسال رفتار می‌کنم زیرا این چیزی است که من هستم.

 

تکسی که خود را «کوچک‌ترین سرگرم‌کننده و تأثیرگذار رسانه‌های اجتماعی در جهان» توصیف می‌کند، بیش از 5.4 میلیون دنبال کننده در TikTok جذب کرده است. جایی که او اغلب کلیپ‌هایی از خود در حال رقصیدن، شرکت در مدهای محبوب و صحبت در مورد وضعیت خود به اشتراک می‌گذارد.

 

تکسی با تاکید بر اینکه آنا همیشه “او را به خاطر او” و “نه به خاطر قدش” دیده است، ویدئو را به پایان رساند و پیامی قوی برای متنفرانش به اشتراک گذاشت. او نتیجه گرفت: “امیدوارم افراد با هر شکل و اندازه بتوانند عشق پیدا کنند. دست از قضاوت بردارید.» و در آخر هم باید بگوییم که برای مطالعه پست های بیشتر، می توانید به لینک های پیشنهادی ما مراجعه کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات